וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל נצרת עילית פתחה פער של שלוש נקודות בפסגה, יובל אבידור כבש בבכורה

המוליכה החדשה ניצחה 1:3 בחוץ את בית"ר תל אביב רמלה, החלוץ עבר בבקרה והבקיע את השלישי. הפועל עכו והפועל ניר רמת השרון נפרדו ב-0:0

צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל נצרת עילית, שעלתה אתמול לראשונה העונה לפסגת בליגה הלאומית בעקבות הפסדה של הפועל כפר סבא 1:0 להפועל קטמון, פתחה הערב (שני) פער של שלוש נקודות בפסגה, לאחר שניצחה 1:3 בחוץ את בית"ר תל אביב רמלה בסיום המחזור ה-20. הפועל עכו והפועל ניר רמת השרון נפרדו ב-0:0.

עוד בנושא:
שוב בלאומית: בני בן זקן מונה למאמן הפועל רמת גן
העירייה מאיימת לתבוע את הנהלת הפועל אשקלון: "מביאה לפירוקה של הקבוצה"
בדרך לעוד קבוצת אוהדים? רק "הכחולה" הגישה הצעה לרכישת הפועל פתח תקוה

ליעד אלמליח חוגג עם אלון נצר, הפועל נצרת עילית. אדריאן הרבשטיין
בריחה קלה לדבוקת הצמרת. ליעד אלמליח עם אלון נצר/אדריאן הרבשטיין

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל נצרת עילית 3:1

ניצחון מרשים לקבוצה של ירון הוכנבוים, שקטעה למארחת רצף של שישה ניצחונות בית על האפס. שתי הקבוצות הציגו חלוצים בהופעת בכורה, כשאנס מחאמיד הוצב בחוד של בית"ר תל אביב רמלה ויובל אבידור פתח לראשונה בהתקפת נצרת עילית אחרי שעבר כשעתיים לפני כן בבקרת התקציבים. השער הראשון הגיע דווקא משחקן הגנה, כשהבלם אלון נצר כבש בדקה ה-25 וקטע לרמלה 565 דקות ללא ספיגה במגרשה הביתי. גיא דיין הכפיל בדקה ה-32 ובדקה ה-48 הגיע הרגע של אבידור, שמצא גם הוא את הרשת בבכורה, אחרי שבעה שערים לפני כן העונה במדי הפועל רמת גן. אילון אלמוג, הכישרון המדובר שלא עבר בסופו של דבר לבית"ר ירושלים, לא הצליח להושיע כמחליף בצד השני כשהקפטן דניאל סלומון רק צימק בדקה ה-72. הקבוצה של זיו אריה הובסה בפעם השנייה ברציפות ונותרה במקום השביעי, נצרת עילית עם משחק שביעי ללא הפסד וניצחון חוץ ראשון על יריבתה מאז דצמבר 2014.

עוד באותו נושא

הפועל קטמון ניצחה 0:1 את הפועל כפר סבא, ערן לוי בישל בבכורה

לכתבה המלאה

הפועל עכו - הפועל ניר רמת השרון 0:0

אחרי החוויה מול מכבי תל אביב בשמינית גמר גביע המדינה שהסתיימה רק עם ארבעה כדורים ברשת, הפועל עכו חזרה לליגה ופספסה הזדמנות לחזור למקום השמיני שמוביל לפלייאוף העליון. גם רמת השרון יכלה לקפוץ לשם בעזרת ניצחון, אבל שתי הקבוצות לא הצליחו לכבוש, בדיוק כמו המפגש הקודם ביניהן בעכו באוגוסט 2016. תיקו שלישי רצוף לעכו בליגה ומשחק שלישי רצוף ללא שער (כולל הגביע).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully