וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן נקמה בגנגאן עם 0:9 מהדהד, מונאקו הושפלה

האלופה הוציאה את כל העצבים על הקבוצה שהדיחה אותה מגביע הליגה. שלושער ושני בישולים לקבאני, שלושער לאמבפה, צמד לניימאר. הנרי בצרות אחרי תבוסה ביתית 5:1 מול שטרסבורג

חלוץ פריס סן ז'רמן קיליאן אמבפה. רויטרס
פשוט לא פייר. אמבפה/רויטרס

המחזור ה-21 בליגה הצרפתית נמשך הערב (שבת) עם הצגה בלתי נשכחת של פריס סן ז'רמן, שמחצה את נועלת הטבלה גנגאן 0:9 (!) ונקמה בה על ההדחה הסנסציונית מגביע הליגה. מונאקו נותרה ללא ניצחון ביתי ובמקום הלפני אחרון, אחרי התבזות ביתית 5:1 מול שטרסבורג המדורגת חמישית. ליל ניצחה 1:2 את אמיין במשחק שפתח את המחזור ביום שישי.

seperator

פריס סן ז'רמן - גנגאן 0:9

כששתי הקבוצות הללו נפגשו לפני שבוע וחצי בגביע הליגה, היממה קבוצת התחתית את האלופה עם 1:2 דרמטי. כנראה שבפריס לא ממש אהבו את זה, והערב הם נקמו - ועוד איך נקמו, כשהוציאה על נועלת הטבלה את כל העצבים. ניימאר פתח בחגיגה (11) אחרי מבצע אישי נאה ובישול של דני אלבס, בדקה ה-37 עבר לתפקיד המבשל, וקיליאן אמבפה קבע 0:2 בסיומו של דאבל-פס נהדר. ילד הפלא ניצל שגיאה בהגנה והשלים צמד בדקה ה-45, ואז החל המבול: אדינסון קבאני הוסיף צמד תוך שבע דקות (59 ו-66), אמבפה בישל לניימאר, שהשלים צמד משלו (68), קבאני הוסיף עוד אחד (75) ובישול לאמבפה (80), כשאחרון הצטרף לחגיגה תומא מונייה (83).

נעשה לכם סדר:

אדינסון קבאני - שלושער ושני בישולים
קיליאן אמבפה - שלושער ובישול
ניימאר - שני שערים, בישול אחד

עוד באותו נושא

ספרד: ריאל מדריד עלתה למקום השלישי עם 0:2 על סביליה

לכתבה המלאה
פלייר כדורגל עולמי. רויטרס
קלי קלות. ניימאר/רויטרס

מונאקו - שטרסבורג 5:1

גם שחקני הרכש לא משנים בינתיים את הגורל של הקבוצה מהנסיכות, שנותרה היחידה בחמש הליגות הבכירות באירופה (לצד פרוזינונה האיטלקית) שעדיין לא ניצחה העונה בבית, והפעם ספגה תבוסה כואבת. הבלם הברזילאי נאלדו, בהופעתו הרביעית במדי מונאקו בכל המסגרות, ביצע עבירה על סף הרחבה וראה כרטיס אדום כבר בדקה השביעית. שטרסבורג ניצלה זאת באופן מיידי, כשהמגן המבוקש קני לאלה מצא את הראש של לודוביק אז'ורק שנגח לחיבורים בדקה ה-12, ובחלוף חמש דקות אדריאן תומאסון נגח את השני. רדאמל פלקאו חזר להרכב וגלגל פנימה בדקה ה-22, אבל איברהימה סיסוקו סובב לחיבורים בדקה ה-64 ואז'ורק השלים צמד בדקה ה-68. גם אדום של סטפן מיטרוביץ' האורח (69) לא מנע שער חמישי של יוסוף פופאנה בתוספת הזמן. השורה התחתונה: ההשפלה הכי גדולה של תיירי הנרי מאז מונה למאמן. מונאקו נותרה שלוש נקודות מתחת לקו האדום, שטרסבורג עלתה למקום החמישי בזכות ניצחון שלישי ברציפות.

משחקים נוספים

ריימס - ניס 1:1
לריימס: רמי אודן (12). לניס: רמי ואלטר (99)

נים - טולוז 1:0
לטולוז: יאיא סאנוגו (41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully