וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס הביסה 0:3 את קייבו, כריסטיאנו רונאלדו החמיץ פנדל

סורנטינו בן ה-40 עצר פנדל לפורטוגלי במפגש הקצוות, אבל קוסטה, ג'אן ורוגאני חגגו שערי בכורה העונה. 0:2 למילאן על גנואה

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור ה-20 בסרייה A הושלם הערב (שני) עם המשחקים של מילאן ויובנטוס, ששיחקו רק ברביעי שעבר בסופרקאפ האיטלקי שנערך בערב הסעודית (0:1 לאלופה). מילאן הצליחה לנצח 0:2 בגנואה במשחק הראשון ולאחר מכן גברה יובנטוס 0:3 על קייבו האחרונה, למרות החמצת פנדל של כריסטיאנו רונאלדו, והגדילה את יתרונה בפסגה בחזרה לתשע נקודות.

עוד בנושא:
חוסה קאייחון שבר בצורת ארוכה, נאפולי ניצחה 1:2 את לאציו
זה היה סיפור של חורף: בדקו כמה אתם יודעים על ההעברות של ינואר
בחזרה לגמר האלים ב-2011: השער של לואיס סוארס הצית מלחמה

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. GettyImages
לא הצליח להכניע את השוער בן ה-40. כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב, סטפנו סורנטינו מקבל ברכות/GettyImages

יובנטוס - קייבו 0:3

כצפוי, מפגש הקצוות הזה לא הניב סנסציה. טוב, אולי פרט להחמצת הפנדל הראשונה של כריסטיאנו רונאלדו כשחקן יובנטוס. האלופה חזרה הביתה אחרי הנפת הסופרקאפ והמשיכה את פתיחת העונה הטובה בתולדות הסרייה A עם ניצחונה ה-18. דוגלאס קוסטה פתח בהרכב בסך הכול בפעם החמישית העונה, ובדקה ה-13 פילס את דרכו מול שלושה שחקנים וירה בשמאל אל הרשת מ-20 מטרים את שער הבכורה שלו ב-2018/19. רגע לפני הירידה להפסקה, יובנטוס סיפקה מהלך שכלל 28 מסירות (שיא עונתי בדרך לגול) ובסיומו פאולו דיבאלה הכניס כדור חכם לאמרה ג'אן שבעט שטוח וחגג את הראשון שלו במדי יובנטוס. רונאלדו יכול היה להתייצב לבדו בראש טבלת המבקיעים לאחר נגיעת יד של מתיאה באני, אבל השוער סטפנו סורנטינו שיחגוג 40 במרץ הקרוב, הדף את הפנדל שלו בדקה ה-52. מי שהתכבד בשלישי בסופו של דבר היה הבלם דניאלה רוגאני, שנגח פנימה בדקה ה-84 אחרי הרמה של פדריקו ברנרדסקי וציין גם הוא שער ראשון העונה. קייבו האחרונה מרוחקת תשע נקודות מחוף מבטחים, בדיוק כמו יתרונה של יובנטוס בפסגה.

עוד באותו נושא

ברצלונה הודיעה על החתמת קווין פרינס בואטנג: "אל תשאלו אותי על ריאל"

לכתבה המלאה
אמרה ג'אן שחקן יובנטוס. GettyImages
שער ראשון במדי יובנטוס. אמרה ג'אן/GettyImages

גנואה - מילאן 2:0

גם ללא גונסאלו היגואין, שצפוי לעזוב לצ'לסי, הצליחו הרוסונרי להשיג ניצחון ליגה שני ברציפות ולהתאושש מההפסד ליובנטוס בסופרקאפ. אוהדי מילאן נאלצו לחכות 72 דקות עד השער הראשון, אבל זה היה שווה את זה. אנדראה קונטי העביר כדור רוחב חכם ופאביו בוריני המשיך מקרוב פנימה את ה-0:1. השער השני הגיע בדקה ה-83 כשסוסו סיים יפה התקפה מתפרצת אחרי בישול של פטריק קוטרונה. סוסו הספרדי לא חגג מול הקבוצה בה שיחק בעונת 2015/16, אבל כך או אחרת מילאן שלו חגגה ניצחון שהחזיר אותה אל המקום הרביעי עם 34 נקודות, אחת יותר מרומא החמישית. גנואה רק במקום ה-14 עם 20.

פאביו בוריני חלוץ מילאן. GettyImages
פאביו בוריני ומילאן עם שלוש נקודות יקרות במאבק על המקום הרביעי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully