וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "התואר הזה מוקדש לכל מי שאוהב את יובה ואת כריסטיאנו"

כוכב יובנטוס חגג את השער שלו שסידר לקבוצה את הסופרקאפ עם 0:1 מול מילאן. גאטוזו: "להיגואין היה חום. מעצבן אותי ששואלים רק עליו"

עריכת וידאו: מתן חדד

יובנטוס זכתה הערב (רביעי) בתואר הראשון שלה לעונת 2018/19, וסביר להניח שלא האחרון. הקבוצה של מסימיליאנו אלגרי ניצחה 0:1 את מילאן בערב הסעודית וזכתה בסופרקאפ האיטלקי. כריסטיאנו רונאלדו כבש את השער היחיד במשחק עם נגיחה בדקה ה-61, פרנק קסאיי ממילאן הורחק בדקה ה-73 אחרי עבירה קשה על אמרה ג'אן. הוא יחסר לג'נארו גאטוזו במשחק הליגה הקרוב מול גנואה כמו גם אלסיו רומאניולי ודוידה קלאבריה, שספגו צהובים.

רונאלדו אמר אחרי המשחק: "היה משחק קשה מאוד, היה חם וקשה לשחק בתנאים האלה. שיחקנו טוב, הגענו להרבה מצבים וכמובן שאני שמח שכבשתי את שער הניצחון. אני מאושר, המטרה שלי הייתה להתחיל את 2019 עם תואר, הצלחתי לזכות בתואר הראשון שלי עם יובה ואני שמח מאוד. זו רק ההתחלה ואנחנו לוקחים את זה צעד אחר צעד. זכינו בגביע הזה, עכשיו נמשיך לעבוד קשה כדי להשיג את התואר הבא. הליגה האיטלקית היא תמיד המטרה של יובנטוס ואנחנו במקום הראשון, אבל זו ליגה ארוכה והולך להיות קשה מאוד. אני מקדיש את השער שלי לקבוצה, למשפחה שלי, לחברים ולכל מי שאוהב את יובה ואוהב את כריסטיאנו ברחבי העולם".

עוד בנושא:

יובנטוס ניצחה 0:1 את מילאן משער של כריסטיאנו רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
הקדיש את התואר לכל המעריצים שלו. רונאלדו/רויטרס

מאמן יובה מסימיליאנו אלגרי הוסיף: "היה משחק מהנה עם כמה מצבים מסוכנים, שיחקנו נגד מילאן שהיא טובה מאוד וגרמה לנו כמה בעיות, אבל אחרי הכרטיס האדום אפשר היה לראות שהיינו טובים יותר ויכולנו לכבוש שער שני. היה חם מאוד ומעייף, אבל הגיע לנו להביא את הגביע הביתה בזכות גישה מאוזנת". על רונאלדו אמר המאמן: "החתמנו את כריסטיאנו רונאלדו כי הוא כובש שחקן מכריע שכובש שערים גדולים, אבל כל הקבוצה הייתה טובה. היו לנו כמה איבודי כדור שאפשרו למילאן לצאת למתפרצות מסוכנות".

דוגלאס קוסטה צלע והוחלף בדקה ה-90, אלגרי מיהר להרגיע: "זו הייתה רק התכווצות שרירים. אני מעריץ את הרוח הקבוצתית והמקצוענות של השחקנים כשאלה שעלו מהספסל נכנסו עם גישה נכונה ועם הרבה נחישות לעשות הבדל. זה מה שאנחנו צריכים לקראת השלבים המכריעים של העונה".

בצד השני גונסאלו היגואין לא פתח בהרכב ונכנס כמחליף בדקה ה-71 במקום חוסה קאייחון. בשבועות האחרונים יש שמועות רבות ודיבורים על כך שהחלוץ הארגנטינאי המאכזב עשוי לעבור לצ'לסי וכמובן שזה היה אחד הנושאים הבוערים גם אחרי המשחק. "הוא חסר מזל כרגע", אמר מאמן הרוסונרי ג'נארו גאטוזו על היגואין, "היה לו חום אתמול בלילה. עשינו כל דבר שיכולנו כדי לגרום לו להרגיש טוב יותר וזה לא הספיק".

גאטוזו התייחס גם לכך שהיגואין נעדר מהתמונה עם נסיך ערב הסעודית שצולמה אתמול. באיטליה דיווחו שהדבר נבע ממרד של החלוץ הארגנטינאי,שרוצה לעזוב, אבל המאמן הכחיש. "זה אולי נשמע כמו בדיחה, אבל בכנות זה נכון, היגואין לא היה בתמונה כי אני פחדתי שהוא ידביק שחקנים אחרים בווירוס שהיה לו. זו החלטה שלי". כשנשאל האם זו הייתה ההופעה האחרונה של היגואין במדים של מילאן אמר המאמן: "אני רותח מזעם. יש לנו 25 שחקנים, אז בואו לא נדבר על זה עכשיו. אנחנו מלקקים עכשיו את הפצעים ומתאוששים, נראה מה יהיה מחר".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully