וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יואב כץ ביקש מיעקב שחר שחקן תמורת פלקושצ'נקו

21.1.2019 / 11:25

בעלי מכבי חיפה והפועל חיפה ישוחחו שוב בניסיון לסגור את העסקה, ההערכה היא שהקשר יצטרף בימים הקרובים. הקבוצה של כץ מעוניינת באזולאי, מזרחי וזנטי. ניסיון להאיץ את עסקת קלטינס

צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: מתן חדד

בעלי מכבי חיפה יעקב שחר ויואב כץ קבעו לשוחח היום (שני) פעם נוספת בניסיון לסגור את עסקת מקסים פלקושצ'נקו. שחר יכול, באופן עקרוני, רק להודיע לכץ שהוא מממש את סעיף השחרור, אך גורמים המעורים בפרטים אמרו שהמהלך ייעשה בשיתוף פעולה מלא עם כץ. בכל מקרה, ההערכה היא שכבר בימים הקרובים תצא הודעה רשמית על הצטרפותו של הקשר לאחר שבמועדון ייפגשו עם נציגי השחקן ויסגרו את הפרטים.

אגב, בשיחה אתמול ביקש כץ משחר לעזור לקבוצה ולחזק אותה במקביל לעזיבה של פלקושצ'נקו. כץ הודיע שהמאמן שרון מימר מעוניין מאוד בשלומי אזולאי, אך בשלב זה לא ברור האם השחקן אכן ישוחרר ליריבה העירונית. שני שחקנים נוספים שעשויים לעבור לצד האדום של העיר הם אופיר מזרחי ועמית זנטי. בהפועל חיפה גם היו מאוד רוצים לראות את רועי קהת, אך חוזהו הגבוה צפוי לטרפד זאת.

עוד בנושא:

התוכנית של מכבי חיפה: הצעירים שמרקו בלבול ויעקב שחר סימנו
לואיס בואה מורטה חתם במכבי חיפה, שביעות רצון מ"החזרת ההרתעה" מול רעננה
דן ביטון על הכוונת של מכבי חיפה, הבלם מארק טורחון מועמד

מקסים פלקושצ'נקו, הפועל חיפה. לילך וייס, מערכת וואלה!
חוצה את הכביש? מקסים פלקושצ'נקו/מערכת וואלה!, לילך וייס

במקביל לפלקושצ'נקו, במכבי חיפה ינסו להאיץ את הניסיונות לצרף את דוד קלטינס. הירוקים רוצים את קשרה של בית"ר ירושלים, ויפנו בימים הקרובים רשמית לקבוצה מהבירה. מנגד, במועדון הירושלמי רוצים מאוד את שלומי אזולאי, כשניר קלינגר מעוניין בו גם בלי קשר לעסקה כזו או אוחרת. בחיפה יחכו לסיום משחקה של בית"ר ירושלים היום נגד מכבי תל אביב, ורק לאחריו ישוחחו עם אנשי בית"ר בנושא.

דוד קלטינס שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הירוקים מעוניינים בו מאוד. דוד קלטינס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully