וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה לגמר האלים ב-2011: השער של לואיס סוארס הצית מלחמה

ארבלואה תקף את מערכת VAR אחרי שהשער של האורוגוואי לא נפסל, קרוסאס השיב לו: "אחרי הגמר ב-2011, אין לך זכות דיבור"

עריכה: מתן חדד

השער השני של ברצלונה בניצחון 1:3 על לגאנס, גרם להצתה של זכרונות מרים מגמר הגביע הספרדי ב-2011, ומיד ההסבר. במצב של 1:1 אמש, ליאונל מסי הפציץ ממרחק, שוער לגאנס איבן קוויאר הדף ולואיס סוארס עט על הריבאונד וכבש. קוויאר נשכב על הדשא וקשה היה לקבוע אם האורוגוואי פגע בו במהלך כיבוש השער. אחרי עזרה ממערכת VAR נקבע שהשער חוקי והאלופה המשיכה לכיוון הניצחון.

מי שלא אהב את ההחלטה היה שחקן העבר אלברו ארלבואה, שגדל בריאל מדריד, שיחק במדיה שנים ארוכות והיה אחד מהסמלים למתיחות היוקדת בין המועדונים - תקופה שהגיעה לשיאה כשז'וזה מוריניו עמד על הקווים בסנטיאגו ברנבאו (ארבלואה נחשב לאחד מיקיריו של המאמן הפורטוגלי).

"היינו מאוד מרוצים עד עכשיו מ-VAR, אבל לא בעקבות המקרה הזה", צייץ ארבלואה, שהיום משמש כשגריר של ריאל מדריד. שחקן העבר גם הזכיר בכעס את המשחק לפני כשבועיים בו ריאל מדריד הפסידה לריאל סוסיאדד 2:0. במהלך המשחק ויניסיוס ספק הוכשל על ידי חרונימו רולי, אבל השופט התעלם ולא נעזר ב-VAR.

מי שלא אהב את הביקורת של ארבלואה הוא אקס ברצלונה, מארק קרוסאס. שחקן העבר צייץ בחזרה ותקף את ארבלואה, שבגמר הגביע ב-2011 - משחק בו ריאל מדריד ניצחה את ברצלונה 0:1 בהארכה - ביצע כמה עבירות מכוערות ולא ספג אפילו כרטיס צהוב.

"אחרי הצורה בה שיחקת בגמר הגביע בו ניצחתם משער של CR7, צריך לאסור עלייך לדבר על שופטים ותיאוריות קונספירציה", צייץ קרוסאס, "קצת יושרה, תודה רבה".

עוד בנושא:

ברצלונה: דמבלה ייעדר כשבועיים, בוסקטס ייעדר כשבועיים
ריאל מדריד ניצחה את סביליה ועלתה למקום השלישי

אלברו ארבלואה מול ליאונל מסי, גמר הגביע הספרדי 2011. AP
מהסמלים הגדולים של המתיחות האדירה בתחילת העשור. ארבלואה מול מסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully