וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לעוד קבוצת אוהדים? רק "הכחולה" הגישה הצעה לרכישת הפועל פתח תקוה

עמותת האוהדים של הקבוצה הגישה למפרק הצעה בסך מיליון שקלים במכרז שננעל ב-16:00. אם לא תהיה התפתחות בלתי צפויה: הפועל פתח תקוה תנוהל על ידי אוהדיה

אוהדי הפועל פתח תקוה. באדיבות עמותת "הכחולה",
החלום שלהם בדרך להתגשם. אוהדי הפועל פתח תקוה/באדיבות עמותת "הכחולה"

האם אנחנו בדרך לעוד קבוצת אוהדים בכדורגל הישראלי? יום גורלי עבר היום (ראשון) על הפועל פתח תקוה ואוהדיה, כאשר עמותת "הכחולה" שמצייגת את אוהדי הקבוצה היא היחידה שהגישה הצעה בסך של מיליון שקלים במכרז לרכישת זכויות הניהול של מועדון הפער ממלאבס. כידוע, הקבוצה שנכנסה לפירוק שני בשנה שעברה, נוהלה בידי המפרק יצחק יונגר, שאישר היום לעיתון "מלאבס" כי "כרגע יש רק הצעה אחת, של הכחולה". יונגר הוסיף ש"השלב הבא הוא לפנות לבית המשפט לאישור המכירה, וזה יקרה בימים הקרובים".

רובם המוחלט של אוהדי הפועל פתח תקוה עמד מאחורי "הכחולה" וקיווה שהיא תהיה היחידה שתגיש הצעה במכרז שנסגר היום בשעה 16:00 וזה מה שאכן קרה. המשמעות היא שאם לא תהיה התפתחות בלתי צפויה או בעיה במו"מ עם "הכחולה", הפועל פתח תקוה תהיה קבוצה שמנוהלת על ידי אוהדיה ותתנהל בשקיפות מוחלטת. המלאבסים ממוקמים כעת רק במקום ה-14 בלאומית בגלל הפתחתת 11 הנקודות שהושתה עליהם בפתיחת העונה, אך יש להם סיכוי לא רע לשרוד ואולי לצאת לדרך חדשה אחרי 13 וחצי שנים של בינוניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully