וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהגנה, בקישור, בהתקפה: ריאל מדריד הכי גרועה זה 20 שנה

עשרה הפסדים ב-32 משחקים, משחק 8 העונה ללא שער, אחת ההגנות הגרועות בספרד, קישור אנמי, תירוצים מהמאמן ופרצופים של איסקו. למרות ההעפלה לרבע גמר הגביע, ריאל מדריד ממשיכה עונה מביכה

עריכה: מתן חדד

ריאל מדריד העפילה אתמול (רביעי) לרבע גמר גביע המלך, אבל המשיכה את העונה האומללה שלה, והוסיפה עוד הפסד למאזן. הבלאנקוס הפסידו 1:0 ללגאנס במשחק הגומלין, הציגו יכולת נרפית הסתבכו, נקלעו לפיגור משער של ברייתווייט (30) ונראו אנמיים, אך למזלם, הניצחון 0:3 מהמשחק הראשון הספיק להם להשיג 1:3 במצטבר.

עוד בנושא
גביע המלך: ריאל מדריד הפסידה 1:0 ללגאנס אבל עלתה לרבע הגמר
גביע ספרדי: הכוכבים חוזרים להרכב ברצלונה, לבנטה חולמת על סנסציה
מה הוא רוצה מאיסקו? "סולארי זמני ובחר להתעמת עם השחקן הכי איכותי שלו"

מרסלו ריאל מדריד. רויטרס
השחקן עם הכי הרבה נגיעות בכדור. מרסלו/רויטרס

הנתונים ממחישים עד כמה העונה של ריאל מדריד חלשה: זה ההפסד העשירי של ריאל העונה (מתוך 32 משחקים), דבר שלא קרה לה מאז עונת 1998/99 (בשבל הזה של העונה). לשם השוואה, בעונה שעברה היא הפסידה 9 משחקים כל העונה, ב-62 משחקים.

ריאל לא כבשה ב-8 מתוך 20 המשחקים האחרונים שלה, כשבכל העונה שעברה היו לה שישה משחקים ללא כיבוש. גם אתמול היא התקשתה להגיע למצבים, ומלבד לקורה של ברהים דיאס, היא לא סיכנה את השער של יריבתה. "ככה אי אפשר לזכות בתארים", קראה הבוקר הכותרת ב"מארקה".

"סבלנו הערב כי לא היה לנו למי למסור בהתקפה", אמר סולארי בסיום, כשהוא מתכוון לחסרונו של קרים בנזמה, "אין לנו תחליף בסגל, כך שאנחנו מקווים שבנזמה יחזור למשחק מול סביליה וייתן לנו את הנוכחות שלו, שהיא חשובה מאוד. לא היה לנו משחק טוב, אבל עלינו לרבע הגמר, והשחקנים שהיו צריכים לקבל דקות בהרכב הראשון קיבלו אותן. לא חשבתי בשום שלב במשחק שההעפלה שלנו בסיכון".

עוד באותו נושא

גביע המלך: ריאל מדריד הפסידה 1:0 ללגאנס אבל עלתה לרבע הגמר

לכתבה המלאה
ברהים דיאס ריאל מדריד. רויטרס
הקורה שלו זה ההזדמנות הכי טובה של ריאל בכל המשחק. דיאס/רויטרס

אבל הבעיה האמיתית היא בהגנה: ריאל מדריד ספגה העונה 37 שערים במשחקים בכל המסגרות. רק ווסקה הקטנה, האחרונה בטבלת לה ליגה, ספגה יותר (44). גם לבנטה וראיו וייקאנו ספגו 37 שערים. כמו כן, ריאל כבר מזמן לא שולטת במשחקים ולא מצליחה להחזיק בכדור. בניצחון המקרי מול בטיס בליגה היא החזיקה בכדור רק 26 אחוז מהזמן (הכי נמוך מ-2011), והשחקן הכי פעילה שלה היה מרסלו - עם 48 נגיעות - רחוק מהימים בהם הקשרים של ריאל נגעו בכדור למעלה מ-100 פעמים.

ובנוסף לזה, איסקו שוב הוחלף, יצא בדקה ה-67, וירד לספסל כשהוא לא יוצר קשר עין עם המאמן סנטיאגו סולארי, בעוד סצינה שממשיכה את המתיחות בין השניים. "חייבים להודות, אנחנו לא טובים", אמר קאסמירו אתמול, "אנחנו לא משחקים טוב, ויודעים שעלינו להשתפר. המעמד של המועדון דורש את זה".

איסקו, סנטיאגו סולארי, ריאל מדריד (צילום מסך). צילום מסך
לא יצרו קשר עין. איסקו וסולארי/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully