וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דן ביטון על הכוונת, הבלם מארק טורחון מועמד

17.1.2019 / 10:18

הצוות המקצועי מנהל מעקב אחרי קשר מ.ס אשדוד ומתלבט אם לנסות להחתימו בחלון הנוכחי או בקיץ. טורחון (32) מאוניון ברלין, סומן

עריכת וידאו: מתן חדד

ירדן שועה ינסה לערוך היום (חמישי) אימון מלא ראשון במכבי חיפה. עד כה החלוץ שסחב פציעה מבני יהודה עדיין לא ערך אימון באינטנסיביות מלאה והירוקים יבחנו היום את כשירותו. במועדון מקווים ששועה אכן ירגיש שהוא מסוגל להשלים אימון, כך שיהיה כשיר למשחק הגביע ביום שלישי נגד בני סכנין. הבכורה בליגה בכל מקרה תידחה ולא תתרחש בשבת נגד הפועל רעננה, בשל צבירת כרטיסים צהובים.

במקביל להתאקלמות של שועה בקבוצה, עסוקים במועדון בחלון ההעברות. לאחרונה נעשים נסיונות לשחרר את אליסון דוס סנטוס, אולם חוזהו הגבוה מערים קשיים. בני סכנין מעוניינת מאוד בבלם, אבל דוס סנטוס יצטרך לאשר מעבר לשם, ואם יעבור מכבי חיפה תצטרך להשלים חלק משכרו, דבר שספק אם יסכימו לו.

עוד בנושא

משחק הגביע של בני סכנין מול מכבי חיפה נדחה ליום שלישי הבא
מכבי חיפה, אל תעזי להסתכל על לוח התוצאות: סיכום המחזור ה-18
בלבול: "אברהם גרנט מעורב בהחלטות במכבי חיפה? זה שטויות"

אליסון דוס סנטוס (מימין) עם מוחמד עוואד על ספסל מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
בדרך החוצה? דוס סנטוס, מימין/יוסי ציפקיס

בנוסף הצוות המקצועי רוצה להתחזק בבלם זר וכרגע ישנם שלושה מועמדים עיקריים. אחד המועמדים הוא מארק טורחון מאוניון ברלין מהליגה השנייה בגרמניה. הבלם בן ה-32 אמנם מועמד, אולם בחיפה נותנים לו עדיפות נמוכה ולפני שיפנו אליו ינסו למצות אופציות בלמים אחרים. החתמת הבלם תלויה גם בשחרור דוס סנטוס. בשלב זה הנטייה היא להשאיר את אטיין ריינן בקבוצה, אבל אם דוס סנטוס לא ישוחרר ייתכן שבסופו של דבר ההולנדי יהיה זה שישלם את המחיר כדי להחתים בלם זר אחר.

שחקן נוסף שסומן על ידי מכבי חיפה כמועמד הוא קשר מ.ס אשדוד דן ביטון. הקשר הצעיר יהיה במעקב של אנשי המועדון והצוות המקצועי בקרוב ולאחר מכן יוחלט אם לנסות להביאו עוד בחלון ההעברות הנוכחי או להמשיך במעקב אחריו ולנסות לצרפו בסוף העונה. גם מקסים פלקושצ'נקו עדיין עומד על הפרק, והצוות המקצועי כבר אישר להנהלה שהוא מעוניין בשחקן. מוחמד אבו פאני יצטרף ביום ראשון ועשוי להיכלל בסגל כבר למשחק הגביע ביום שלישי.

עוד באותו נושא

אצטדיון דוחא מוצף: משחק הגביע של בני סכנין מול מכבי חיפה נדחה ליום שלישי הבא

לכתבה המלאה
דן ביטון שחקן מ.ס. אשדוד. לילך וייס רוזנברג
יגיע לכרמל? דן ביטון/לילך וייס רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully