וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: גדי קינדה הורחק משלושה משחקים בעקבות היריקה והדחיפה

23.1.2019 / 19:28

הקשר ניסה להסביר בבית הדין: "לא ירקתי על ספורי, במהלך משחק יוצא לי לירוק כדי להסדיר נשימה". ניסיון לסגור את הפערים מול בני יהודה ולצרף את שגיב יחזקאל

צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: מתן חדד

גדי קינדה, קשרה של מ.ס. אשדוד, ספג הערב (רביעי) עונש הרחקה משני משחקים נוספים בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, וזאת בעקבות היריקה לעבר רמזי ספורי והדחיפה שעלו לו בכרטיס אדום במשחק מול הפועל תל אביב ביום ראשון. קינדה, ששימש כקפטן של אשדוד במשחק התחתית בו הורחק, יחמיץ לפיכך את המשחקים מול בית"ר ירושלים, הפועל חדרה והפועל חיפה.

בבית הדין טען קינדה: "ירקתי, אבל לא לעבר השחקן של הפועל. ירקתי הצידה והייתי מאוד רחוק ממנו אחרי שהתרחקתי מהמקום. זאת הייתה סתם יריקה שלא הייתה קשורה ליריב. במהלך משחק יוצא לי לירוק כדי להסדיר נשימה. עשו עליי עבירה ובאתי להתחיל את המשחק, והשחקן של הפועל דרך לי על היד. אז היו חילופי דברים וקצת דחיפות, והשחקנים שלנו הזיזו אותי. הלכתי וירקתי הצידה כשהוא היה מאחוריי, זה היה די רחוק מהמקום". הדיין עו"ד גיורא לנדאו לא קיבל את הטיעון, קבע כי קינדה ירק לעבר ספורי וגם דחף והפיל אותו, ולכן פסק עונש הרחקה משני משחקים, לא כולל ההרחקה האוטומטית.

בינתיים, באשדוד ממשיכים לעבוד במטרה לחזק את הקבוצה ומנסים לסגור את הפערים מול בני יהודה בעניין שגיב יחזקאל. הכתומים רוצים שאשדוד תעמוד בחוזה של כ-10,000 דולר לחודש בו מחזיק השחקן, בעוד נועלת הטבלה מוכנה לשלם חלק ומצפה מבני יהודה להשלים את שכרו.

עוד בנושא:
הפועל באר שבע נערכת ליום שאחרי דיא סבע: התלבטות אם לצרף חלוץ במקומו
מקסים פלקושצ'נקו נפגש עם יעקב שחר וצפוי לחתום במכבי חיפה
ניר קלינגר נזף בשחקני בית"ר ירושלים על הפילוג, קונטה ובניון עשויים לפתוח מול אשדוד

השופט אוראל גרינפלד שולף כרטיס אדום לעבר גדי קינדה שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
שטות שעולה לאשדוד ביוקר. גדי קינדה עם האדום ביום ראשון/לירון מולדובן

עוד בבית הדין

הפועל תל אביב שוב עמדה לדין בגלל השלכת חפצים מצד אוהדיה באותו משחק ונקנסה ב-7,500 שקלים בפועל ועוד 10,000 שקלים על תנאי, במקרה של כל הרשעה נוספת בגין התנהגות בלתי ספורטיבית.

בני סכנין נקנסה ב-5,000 שקלים בלבד, כאשר הדיין עו"ד צחי נמירובסקי הסביר כי ברצונו "לעודד את הנאשמת וקבוצות אחרות לעשות ככל שביכולתן למיגור האלימות והוונדליזם". היו"ר מוחמד אבו יונס הסביר כי האוהדים שעקרו מושבים והשליכו חפצים למגרש, עשו זאת כדי לקבל קנס כבד ולהביא לסגירת האצטדיון, אחרי שתכננו את המהלך כבר לפני המשחק הביתי הקודם מול בית"ר ירושלים. "אז זה לא קרה כי היה 0:0, והם פשוט חיכו עם זה למשחק הבא", אמר אבו יונס, שעדכן כי שלושה אוהדים נחקרו במשטרה והורחקו ממגרשי הכדורגל בעקבות האירוע.

עירוני קרית שמונה, שעמדה לדין בגלל דו"ח משקיף לגבי גובה הדשא, זוכתה בבית הדין לאור הטענה כי לא נהוג לכסח את הדשא בשבוע שלאחר שזרוע. הדיינית וופא זועבי פאהום כתבה בהחלטתה: "אבקש לקבל את עמדת ההתאחדות בעניין מדיניות הגשת כתבי אישום בגין כיסוח הדשא מיד לאחר השזרוע, שכן לא נראה נכון כי במקרים אחדים כאלה יוגשו כתבי אישום ובמקרים אחרים לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully