וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצטדיון דוחא מוצף: משחק הגביע של בני סכנין מול מכבי חיפה נדחה ליום שלישי הבא

16.1.2019 / 16:21

מזג האוויר הסוער וכר הדשא המוצף גרמו לדחיית משחק שמינית גמר הגביע לשבוע הבא (22 בינואר, 20:30). בעקבות הדחייה: נדחתה גם הבכורה של ירדן שועה, שירצה את עונש הצהובים בליגה בשבת

צילום: בני סכנין

צפו: ניסיון לבעוט כדור על כר הדשא המוצף באצטדיון דוחא

משחק שמינית גמר גביע המדינה בין בני סכנין למכבי חיפה שאמור היה להיערך הערב (רביעי, 20:45, ספורט 5 לייב) נדחה בעקבות מזג האוויר הסוער. כר הדשא באצטדיון דוחא מוצף ולאחר בדיקת תנאי המגרש על ידי השופט הוחלט על דחייתו למועד אחר. המועד החדש שנקבע הוא יום שלישי הבא, 22 בינואר, בשעה 20:30.

עוד בנושא:
הלם בהפועל באר שבע: "הפכנו לבדיחה של הליגה"
הסיפור המופלא של הפועל באר שבע: כך קרסה האלופה גם בגביע
המחליף של רומאריו פירס? מכבי פתח תקוה במו"מ עם פרנק במבוק

הצפות, אצטדיון דוחא, בני סכנין. צילום מסך
אזור האצטדיון מוצף/צילום מסך

גורמים בהנהלת סכנין העריכו עוד לפני כן כי הסיכוי לדחיית המשחק גבוה מאוד. בעיר יש גשם בלתי פוסק, המגרש מוצף ואנשי האצטדיון שניסו בשעה האחרונה להניע כדור על כר הדשא לא הצליחו לעשות זאת. בסכנין המתינו להודעת השופטים וההתאחדות, וקיבלו את דחיית המשחק בסיפוק.

כעת תתכונן הקבוצה למשחק הליגה מול הפועל חיפה ביום שבת, שמתוכנן גם הוא להיערך באצטדיון דוחא. מכבי חיפה, שנמצאת במומנטום נהדר וניצחה בכל משחקיה מאז חזרתו של מרקו בלבול לתפקיד מאמן הקבוצה, תארח בשבת את הפועל רעננה ותחסר את ירדן שועה, שעונש הצהובים שלו נדחה בעקבות ביטול המשחק הערב. נטע לביא ירצה את העונש שלו במשחק הגביע הדחוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully