וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "עונה קשה מאוד". סלובודאן דראפיץ' חגג: "אין מתוק מזה"

15.1.2019 / 23:42

לאחר ההדחה, מאמן הפועל באר שבע הודה שגם הפלייאוף העליון כבר לא מובטח: "צריך לקחת הכל בחשבון". חגיגות בנתניה: "עלינו בצדק"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
איך ממשיכים מכאן? בכר/דני מרון

כדורגל גדול לא היה הערב (שלישי) במשחק שמינית גמר גביע המדינה בין הפועל באר שבע ומכבי נתניה, אך השתיים חיפו על כך עם דרמה גדולה, בסיומה היממה הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה את האלופה עם 2:4 בדו-קרב פנדלים. העונה האיומה של באר שבע נמשכת עם הדחה מוקדמת מהצפוי, והיא תגיע לסיומה ללא אף תואר. מנגד, אין אלא להחמיא לנתניה, ששרדה כרטיס אדום מפוקפק למדי של ניקו אולסק בדקה ה-71, נלחמה בעור שיניה עד הסיום ולבסוף קיבלה תצוגת שוערות גדולה מדני עמוס, שעצר את מאור מליקסון ומרואן קבהא ושלח את חבריו לרבע הגמר.

"אני מאוכזב מאוד", הודה ברק בכר. "הדברים לא הולכים כמו שאנחנו רוצים. גם היום היה משחק לא טוב, לא ניצלנו יתרון מספרי שהיה לנו. נתניה עשו משחק גדול. בחצי הראשון היינו מאוד לא משוחררים, בשני הכוחות קצת התאזנו. נתניה עלו בצדק. נעשה הכל כדי לצאת מזה, אנחנו עוברים עונה מאוד קשה, זה קשה מאוד, אבל צריך להרים את החבר'ה ולהסתכל ליום שבת, כי יש לנו מאבק על פלייאוף עליון. בשנה כזאת לוקחים הכל בחשבון, שום דבר לא מובטח לנו".

המאמן נשאל מדוע החליט לפתוח בהרכב עם בן תורג'מן וקווין טאפוקו, שצורפו רק לפני יומיים, ואמר: "לא יכולנו לסכן את אורן ביטון, בגלל זה תורג'מן פתח. טאפוקו נמצא בכושר, הוא היה טוב ויעזור לנו הרבה בהמשך".

מכבי נתניה ניצחה את הפועל באר שבע 2:4 בדו-קרב פנדלים ועלתה לרבע גמר גביע המדינה

מאמן מכבי נתניה סלובדן דראפיץ' חוגג עם שחקניו. דני מרון
בעננים. דראפיץ' חוגג עם שחקני מכבי נתניה/דני מרון

המאמן המנצח סלובודאן דראפיץ' היה בעננים: "בסוף ניצחנו בצדק. נכנסו טוב למשחק, שיחקנו היטב עד ההרחקה ואחר כך ניסינו לצאת למתפרצות. ידענו שבאר שבע יתנו הכל כדי לנצח, בסוף רק רצינו להגיע לפנדלים ועשינו את זה. אין מתוק מזה. כל השחקנים נתנו הכל, ידענו כמה זה חשוב לאוהדים ולבעל הבית שלנו, אנחנו רוצים ללכת הכי רחוק שאפשר, ללכת עד הסוף. גביע זה גביע, כל אחת יכולה לנצח כל אחת. אנחנו שם, אנחנו משחקים כדורגל טוב וחיובי".

עוד באותו נושא

גביע המדינה: מכבי נתניה ניצחה בפנדלים 2:4 את הפועל באר שבע ועלתה לרבע הגמר

לכתבה המלאה
שחקני מכבי נתניה חוגגים. דני מרון
שחקני מכבי נתניה בסיום/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully