וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "אברהם גרנט מעורב בהחלטות במכבי חיפה? זה שטויות"

15.1.2019 / 10:50

לפני משחק הגביע מול סכנין, מאמן מכבי חיפה דיבר על מינוי בואה מורטה: "רציתי להביא אותו כבר בקדנציה הקודמת". אבו פאני חוזר מהשאלה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי שורת ההצלחות בליגה, מכבי חיפה נמצאת בהכנותיה לקראת משחק הגביע שמצפה לה מחר (רביעי) בדוחא נגד בני סכנין. הירוקים סימנו את הגביע כיעד עיקרי וירצו להגיע מוכנים למשחק. מרקו בלבול מאמן הקבוצה ערך היום מסע"ת לקראת ההתמודדות, כאשר עוד לפני כן הקבוצה הודיעה שמוחמד אבו פאני שהיה מושאל להפועל חדרה, חוזר לרשות הקבוצה על פי בקשתו של המאמן. אבו פאני אמר לאתר הרשמי: "אני שמח לחזור למועדון שגדלתי בו. זו הייתה השאיפה שלי. אני מודה להפועל חדרה על התקופה היפה שם, המקום הזה תמיד יהיה בליבי. אני חוזר הביתה ואעשה הכל להצלחת המועדון".

בלבול אמר לקראת המשחק: "לא קל לשחק בדוחא, זה תמיד קשה, ולגביע יש חוקים אחרים. צריך להתרכז בעצמנו ולא ביריבות שלנו, חשוב מאוד שמכבי חיפה תמשיך לעשות את הדברים בצורה נכונה. שמחתי לראות את הקהל הגדול בבאר שבע, זה היה רגע מרגש עבורי".

עוד בנושא:

מתחזקות ההערכות שאברהם גרנט יגיע בקיץ למכבי חיפה
לואיס בואה מורטה הפורטוגלי אמור לשמש כעוזרו של מרקו בלבול

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. אדריאן הרבשטיין
יישאר מושלם? מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין

על אברהם גרנט והמעורבות שלו במכבי חיפה: "אברהם אחד המאמנים הגדולים שהיו לישראל, הוא איש מקצוע מעולה וחבר טוב, והיחסים בינינו ארוכים מאוד. יש לי עוד הרבה חברים טובים, לא בהכרח אני מתייעץ עם כולם. אברהם הוא היד המכוונת במכבי חיפה? זה שטויות, לא מתייחס לזה".

על סגנון המשחק השונה של סכנין: "יש הרבה דרכים לנצח משחקים. אנחנו משחקים בסגנון מסוים ונמשיך להתמיד בו. אנחנו צריכים לדעת להתמודד מול כל סגנון משחק. השחקנים צריכים לדעת את הפתרונות בתוך המגרש, אני מכווין אותם רק באימונים. הם צריכים להתמודד, זה לא גנון".

"אין מאמן שלא רוצה להרוג את המשחק ולנוח על הספסל. מה שחשוב בשורה התחתונה זה לנצח ולשמור על שער נקי. שמרנו על שער נקי כמעט בכל המשחקים האחרונים, העבודה ההגנתית הייתה מעולה".

על לואיס בואה מורטה: "הסיבה המרכזית למינוי היא שמדובר באיש מקצוע מהשורה הראשונה. בקדנציה הקודמת רציתי להביא אותו וזה לא התאפשר, הפעם זה התאפשר. זה עוד ידע בינלאומי למועדון, זה צעד מבורך וצעד טוב".

שחקן מכבי חיפה עאיד חבשי חוגג. יוסי ציפקיס
רוצה להישאר הרבה שנים. חבשי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully