וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם בהפועל באר שבע: "הפכנו לבדיחה של הליגה"

16.1.2019 / 7:00

בקבוצה נראו מיואשים אחרי תצוגת הנפל בנתניה, שחקן: "אם זה מה שהצלחנו לייצר ביתרון מספרי, המצב קטסטרופה". בכר הודה: "אין לי כרגע הסבר למה שקורה, אנחנו מנסים הכל ולא הולך לנו"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
מן הפח אל הפחת. ברק בכר/דני מרון

1. "הפכנו לבדיחה של הליגה"

הלם בהפועל באר שבע אחרי ההדחה בפנדלים אמש בגביע המדינה מול מכבי נתניה. למרות שבמועדון ידעו ערב המשחק שהקבוצה מגיעה למשחק החוץ בנתניה בכושר רע מאוד, עדיין היו תקוות שהשחקנים וברק בכר יידעו לקחת את הפועל באר שבע לרבע הגמר ואולי בכל זאת לסיים את העונה הזו בטעם טוב אחרי הכישלונות בליגה. אם במשחקים האחרונים בהם הקבוצה הפסידה הרבה נקודות בליגה עוד היו לה נקודות אור ודקות טובות, המשחק אתמול היה אולי הגרוע ביותר העונה ודווקא כשכל כך הרבה נמצא על הכף. העובדה שבמשך קרוב לשעה שיחקה הקבוצה ביתרון מספרי ובכל זאת לא עשתה עם זה דבר כדי לנצח, עוד יותר הכעיסה והוסיפה לתחושת חוסר האונים שיש במועדון נוכח המצב. "הפכנו לבדיחה של הליגה", אמר אמש אחד משחקני הקבוצה אחרי שאוטובוס הפועל באר שבע עזב את האיצטדיון כשהוא מלווה בכמה אוהדים שנשארו כשעה בחוץ על אף הקור הקיצוני רק כדי לומר לשחקנים מה הם חושבים על היכולת שלהם. "אם גם ביתרון מספרי זה מה שהצלחנו לייצר, אז המצב שלנו באמת קטסטרופה".

עוד בנושא

ההתרסקות ממשיכה: מכבי נתניה ניצחה 2:4 את הפועל באר שבע בפנדלים והדיחה אותה מגביע המדינה
נתניה בעננים, בבאר שבע מודים: הפלייאוף העליון בסכנה ממשית
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

מאור מליקסון הפועל באר שבע, ג'ונתן בורנשטיין מכבי נתניה. דני מרון
לא מצליח להוציא את העגלה מהבוץ. מאור מליקסון/דני מרון

2. בכר לא מוצא פתרונות

בניגוד למסיבת העיתונאים אחרי ההפסד בליגה בשבת האחרונה למכבי חיפה בה הוא היה מאוד קשוח ועצבני, אמש אחרי המשחק דיבר ברק בכר בפתיחות על כל מה שקורה להפועל באר שבע. בכר הודה שאין לו כרגע פתרונות, אבל הבהיר כי הוא משוכנע שהוא יכול להוציא את הקבוצה מהבוץ. "ברור שלא נעים לחיות עם ביקורות. אבל צריך גם לדעת לקבל אותן כאשר זה בא ממקום ענייני", אמר בכר. "אני גם מקבל הרבה תמיכה מאוהדים שיודעים להעריך את מה שעשינו כאן במשך שלוש עונות. בסופו של דבר רק ביחד עם הקהל נוכל לצאת מזה. אין לי ספק שאוכל להוציא את הקבוצה מהמצב הזה. אם היה לי כרגע הסבר למה שקורה, היינו עוברים שלב. אנחנו מנסים לעשות הכל וזה לא הולך. לא האמנו שנגיע למצב כזה וזה מאוד מאכזב. אנחנו מנסים למצוא פתרונות, אבל כרגע אנחנו לא מוצאים אותם".

בכר הוסיף: "במשחקים האחרונים בהם לא ניצחנו עוד נראינו טוב. במשחק הזה לא נראינו טוב. היה ניכר שיש לחץ גדול על השחקנים. לא היינו משוחררים. כנראה שהמחשבה הזו שגביע זה מה שנשאר לנו, לא עשתה לנו טוב. המטרה שלי ושל הצוות היא לא ליפול אלא לצאת לדרך חדשה. כל הפסד גורם לך לאכזבה מאוד גדולה ובטח כשזה גביע שאתה לא יכול לתקן. אבל כבר מחר נגיע לאימון וננסה להרים את השחקנים כי אנחנו רק באמצע העונה ויש לנו משימה להשיג את הכרטיס לאירופה. עובדתית חוסר הבטחון בא לידי ביטוי בפנדלים. ניסינו הכל במשך 120 דקות ואני לא בא בטענות אבל נתניה עברו בפנדלים".

עוד באותו נושא

לשחרר את הרסן: צומת הדרכים של ברק בכר בהפועל באר שבע

לכתבה המלאה
ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
מחפש פתרונות. ברק בכר/דני מרון

3. מה הלאה?

אחרי שארבעה שחקנים התבשרו שלשום שהם יכולים לחפש לעצמם קבוצות חדשות, עשויים במועדון להודיע לעוד שחקן או שניים כי עדיף שיחפשו קבוצות חדשות. יחד עם זה הבהיר אמש בכר כי העובדה שהקבוצה הודחה מגביע המדינה, לא צריכה להשפיע על ההחלטה במועדון מאחר שלבאר שבע יש משימה לזכות בכרטיס למוקדמות הליגה האירופית וכדי שזה יקרה, צריך להמשיך להחזיק בסגל שלפחות על הנייר הוא איכותי על מנת לעמוד במשימה. "יהיו עוד שינויים זה בטוח, אבל הם לא יושפעו מתוצאה במשחק כזה או אחר, אלא מתוך חשיבה כללית על הנושא", אמר בכר.

שחקני הפועל באר שבע עדן בן בסט, אריק סאבו עם שחקן מכבי נתניה ניקו אולסק. דני מרון
לא מרים ידיים. עדן בן בסט/דני מרון

4. עדן בן בסט לא מאבד תקווה

"בסוף זה יתיישר", ניסה עדן בן בסט להכניס קצת תקווה במיקס זון בסוף המשחק. "זה חייב להסתדר כי הפועל באר שבע עושה הכל נכון. גם מקצועית וגם ניהולית. נותנים לנו כל מה שאנחנו צריכים כדי להצליח. אם זה באסיפות, בתדרוכים הטקטיים, בוידאו. כל מה שצריך כדי שנעלים כבר את חצי השנה הזו". על מעמדו ועתידו במועדון, אמר בן בסט: "כל עוד צריכים אותי בהפועל באר שבע, אני אתן הכל למועדון הזה". על יכולתו אמר בן בסט: "אני רוצה להיות הרבה יותר דומיננטי ומעורב. ברור שאני רוצה לשחק יותר דקות. אני בשם החברים שלי מבקש את סליחת האוהדים. אנחנו נעשה הכל כדי שהם יחזרו לחייך. אנחנו צריכים לדעת לנצח את המשחק הבא ולחזור למעלה. הפועל באר שבע לא יכולה להסתכל למטה, כי היא הפועל באר שבע. אנחנו צריכים להשיג את הניצחון הראשון ולהתחיל להידבק לצמרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully