וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריק פיטינו: "יכול להיות שמכבי תל אביב משחקת את הכדורסל הטוב באירופה כרגע"

23.1.2019 / 17:26

מאמן פאו חושש מהצהובים (ה', 21:30, ספורט5). ספרופולוס נגד חוקי ליגת העל: "לא צריך את החוק הרוסי, הפיינל פור כמו לוטו"

צפו בתקציר המשחק

מכבי תל אביב תתייצב מחר (חמישי, 21:30, ספורט5) למשחק מול פנאתינייקוס עם רצף של שלושה ניצחונות יורוליג, לראשונה העונה. הצהובים יקוו להאריך אותו לארבעה ובכך לעשות צעד נוסף אל עבר ההצלבה, ושוב מדובר במשחק בעל חשיבות עליונה: מכבי תל אביב עשירית ערב המחזור בעוד פאו מדורגת 12, ולשתיהן מאזן זהה של 11 הפסדים לעומת שמונה ניצחונות. בחמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות היתה ידם של היוונית על העליונה, כשהניצחון האחרון של הצהובים על פאו הושג ב-26 בפברואר, 2015.

"זה משחק מאוד חשוב, כרגע כל משחק חשוב יותר מקודמו", אמר יאניס ספרופולוס במסיבת העיתונאים. "פאו תילחם, זו אחת ההזדמנויות האחרונות שלה. אנחנו צריכים להמשיך את היכולת שלנו, להישאר מרוכזים. פנאתינייקוס שינתה מאוד את הסגנון שלה עם חילופי המאמנים. ריק פיטינו מאמן אגדי, כולם מכבדים אותו באירופה ובארצות הברית, הוא אחד ממורי הכדורסל וכולנו ניסינו ללמוד ממנו. נצטרך להילחם, לשחק עם הלב. פאו יגיעו נחושים ואנחנו נצטרך להילחם יותר מהם ולהיות חזקים מהם מבחינה מנטלית.

"כולם היו מאוכזבים מהתוצאה בדרבי, אבל בענף הזה צריך להתגבר על הפסדים רעים וגם על ניצחונות גדולים. צריך להמשיך לשחק כמה שיותר חזק ודיברנו על זה. לשחקנים יש את הידע והניסיון כיצד להכין את עצמם למשחק הבא".

על מחאת האוהדים נגד מנהלת הליגה והחוקים שחוקקה, כביכול, נגד המועדון, אמר ספרולופוס: "אני מאחורי המועדון באלף אחוז. אני לא מחלק את השחקנים לישראלים ואמריקאים, אני מאמין בכל השחקנים שלי ולא צריך את החוק הרוסי - הוא יוצר יותר בעיות מאשר שהוא עוזר. הפיינל פור הוא לוטו, אז למה לשחק שלושה סיבובים בעונה הסדירה? הקבוצה הטובה ביותר צריכה לזכות באליפות, וזה לא תמיד קורה בפיינל פור".

טאריק בלאק הוסיף: "היתה לריק פיטינו קריירה מדהימה, עצוב איך שהיא נגמרה בלואיוויל. נכבד אותו אבל זה עוד משחק שאנחנו צריכים לנצח. אנחנו צריכים לאגור כמה שיותר ניצחונות ולאחרונה אנחנו עושים עבודה די טובה, נצטרך לשחק ביכולת הטובה ביותר שלנו, בלי קשר להפרשים".

עוד בנושא:

לפני הטיסה לישראל: ניקוס פאפאס נפצע וגמר את העונה
חמישי ביורוליג: אולימפיאקוס יוצאת למשחק חוץ קשה אצל פנרבחצ'ה

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
עוד משחק חשוב. ספרופולוס/דני מרון

מנגד, ריק פיטינו החמיא ליריבה שיפגוש מחר: "הם משחקים את הכדורסל הטוב ביותר שלהם כרגע. הם הביסו את ברצלונה וכבר הוליכו ב-30 הפרש, ניצחו את צסק"א ברוסיה, יכול להיות שהם משחקים את הכדורסל הטוב ביותר באירופה כרגע". על קבוצתו שלו, שמדורגת במקום ה-12 ביורוליג והפסידה את שני משחקיה האחרונים אמר המאמן האמריקאי: "אנחנו משתפרים בהגנה, אבל הבעיה הגדולה ביותר שלנו כרגע היא שאנחנו לא קולעים היטב". פיטינו יחסר מחר את ניקוס פאפאס וקית' לנגפורד הפצועים כמו גם את סטפון לאזמה, בתקווה לעצור רצף של שבעה הפסדי חוץ. בכלל, ניצחון החוץ היחיד של פנאתינייקוס העונה היה על בודצ'נוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully