וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: לואיס בואה מורטה חתם, שביעות רצון מ"החזרת ההרתעה" מול רעננה

20.1.2019 / 12:38

עוזר המאמן החדש נחת, ייתכן שהצוות יורחב עוד יותר. התיקו המאופס מול רעננה עבר בשקט אצל הירוקים: "החזרת ההרתעה גורמת ליריבות שלנו לצופף". התלבטות לגבי פלקושצ'נקו

עריכת וידאו: מתן חדד

1. אם בעבר הלא רחוק תיקו ביתי מאופס נגד הפועל רעננה היה מביא לבוז גדול של אוהדי מכבי חיפה ולחץ עצום מבפנים, ה-0:0 אתמול (שבת) עבר באופן חלק, מה שמלמד אולי יותר מכל על התקופה האחרונה שעוברת על הירוקים. בסיום קראו אוהדי היציע הצפוני לשחקנים והודו להם, כאשר גם במועדון עצמו שידרו שקט מוחלט. "לפני חודש כולם היו קונים כאן ארבעה ניצחונות ותיקו, "הסביר גורם בקבוצה. "יש התייצבות, ולמרות התיקו ראינו את זה גם ואולי בעיקר במשחק הזה". ההתייצבות הזו עליה נוגעת בעיקר בנוגע לחוסר הפאניקה במשחק גם כשהדקות נקפו. בצוות המקצועי החמיאו לסדר ולאגרסיביות, כשההגנה ממשיכה לקצור מחמאות על התייצבותה מאז הגיע מרקו בלבול.

שחקני מכבי חיפה מודים לקהל. לילך וייס רוזנברג
גם הקהל לא התרגש. שחקני מכבי חיפה בסיום/לילך וייס רוזנברג

2. לצד המחמאות בחיפה מבינים אחרי הבונקר של רעננה שמול קבוצות שיצופפו את המשחק יהיה להם קשה, ומחפשים חיזוק. "זה שהחזרנו מעט את ההרתעה יביא לכך שקבוצות יצופפו", אמר שחקן בקבוצה. "אם אנחנו רוצים להמשיך לייצר עליונות והרתעה נצטרך להתמודד גם מול זה". רכש בעמדת הקשר האחורי על הפרק, כשבחיפה עדיין לא קיבלו החלטה לגבי מקסים פלקושצ'נקו. במועדון ישנם לא מעט גורמים שרוצים לראות את הקשר הצעיר של הפועל חיפה מגיע, במיוחד לאור העובדה שמדובר בעסקה שתעלה מעט פחות ממיליון וחצי שקלים, אלא שהחלטה סופית עדיין לא נפלה.

3. שלושה זרים ישבו אתמול ביציע ולא היו כלל בסגל - אליסון דוס סנטוס, מיכאיל קראמר וסיידובה סומא. בחיפה היו שמחים להשתחרר משלושתם, אך לוקחים בחשבון שסומא בכל מקרה יישאר עד תום העונה. אם במועדון לא יצליחו להשתחרר גם מקראמר וגם מדוס סנטוס, ייתכן וסומא יוקפא כדי לפנות מקום לזר, אך ההעדפה כאמור היא למצוא לשניים קבוצה. בני סכנין מעוניינת מאוד בבלם אך כלל לא בטוח שהוא יסכים לעבור לקבוצה מתחתית הליגה.

4. לפני כשבוע בחיפה בישרו על כך ששחקן העבר הפורטוגלי לואיז בואה מורטה הגיע להתרשמות הדדית. כעת נחתמה סופית העסקה. עוזר המאמן הפורטוגלי נחת בארץ וחתם בקבוצה, בואה מורטה ישמש כעוזר מאמן נוסף של מרקו בלבול לצידו של איתי מרדכי ויצטרף כבר מחר לאימונים. בחיפה שמחו מאוד על התשובה החיובית, וההערכה היא שהצוות המוגדל יתרום רבות. בנוסף, במועדון לא שוללים הגדלה נוספת של הצוות המקצועי בעונה הבאה .

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully