וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מקסים פלקושצ'נקו נפגש עם יעקב שחר וצפוי לחתום

23.1.2019 / 16:36

קשר הפועל חיפה צפוי להשלים את העברתו באופן רשמי ולחצות את הכביש אחרי פגישה עם בעלי הירוקים. גם בסכנין: נמשכה מחאת האוהדים נגד שחר

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. אדריאן הרבשטיין
אכזבה ראשונה אחרי ההצלחות בליגה. מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין

1.

אכזבה גדולה נרשמה אמש (שלישי) אצל אנשי ושחקני מכבי חיפה לאחר ההפסד לסכנין וההדחה מגביע המדינה. בחיפה האמינו שהם יכולים להתקדם במפעל ולהמשיך את המומנטום, אך תצוגה חלשה מאוד של הקבוצה הביאה להדחה מול בני סכנין. "פספסנו הזדמנות להפוך את העונה הזו", אמר שחקן בקבוצה, "זכייה בגביע ומקום שני הייתה הופכת את העונה הזו למשהו מיוחד לעומת השנים האחרונות וזה מה שרצינו, אבל אתמול פשוט לא היינו במשחק".

בקבוצה התאכזבו מאליסון דוס סנטוס שקיבל הזדמנות בהרכב ולא הציג יכולת טובה, וכן מסיידובה סומא שנכנס כמחליף וכמעט ולא הורגש. עם זאת, היו גם שחקנים שביקרו את ההחלטה לתת לדוס סנטוס לפתוח בקישור במקום רועי קהת או סאן מנחם. זאת לאור העובדה שעד בוקר המשחק הברזילאי בכלל התבשר שהוא אינו בסגל ורק ההיעדרות הפתאומית של ז'ורז' מאנג'ק גרמה לו להיכנס ל-18.

"אי אפשר להאשים שחקן אחד", הגן אחד השחקנים בקבוצה על דוס סנטוס, "מרקו הכין אותנו מצוין אבל כולנו כשלנו ונראינו לא טוב. מה שנשאר עכשיו זה להילחם בליגה כדי להיות כמה לסיים כמה שיותר גבוה בטבלה. מי שחושב שהעונה נגמרה בגלל הפסד בגביע טועה. יש לנו עוד הרבה מה לעשות כדי להחזיר למועדון ולקהל".

שחקן מכבי חיפה אליסון דוס סנטוס מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
יכולת חלשה. דוס סנטוס/אדריאן הרבשטיין

2.

כעת במכבי חיפה יתמקדו בליגה, כאשר ישנה כוונה להביא חיזוק בדמות מגן שמאלי כשייתכן מאוד ששחקן זר יגיע לעמדה הזו. גם מקסים פלקושצ'נקו צפוי לחתום רשמית כבר בימים הקרובים והוא נפגש עם בעלי הירוקים יעקב שחר. בלבול סירב אתמול להתייחס לקשר של הפועל חיפה אבל בקבוצה הבהירו שרק משהו דרמטי מאוד יכול למנוע את המעבר שיושלם עד סוף השבוע. בנוסף, בקבוצה רוצים שחקן באמצע המגרש בנוסף למוחמד אבו פאני שצפוי להצטרף מחר לאימוני הירוקים. "ראינו כמה היה חסר כוח באמצע המגרש כשנטע לביא וז'ורז' מאנג'ק היו חסרים, "אמר גורם בקבוצה, "במועדון כמו מכבי חיפה חייב שבכל חלק במגרש יהיו מספיק שחקנים איכותיים וחזקים כדי שהיעדרויות לא ישפיעו".

מיכיל קראמר החלוץ ההולנדי המאכזב שהובא על ידי המאמן הקודם פרד רוטן, קיבל את השחרור מהירוקים וסיכם בקבוצת אוטרכט.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה: שמשה נופצה באוטובוס הקבוצה, אטיין ריינן נפצע קל

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה אטיין ריינן מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
יצא בנס מתקרית האוטובוס. ריינן/אדריאן הרבשטיין

3.

אם לא היה די בהדחה הכואבת, במכבי חיפה המשיכו את הלילה המסויט עם בקבוק שנזרק לעבר האוטובוס של הקבוצה וניפץ את אחת השמשות. "זה היה מבהיל ביותר, "סיפר שחקן בקבוצה, "בשניה הראשונה לא הבנו מה קרה. אטיין ריינן ישב ממש בכסא שליד החלון שהתנפץ והיה לו מזל אדיר כי זה היה יכול להיגמר אחרת לחלוטין. אסור שמשהו כזה יקרה".

בסכנין הבהירו שמדובר בילד בן 9 אך בחיפה טוענים שהיה מדובר בחבורת ילדים ולא באחד ואלו זרקו לטענת השחקנים גם לא מעט אבנים לעבר האוטובוס. בחיפה הבהירו שהם מצפים מהמנהלת לפעול בנושא ואכן זו צפויה לנקוט בצעדים בשל המקרה. ריינן עצמו במזל לא ספג פציעה או חתך, אך שחקנים העידו שההולנדי נבהל מאוד מהמאורע. אגב, לאחר שהתפזרו האנשים, נסעו השחקנים ואנשי הצוות בחזרה לחיפה עם החלון השבור, כששחקנים העידו שהקור היה מקפיא. באוטובוס עוד ניסו להפעיל חימום מאסיבי אך הדבר לא הועיל והשחקנים נסעו בקור עד לחיפה.

חלון מנופץ אוטובוס מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
נסעו לחיפה עם החלון המנופץ/אדריאן הרבשטיין

4.

לא רק סכנין צפויה לספוג עונש בשל אירועי אמש, כאשר גם חיפה תספוג עונש על עקירת שני כסאות ביציע בו ישבו אוהדי הקבוצה. מלבד כך, אחרי הפוגה במחאה, אתמול שוב הונפו שלטים הקוראים לראשי המועדון "להתעורר". כשעל אחד השלטים נכתב "השינוי לא נגמר בהחתמה אחת". ו-"אם תלך באותו השביל תגיע לאותו מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully