וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס בואה מורטה הפורטוגלי אמור לשמש כעוזרו של מרקו בלבול

13.1.2019 / 10:09

הירוקים הודיעו ששחקן העבר (41), מאמן קבוצת המילואים של פורטימוננסה מהליגה הפורטוגלית, הגיע ל"התרשמות הדדית". יצורף זר נוסף?

חשבון האינסטגרם של שלומי אזולאי

הסצנות שנראו אמש (שבת) ביציאה מאצטדיון טרנר מלמדות על שינוי האווירה במכבי חיפה. רק לפני שבועות ספורים מחו האוהדים נגד יעקב שחר, ואמש אחרי הניצחון 0:2 על הפועל באר שבע, הם המחישו את המהפך כשחיכו לשחקנים ביציאה מחדר ההלבשה עם שירי עידוד במשך דקות ארוכות.

הקפטן שלומי אזולאי ניצל את האידיליה הרגעית וניסה לרתום את האוהדים לטווח הארוך. "אנחנו במומנטום טוב", אמר להם, "יש לנו משחק חשוב נגד הפועל רעננה ואנחנו צריכים אתכם איתנו. יש פה מומנטום וביחד אפשר להצעיד את הקבוצה חזרה למעלה".

עוד בנושא

ניצחון חמישי רצוף בכל המסגרות: 0:2 למכבי חיפה על הפועל באר שבע
אחרי הניצחון: מרקו בלבול מסביר מה עשה (ומה לא עשה) בדרך למהפך
פתאום דפיקה בדלת: ההחתמה הפתאומית של ירדן שועה במכבי חיפה

חשבון האינסטגרם של שלומי אזולאי

במועדון מבינים שהקהל תומך בשילוב שחקני בית צעירים, ולכן לא הופתעו מכך שנטע לביא היה זה שקיבל את היחס החם ביותר מהאוהדים בסיום. כמו כן, נרשמת התלהבות גדולה ממרקו בלבול שהכניס סדר לקבוצה. אתמול גרפו את מירב השבחים צמד הבלמים עאיד חבשי ועופרי ארד. "לא משנה מה יקרה העונה, הרווחנו שני בלמים להרבה מאוד זמן", אמר גורם בקבוצה. "הרבה שנים היו פה בלמים ישראלים בכירים או זרים, אבל עכשיו ברור לכולם שיש לנו שניים תוצרת בית שיכולים להוביל את ההגנה". בצוות המקצועי החמיאו גם למחליפים שהפגינו מחויבות למרות שלא פתחו בהרכב.

בהנהלה קיבלו תיאבון מהמשחקים האחרונים ולצד ההחתמה של ירדן שועה (שהגיע בסוף המשחק לעבר יציע האוהדים וזכה לתשואות). בקבוצה יצרפו עוד זר אחד בקישור, ובמקביל גם חנן ממן ומקסים פלקושצ'נקו מועמדים. במועדון עדיין לא החליטו מי מהשניים עדיף, ולאחר שיכריעו בסוגייה ייכנסו למשא ומתן עם השחקן.

בנוסף, עוזר מאמן חדש בדרך לקבוצה. הירוקים הודיעו ששחקן העבר לואיס בואה מורטה (41), מאמן קבוצת המילואים של פורטימוננסה מהליגה הפורטוגלית, יגיע ל"התרשמות הדדית" שאחריה הוא אמור להצטרף כעוזרו של מרקו בלבול ולעבוד לצידו של איתי מרדכי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
לואיז בואה מורטה. GettyImages
בדרך למכבי חיפה. בואה מורטה, משמאל/GettyImages
שחקני מכבי חיפה עופרי ארד, עאיד חבשי, מוחמד עוואד חוגגים. יוסי ציפקיס
"צמד בלמים להרבה שנים". עופרי ארד עם עאיד חבשי/יוסי ציפקיס
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully