וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של רומאריו פירס? מכבי פתח תקוה במו"מ עם פרנק במבוק

הקשר הצרפתי שגדל בפ.ס.ז' ומשחק בקורדובה עשוי להחליף את הברזילאי, שעזב אחרי שנתיים ואמר: "נהנתי בישראל, תקופה נהדרת"

עריכת וידאו: מתן חדד

רומאריו פירס עזב הבוקר (רביעי) את מכבי פתח תקוה ועבר לשחק בליגה הרומנית, בה כבר שיחק בעבר. הקשר הברזילאי בן ה-30, ששיחק במכבי פתח תקוה שנתיים וחצי, הגיע לישראל בעונת 2014/15 למכבי נתניה ועבר גם במכבי חיפה, במדיה זכה בגביע המדינה בעונת 2015/16.

פירס דיבר אחרי עזיבתו את הארץ עם האתר של מכבי חיפה ואמר: "נהנתי מאוד מישראל. התקבלתי פה בלבביות ובידיים פתוחות. הייתי פה מאושר מאוד ובמיוחד במכבי חיפה. זאת הייתה עבורי תקופה נהדרת. אני רוצה לאחל למכבי הצלחה רבה. לאוהדים אני רוצה לומר להם שחשוב שיהיו תמיד ובכל מצב לצד הקבוצה".

על הזכייה בגביע עם הירוקים אמר: "רגע משמעותי מאד היה הזכייה בגביע .לראות את כל האוהדים, ולחוות את האווירה המיוחדת שהם יצרו, אלו רגעים שאקח איתי לתמיד. מעבר לסיפוק האישי, ידעתי כמה מועדון כזה גדול חייב לקחת תארים ולכן אני שמח שנפלה בחלקי הזכות להיות חלק מאותה זכייה בגביע".

מי שעשוי להחליפו הוא פרנק במבוק, קשר אחורי צרפתי ממוצא קמרוני (23) שמשחק בקורדובה מליגת המשנה בספרד. הוא גדל במחלקת הנוער של פריס סן ז'רמן, שיחק בנבחרות הנוער של צרפת ולפני שהגיע לקורדובה שיחק גם בווסקה ובספרטה רוטרדם ההולנדית.

רומאריו פירס שחקן מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
נפרד מפתח תקוה. רומאריו פירס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully