וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי ברצלונה נפגשו עם פרנקי דה יונג, מתכננים "הצעת ענק"

הקשר הצעיר היה קרוב לפ.ס.ז', אך הקטלאנים חזרו למירוץ לאחר פגישה עימו באמסטרדם. ואלוורדה: "שחקן מצוין עם עתיד מזהיר"

עריכת וידאו: מתן חדד

בימים האחרונים נדמה היה שפרנקי דה יונג, אחד השחקנים המבוקשים ביבשת, יעדיף את פריס סן ז'רמן על פני ברצלונה. ברחבי אירופה דווח שהקשר הנפלא של אייאקס כבר נמצא על סף סיכום בקבוצת הפאר הצרפתית, אולם כל זה עלול להשתנות. על פי "ספורט", "ברצלונה מכינה הצעה ענקית לדה יונג", שהחליט לדחות את ההחלטה על עתידו במספר ימים נוספים.

התכנית המקורית של הקשר היתה להחליט ביום שישי האחרון באופן סופי היכן הוא רוצה לשחק, אך ההצעה המדוברת גרמה לו לשנות את דעתו, וכך גם פגישה של ראשי ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו, פפ סגורה ואריק אבידל עם השחקן ביום חמישי באמסטרדם. "בעוד פ.ס.ז' יכולה להציע משכורת גבוהה יותר ומקום קבוע בהרכב, בברצלונה מאמינים שדה יונג מתאים הרבה יותר לסגנון שלהם", נכתב ב-ESPN.

גם ראשי פריס סן ז'רמן המוכנים להציע 75 מיליון יורו מיהרו להיפגש עם נציגיו של הקשר, ממש למחרת, כשעל פי דיווחים בפגישה הזאת לא נכח, אך כן דיבר עם תומאס טוכל בטלפון. גם מנצ'סטר סיטי עדיין לא יצאה לגמרי מהתמונה והגישה הצעה משלה. כך או כך, בהולנד טוענים שביום רביעי הקרוב יודיע רשמית דה יונג על קבוצתו הבאה.

ארנסטו ואלוורדה נשאל על ההתפתחויות במסיבת עיתונאים אמש (שבת) ואמר: "אני מצטער לחזור על דברי, אבל אין לי הרבה ברירות. הוא שחקן מצוין עם עתיד מזהיר, אבל אני לא יכול לדבר על שחקנים שאולי יגיעו. הוא משחק בקבוצה אחרת ואנחנו מכבדים אותה. אם נדבר על כל דבר שצץ בתקשורת, זה לא ייגמר". כשנשאל האם הוא כעוס על כך שעדיין לא הגיע חלוץ מחליף למוניר, אמר: "אני לא מתוסכל, אני יודע שעובדים על החתמת מספר 9 חדש, אבל זה לא קל כפי שזה נראה. אני מרוצה מאוד ממה שיש לי".

עוד בנושא:

צרפת: פריס סן ז'רמן נקמה בגנגאן עם 0:9 מהדהד, מונאקו הושפלה
קוסיילני: "הראינו מחויבות מדהימה", סארי: "יש לנו בעיה חמורה למצוא מוטיבציה"
ליברפול נושמת לרווחה, יונייטד מהללת את רשפורד: "יכול להיות מהטובים בעולם"

שחקן אייאקס פרנקי דה יונג. AP
יחליט ביום רביעי. דה יונג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully