וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מתחזקות ההערכות שאברהם גרנט יגיע בקיץ למועדון

14.1.2019 / 9:30

בסביבתו של המאמן טוענים שהוא אוהב את הקו הנוכחי שמבססים בחיפה. אם לא ימצא קבוצה עד מאי, הוא ישוחח עם יעקב שחר. בקבוצה רוצים קשר אחורי זר. דוס סנטוס עשוי לעזוב, סכנין מתעניינת

חשבון האינסטגרם של שלומי אזולאי

יחזור למכבי חיפה? בסביבתו של אברהם גרנט מתחזקות ההערכות לפיהן ישוב בקיץ לישראל כמנהלה המקצועי של מכבי חיפה. שחקן עבר שנמצא בקשר הדוק עם גרנט, סיפר השבוע כי מאמן צ'לסי לשעבר אוהב מאוד את הקו שמבססים לאחרונה בחיפה, לפיו בונים על צעירים תוצרית בית ומביאים צעירים מבטיחים. על פי אותו גורם, גרנט עדיין מקווה למצוא תפקיד מקצועי באנגליה או בליגה גדולה אחרת, אך אם זה לא יקרה עד חודש מאי הוא צפוי לשוחח עם יעקב שחר. בעלי מכבי חיפה לא הסתיר בשנים האחרונות את רצונו לראות את גרנט חוזר למועדון, ונראה שאם אכן המאמן לא ימצא תפקיד הוא ישוב לחיפה.

בשל העובדה שלא מדובר בתפקיד המאמן הראשי, גרנט עדיין יוכל לנהל את חייו על קו ישראל - אנגליה, ויהיה בעיקר אחראי על הנושא המקצועי ועל בחירת השחקנים בשיתוף עם המאמן, מרקו בלבול. בנוסף, גורם אחר שגם כן נמצא ביחסי ידידות עם גרנט, טוען שאם אכן יגיע, הצוות המקצועי עשוי לגדול. אם לואיס בואה מורטה אכן ישמש כעוזרו של בלבול, יהיו למאמן שני עוזרים וגרנט אף עשוי להוסיף עוזר נוסף וכן אנשי צוות שיהיו אחראים על דברים נוספים.

בעניין אחר, במועדון ינסו לצרף שני זרים: האחד בעמדת הקשר האחורי, והשני בעמדת הבלם או המגן השמאלי. אם בחיפה לא ימצאו בלם זר, אטיין ריינן עשוי להישאר בעוד אליסון דוס סנטוס צפוי לעזוב. המכשול בעניין דוס סנטוס הוא חוזהו: הבלם הברזילאי מחזיק בחוזה גבוה, ולמרות שלא מעט קבוצות בליגת העל כגון בני סכנין מעוניינות בשירותיו, השכר הגבוה מקשה על שחרורו.

עוד בנושא:

לואיס בואה מורטה הפורטוגלי אמור לשמש כעוזרו של מרקו בלבול
מרקו בלבול אחרי הניצחון על הפועל באר שבע: "שיחקנו עם הרבה שמחת חיים"
ירדן שועה: "שמח לחתום במועדון כל כך גדול, אצטרך להוכיח את עצמי"

אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה. AP
מתחזקות ההערכות שיחזור לחיפה. אברהם גרנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully