וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכנית של מכבי חיפה: הצעירים שמרקו בלבול ויעקב שחר סימנו

20.1.2019 / 23:40

אחרי שועה והרצון לצרף את פלקושצ'נקו, בחיפה סימנו את קלטינס וירדן כהן וכבר החלו לפעול בנושא. הירוקים עשויים להציע לבית"ר שחקנים, ביניהם אזולאי, קהת ודוס סנטוס. ביטון ואלטמן יזכו למעקב בחודשים הקרובים

צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי החתמתו של ירדן שועה במכבי חיפה הבהירו שהקו שמנחה כעת את המועדון הוא להשיג את הצעירים הישראלים הטובים בשוק ולצרפם. כעת נודע לוואלה! ספורט כי במועדון אכן עושים צעד משמעותי בנושא, כאשר עד לתום החלון ינסו לצרף שניים מהצעירים הבולטים בישראל וכן יעקבו אחרי שלושה נוספים במטרה לצרפם בקיץ. השניים שבחיפה רוצים לצרף מיידית הם מקסים פלקושצ'נקו מהפועל חיפה ודוד קלטינס מבית"ר ירושלים.

שחקן בית"ר ירושלים דוד קלטינס. יוסי ציפקיס
המסומן הבא של מכבי חיפה. דוד קלטינס/יוסי ציפקיס

הירוקים פנו היום (ראשון) באופן רשמי ליואב כץ וביקשו ממנו להיפגש בנוגע לפלקושצ'נקו. בנוסף, לאחר שיחות מאחורי הקלעים, בימים הקרובים תוגש הצעה רשמית לבית"ר ירושלים בנוגע לקלטינס, מגן/קשר סגל הנבחרת הבוגרת ששיחק גם אצל בלבול בנבחרת הצעירה. גורמים המעורים בפרטים טוענים שמכבי חיפה מוכנה להעביר לבית"ר בנוסף לכסף גם שחקנים, כאשר שלומי אזולאי, רועי קהת ואליסון דוס סנטוס נמצאים על הפרק. לא ברור אם בית"ר תסכים לעסקה הזו, אבל על פי גורמים היא תדרוש סכומים הקרובים לעסקת ירדן שועה.

בנוסף לשניים הללו, בחיפה יעקבו אחר ירדן כהן, מגנה השמאלי של הפועל רעננה, והקשר דן ביטון ממ.ס. אשדוד. בנוגע לשניים הללו, הסבירות הגבוהה יותר שלא יגיעו כבר בחלון הנוכחי. במועדון יעקבו אחריהם עד לתום העונה ויקבלו החלטה בחודשים הקרובים. השחקן השלישי שבחיפה יעקבו אחר כושרו ומצבו הוא עומרי אלטמן, אם יחזור לכושר מלא בפנאתינייקוס לאחר הפציעה הארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully