וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנרבחצ'ה הביסה את אולימפיאקוס 75:90, ריאל מדריד גברה על אנאדולו

הקבוצה של דיוויד בלאט היתה חסרת אונים מול סגנית אלופת אירופה שעלתה למאזן של 2:18, אנתוני רנדולף (24) סידר לאלופת אירופה 84:92. מילאנו ניצחה 70:80 את ז'לגיריס

צפו בתקציר המשחק

היורוליג מתקרב לשלבי הכרעה והתמונה לקראת שלבי ההצלבה מתחילה להיסגר. היום (חמישי) החל המחזור ה-20 כשבמרכזו המוליכה פנרבחצ'ה שהביסה את אולימפיאקוס של דיוויד בלאט 75:90. מילאנ ניצחה את ז'לגיריס בקרב בין שתי יריבות של מכבי תל אביב על המקום בשמינייה הראשונה, וריאל מדריד אלופת אירופה גברה כצפוי על אנאדולו אפס.

עוד בנושא

מהפכן: על השינוי שחווה אלכס טיוס במכבי תל אביב
יאסו, יאניס: יאניס ספרופולוס הוא הבינגו של הנהלת מכבי תל אביב
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

בובי דיקסון שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
10 אסיסטים וניצחון. בובי דיקסון/GettyImages

פנרבחצ'ה - אולימפיאקוס 75:90

המשחק הקודם בין שתי הקבוצות במחזור השביעי הסתיים על חודה של נקודה, עם ניצחון טורקי 72:73, שהיה השלישי שלהם ברצף המרשים של שנים עשר ניצחונות. הפעם המשחק הזה היה במעמד צד אחד כמעט מהרגע הראשון, כשהטורקים מציגים את הגנת הברזל שלהם למעט הרבע השלישי שבו שחקניו של בלאט קלעו 26 נקודות אבל חטפו 28. אריק גרין שהגיע לקבוצה של אוברדוביץ' במהלך העונה והתקשה להטביע את חותמו, נתן הפעם הצגה עם 17 נקודות (4 מ-4 מחוץ לקשת). ניקולה קאליניץ' הוסיף 16 ובובי דיקסון ניצח על המקהלה עם 13 ו-10 אסיסטים. מנגד, יאניס טימה צלף ארבע שלשות לקבוצה של בלאט וסיים עם 14, אבל גיורגיוס פרינטזיס נקלע לערב איום וסיים עם 0 עגול בטור הנקודות בכמעט 20 דקות. פנר ניצבת לה בגאון במקום הראשון עם 2:18. אולימפיאקוס עם הפסד שמיני לעומת 12 ניצחונות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אנתוני רנדולף שחקן ריאל מדריד. GettyImages
24 נקודות, 14 ברבע הראשון. אנתוני רנדולף/GettyImages

מילאנו - ז'לגיריס 70:80

שתי הקבוצות הגיעו למשחק הזה במומנטום רע מאוד כשהן מאבדות גובה במאבק על ההצלבה. האיטלקים, שנחלו הפסד מביך בליגה בתחילת השבוע, היו אלו שהתעלו עם ניצחון שהושג, איך לא, בזכות מייק ג'יימס שתפר 20 נקודות וגם הוסיף 9 אסיסטים ו-4 חטיפות. הפעם ג'יימס קיבל הרבה עזרה ממיצ'וב ודייריס ברטאנס שהוסיפו 17 כל אחד. נייט וולטרס הרכז של שאראס בלט עם 17 נקודות ו-5 אסיסטים, אבל ז'לגיריס סבלה מערב קליעה עגום מחוץ לקשת (5 מ-19) לעומת 13 מ-29 של מילאנו.

ריאל מדריד - אנדולו אפס 84:92

אחרי ההפסד המפתיע לבודצ'נוסט במחזור הקודם, אלופת אירופה התאוששה עם ניצחון לא קל מול הטורקים שהחזיקו מעמד שלושה רבעים והסתכלו לבלאנקוס בלבן של העיניים, אך קרסו וספגו 28 נקודות ברבע הרביעי והמכריע. אנתוני רנדולף היה נהדר אצל המנצחים עם 24 נקודות, 14 מתוכן כבר ברבע הראשון. סרחיו יוי הכוכב הגדול הגיע למאני טיים וסיים עם 19, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. מנגד, ואסילי מיציץ' המשיך את העונה המצוינת שלו עם 21 נקודות ו-5 אסיסטים. טיבור פלייס תרם 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully