וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העירייה מאיימת לתבוע את הנהלת הפועל אשקלון: "מביאה לפירוקה של הקבוצה"

21.1.2019 / 12:01

ראש העיר תקף את העמותה המנהלת: "השתלטות של גורמים פוליטיים הקשורים לגורמים מפוקפקים שמנסים לקבל כספי ציבור"

אליאור משעלי, ניסן דנון, אור חסידים שחקני הפועל אשקלון חוגגים. לירון מולדובן
סוער בדרום/לירון מולדובן

סוער בהפועל אשקלון. בזמן שהקבוצה של שלומי דורה נאבקת בצמרת הליגה הלאומית, ונמצאת במקום השישי במרחק של שלוש נקודות מהמקום המוביל לליגת העל בסיום העונה, עיריית אשקלון תקפה הבוקר (שני) בחריפות את הנהלת הקבוצה. ראש העיר תומר גלאם, שהחליף בנובמבר את איתמר שמעוני בתפקיד, אמר היום: "הנהלת הפועל אשקלון ירדה מהפסים. היא מסכנת את הקבוצה, פוגעת באוהדים ומביאה הלכה למעשה לפירוקה של הקבוצה. מדובר בהשתלטות של גורמים פוליטיים הקשורים לגורמים מפוקפקים שמנסים להשאיר אדמה חרוכה אחריהם במטרה לנסות ולקבל כספי ציבור בדרך בלתי ראויה ובניגוד לכללי המינהל התקין".

על פי הודעת דוברות העירייה, עמותת ותיקי הפועל אשקלון הנשלטת על פי החשד בידי גורמים הקשורים לראש העיר הקודם, העומד למשפט בגין מעשים פליליים חמורים, מנסה לסחוט את העירייה במטרה לקבל כספים באופן בלתי תקין וזאת כחלק מהעובדה שלא השלימו עם תוצאות הבחירות. לטענתה מועצת העיר העמידה לקבוצה תנאים על מנת שיוכלו להעביר מימון ציבורי לקבוצה, אך הנהלת העמותה החליטה שלא לעמוד בדרישות ובנהלים ובצעד של 'תמות נפשי עם פלישתים' החלה בהליך של שחרור מסיבי של שחקנים ויצירת נזקים בלתי הפיכים לקבוצה ולאוהדיה.

בשל כך, הורה ראש העיר לנקוט בצעדים הבאים כנגד העמותה: 1. הגשת תלונה לרשם העמותות; 2. דרישה לקיים חקירה באמצעות הבקרה התקציבית בהתאחדות לכדורגל; 3. ראש העיר הנחה את הגורמים המקצועיים לבחון הגשת תביעת נזיקין נגד העמותה, חיוב אישי של מנהלי ונושאי המשרה בה וכן דרישה להשבת כל הסכומים שקיבלה העמותה כתמיכות ציבוריות. כמו כן, בשל הפרת התחייבויות העמותה כלפי העירייה הנחה ראש העיר על סגירת כל המתקנים העירוניים בפני העמותה.

מהקבוצה נמסר: "ימים לא פשוטים עוברים על מועדון הכדורגל של הפועל אשקלון, בעיקר בצד הניהולי . מנהלי הקבוצה בחרו לשים עצמם מעל למועדון ולהשית עליו חורבן. אותם מנהלים, שגדלו במועדון, התחנכו על ערכיו והגיעו לאן שהגיעו בזכות הקבוצה, הם אלו שמחריבים כעת את הבית על כל יושביו. ראש עיריית אשקלון תומר גלאם, הצליח להעביר בתחילת החודש תקציב שיא להפועל אשקלון. תקציב מדהים של כ-4 וחצי מליון שקלים, תקציב שיאפשר לקבוצה להעפיל עוד העונה לליגת העל, ושם ינסה ראש העיר לאתר רוכש לקחת את הקבוצה למחוזות אליה היא ראויה להגיע. כל דרישתו של ראש העיריה היתה: להציב בעמותה ובהנהלה אנשים מטעמו, שיפקחו היטב על מיליוני השקלים שיזרמו למועדון, בכדי שיצדיקו את ההשקעה ולא ירדו לטמיון. התעקשותם של אנשי ההנהלה, שלא לפנות את מקומם, תשית אסון על המועדון. אותם אנשי ההנהלה, "שחקני העבר", ימחקו לאלתר מדפי ההיסטוריה של המועדון ויכתבו בשנית כאחראים הבלעדיים להמתת הקבוצה, כשהיא במרחק נגיעה מליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully