וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: קאייחון שבר בצורת ארוכה, נאפולי ניצחה 1:2 את לאציו

השנייה בטבלה צימקה את הפער מיובנטוס לשש נקודות, הספרדי כבש לראשונה העונה ומיליק הוסיף בכדור חופשי. רביעייה לספאטה ב-0:5 של אטאלנטה על פרוזינונה

עריכת וידאו: מתן חדד

הסיבוב השני של הליגה האיטלקית שנפתח אמש, נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים. בראשון שבהם דרסה אטאלנטה 0:5 את פרוזינונה במשחק בו כיכב דובאן ספאטה עם ארבעה שערים. פאביו קוואליארלה השתווה לו עם 14 שערים, אבל סמפדוריה ספגה בתוספת הזמן וסיימה ב-3:3 דרמטי אצל פיורנטינה. במשחק המרכזי גברה נאפולי 1:2 על לאציו וצימקה את הפער מהפסגה לשש נקודות, לפחות זמנית. יובנטוס ומילאן ששיחקו בשבוע שעבר בערב הסעודית במשחק הסופרקאפ האיטלקי, ישחקו רק מחר. הגברת השחורה תארח את קייבו, והרוסונרי יתארחו אצל גנואה.

חוסה קאייחון שחקן נאפולי. רויטרס
הכול בזכות הסרט? חוסה קאייחון חוגג/רויטרס

נאפולי - לאציו 1:2

השנייה בטבלה הסתדרה ללא לורנצו אינסינייה וקאלידו קוליבאלי המורחקים, כשסוף כל סוף קיבלה שער מחוסה קאייחון. הקשר הספרדי היה השחקן עם הכי הרבה דקות משחק ללא שער העונה בסרייה A, עד שקיבל השראה מסרט הקפטן הערב וכבש את הראשון שלו בדקה ה-34 עם בעיטה חדה לפינה הקרובה אחרי בישול של דריס מרטנס. ארקדיוש מיליק הפולני סובב כדור חופשי לחיבורים בחלוף שלוש דקות, בעוד צ'ירו אימובילה שהוזכר לאחרונה כמועמד לנאפולי רק צימק בדקה ה-65 והבלם פרנצ'סקו אצ'רבי הורחק (70) ויחמיץ את המחזור הבא, אחרי 126 משחקי ליגה רצופים בהם שותף מאז אוקטובר 2015.

עוד באותו נושא

רונאלדו: "התואר הזה מוקדש לכל מי שאוהב את יובה ואת כריסטיאנו"

לכתבה המלאה
דובאן ספאטה שחקן אטאלנטה. GettyImages
נצמד לרונאלדו. דובאן ספאטה/GettyImages

אטאלנטה - פרוזינונה 0:5

עד תחילת דצמבר עמד מאזנו של דובאן ספאטה על שער ליגה בודד, אבל אחרי שכבש 13 שערים ב-8 משחקיו האחרונים, לפתע לחלוץ הקולומביאני של אטאלנטה יש 14 שערים, מאזן זהה לזה של כריסטיאנו רונאלדו שמוביל את טבלת מלך השערים של הסרייה A. אז אחרי הצמד מול יובנטוס והשלושער מול אודינזה, הפעם ספאטה הפגיז רביעיית בזק בדקות 44, 47, 64 ו-73, אחרי שהבלם ג'אנלוקה מאנצ'יני כבש ראשון בדקה ה-11.

לואיס מוריאל שחקן פיורנטינה. GettyImages
כיכב מול האקסית והשיג נקודה. לואיס מוריאל/GettyImages

פיורנטינה - סמפדוריה 3:3

ספאטה לא היה הקולומביאני היחיד שכיכב. לואיס מוריאל ערך את הבכורה שלו במדי הוויולה נגד קבוצתו לשעבר, וכבר בדקה ה-34 דהר ממחצית המגרש, השאיר מאחור שני שחקנים ומול השלישי גלגל פנימה. חברו לקבוצה אדימילסון הורחק בחלוף חמש דקות והאורוגוואי גסטון ראמירס ניצל את היתרון המספרי כדי להשוות עבור סמפדוריה בדקה ה-44 עם כדור חופשי נהדר לחיבורים. מוריאל כבש בצורה דומה במדי סמפדוריה ב-1:1 מול פיורנטינה בנובמבר 2016, אבל הפעם השיג גם צמד ראשון מאז אוגוסט 2015, אז עוד שיחק בסמפ. מוריאל הסתובב על שחקן אחד, עבר את השני באמצע המגרש ואז שעט לעבר השער והכניע את אמיל אאודרו בכדור שטוח. בכורה מדהימה, אבל לצערו לאורחת יש את פאביו קוואליארלה בעונה נהדרת. החלוץ הוותיק השווה בפנדל בדקה ה-81 והשלים צמד בדקה ה-85 כדי להגיע ל-14 שערי ליגה העונה, כמו רונאלדו וספאטה. הבלם הארגנטינאי חרמן פסלה הציל לפיורנטינה נקודה עם דחיקה מקרוב בדקה ה-93.

משחקים נוספים

ספאל - בולוניה 1:1
לספאל: יסמין קורטיץ' (63). לבולוניה: רודריגו פלאסיו (24)

קליארי - אמפולי 2:2
לקליארי: לאונרדו פאבולטי (36), דייגו פריאס (90). לאמפולי: ג'ובאני די לורנצו (70), מיחה זאיץ' (81)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully