וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיא סבע חתם לשלוש שנים בגוואנגז'ו R&F

29.1.2019 / 9:01

זה רשמי: שחקן הפועל באר שבע, שהחזיק בסעיף שחרור לליגה הסינית, עבר לקבוצתו של ערן זהבי תמורת 5 מיליון דולר. סבע ירוויח משכורת של שני מיליון דולר כולל בונוסים לעונה: "מודה על הזכות שהיתה לי לשחק פה"

האתר הרשמי של גוואנגז'ו R&F

ליגיונר נוסף בליגה הסינית: דיא סבע חתם היום (שלישי) באופן רשמי לשלוש שנים בקבוצתו של ערן זהבי, גוואנגז'ו R&F. שחקן הפועל באר שבע לשעבר עוזב את האלופה הישראלית אחרי חצי שנה. סבע ישתף פעולה עם זהבי, שהמליץ על שחקן נבחרת ישראל. סבע ישתכר 2 מיליון דולר פלוס בונוסים לעונה, כאשר דמי העברה לבאר שבע יעמדו על סך של 5 מליון דולר.

סבע, שהחזיק בסעיף שחרור לליגה הסינית, ינסה את מזלו מעבר לים, כאשר באר שבע תרוויח כמעט כפול ממה שהשקיעה על השחקן בקיץ. מלבד זהבי, סבע ישתף פעולה גם עם מוסא דמבלה קשר נבחרת בלגיה שחתם לאחרונה ורנאטיניו. בשל החוק בסין, אשר מאפשר שיתופם של שלושה זרים בלבד, ייתכן שג'וניור אורסו הברזילאי ודושקו טושיץ' הסרבי ישוחררו. ישנן גם שמועות שזהבי עצמו יעזוב בקרוב את R&F לקבוצה אחרת, אך נראה שטרם התקבלה הצעה רשמית כלשהי. סבע יצטרף לאימוני הקבוצה שתצא למחנה אימון באוסטרליה בתחילת חודש פברואר.

אלונה ברקת הבעלים של הפועל באר שבע אמר: "אנחנו גאים ששחקן נוסף יוצא מבאר שבע לשחק בחו"ל, שמחים בשביל דיא ומאחלים לו הצלחה בסין. אנחנו מודים לדיא, מאמינים בו, בטוחים שיוכיח את עצמו ומאחלים למשפחתו היקרה מעבר נעים. תודה מגיעה לרונן קצב על משא ומתן שקט, רציני וענייני, שהוביל לביצוע העסקה".

דיא סבע: "אמנם זו היתה תקופה קצרה אבל אני מודה על הזכות הגדולה שהיתה לי לשחק בהפועל באר שבע. תודה מיוחדת מגיעה לאלונה, אסי ולברק, לצוות כולו לחבריי לקבוצה ולאוהדים. אני יוצא לדרך חדשה ומאתגרת".

רונן קצב סוכנו של סבע אמר: "רוצה להודות לבאר שבע על הסיוע של כל הצוות הרחב ברשות אלונה ברקת. דיא יוצא לאתגר חדש מרתק ומלא עניין ואני מאחל לו הצלחה רבה מכל הלב! מילה אחרונה שלי היא לערן זהבי. ההצלחה האדירה שלך פתחה דלת ענקית ומאתגרת לכדורגלן הישראלי בסין ועל זה תודה".

עוד בנושא:

דיא סבע סגר בגוואנגז'ו, יחתום לשלוש שנים
"מנור סולומון יכול להיות הישראלי הראשון ששווה 20 מיליון יורו"
שוער סביליה: "אני מכיר את מונס דאבור, הוא יהיה טוב מאוד כאן"

דיא סבע עם רונן קצב. אתר רשמי
דיא סבע עם סוכנו רונן קצב/אתר רשמי

סבע (26), שגדל בבית"ר טוברוק, החל את קריירת הבוגרים שלו במכבי תל אביב ב-2011 אך לא קיבל דקות בצהובים והושאל להפועל באר שבע ולאחר מכן לבני סכנין. אחרי עונה בה לא הצליח לפרוץ גם במדי מכבי פתח תקוה, עבר ב-2014 למכבי נתניה, בה סוף סוף הגשים את הפוטנציאל שלו. ב-2016/17 סייע ליהלומים לשוב לליגת העל עם 18 שערים ואשתקד השתדרג עם 24 כיבושים, בדרך למלכות השערים בליגת העל. בקיץ נמכר להפועל באר שבע תמורת 2.2 מיליון יורו וכבש העונה חמישה שערי ליגה ב-16 הופעות.

עוד באותו נושא

שוער סביליה: "אני מכיר את מונס דאבור, הוא יהיה טוב מאוד כאן"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully