וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קלינגר נזף בשחקניו על הפילוג בחדר ההלבשה, קונטה ובניון עשויים לפתוח מול אשדוד

23.1.2019 / 14:35

בבירה לחוצים לקראת אשדוד, המאמן לשחקנים: "אתם חייבים לתמוך באלה שמשחקים, לא להיות גרגר בנעל". חוגג נעקץ, הדבר לא צפוי לפגוע בתקציב הקבוצה. החלטות על רכש יתקבלו לאחר המשחק

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בבית"ר ירושלים השלימו עם העובדה כי הקבוצה איבדה סיכוי מעשי להגיע לפלייאוף העליון וההחלטות בנוגע לרכש בינואר יהיו בהתאם. ברמה עקרונית, בשלב זה, בית"ר לא תעשה פעולות לצירוף שחקנים נוספים אך ההחלטה אינה סופית ולפחות לגבי עמדת החלוץ במועדון יקבלו החלטות לאחר המשחק הקרוב בשבת נגד מ.ס אשדוד. האופציה העיקרית מבחינת המועדון בשלב זה היא צירופו של לוסיו מהפועל חדרה ושיחרורו של יקוב סילבסטר, לו הצעות ממספר קבוצות בליגת העל.

גורם בקבוצה אמר אתמול: "המצב לא אידיאלי אבל צריך להרים את הראש כדי שלא נסתבך בתחתית. לא בטוח שיש לנו שחקנים שמתאימים לסוג התמודדות הזאת ולכן המשחק נגד אשדוד בשבת הוא קריטי כדי לברוח משם. אסור לזלזל באשדוד, לא ניצחנו אותה בסיבוב הקודם והם הראו הרבה אופי נגד הפועל תל אביב, חייבים להתחיל לחשוב כמו קבוצת תחתית שרוצה לשרוד אחרת נהיה בתוך סיוט".

שחקן בית"ר ירושלים יוסי בניון. דני מרון
עשוי לקבל שדרוג להרכב. יוסי בניון/דני מרון

המאמן ניר קלינגר ספג המון ביקורת על משחק הההתקפה של הקבוצה והעובדה כי למרות יכולת רעה של לא מעט שחקנים אין שינויים בהרכב. נראה כי לקראת המשחק הקרוב יבוצע שינוי או שניים כאשר ההערכה היא כי יוסי בניון יקבל את חולצת ההרכב, אנטואן קונטה צפוי לפתוח כמגן ואילו דוד קלטינס עשוי לעבור לקישור.

הפוסט שהעלה משה חוגג בנוגע לעוקץ הכלכלי שעבר העלה סימני שאלה בנוגע להמשך יכולת ההשקעה שלו בקבוצה. אתמול התברר כי מדובר בסכום של כמיליון ש"ח לערך ולא כזה שאמור להשפיע על תקציבה של בית"ר בהמשך הדרך. ללא קשר, חוגג רוצה לייעל את המערכת ולשחרר עוד 3 שחקנים שאינם צפויים לדקות רבות בהשמך העונה. לירוי צעירי כבר נמצא במגעים עם מספר קבוצות, כמו גם מתן פלג ועוז ראלי.

קלינגר ערך לפני האימון היום אסיפה לשחקניו ואמר להם: "אנחנו לא משיגים את התוצאות שאנחנו רוצים וכרגע מסובכים למטה. עכשיו יהיה קשה, הקהל מתוסכל ומאוכזב, מצפה להרבה יותר ונצטרך להרוויח אותו בחזרה". המאמן גם דיבר על עניין חדר ההלבשה המפולג: "אתם חייבים לדאוג שחדר ההלבשה לא יהיה מפולג, אתם צריכים להיות ביחד, גם אלה שמשחקים וגם אלה שלא. המחליפים צריכים לתמוך באלה שמשחקים, לא להיות גרגר בנעל".

עוד באותו נושא

משה חוגג: "נפלתי קורבן לעוקץ ברכישת מטבעות דיגיטליים"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully