וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסקו לא שותף: "סולארי זמני ובחר להתעמת עם השחקן הכי איכותי שלו"

הקשר הספרדי ומרסלו לא שותפו ב-1:2 מול בטיס. המאמן ספג ביקורת אבל גם התייחס לשמועות על הקשר: "כל השחקנים בקבוצה חשובים"

איסקו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
איסקו בחימום לפני המשחק/GettyImages

ריאל מדריד ניצחה אתמול (ראשון) 1:2 בחוץ את ריאל בטיס במסגרת המחזור ה-19 בלה ליגה. לוקה מודריץ' כבש ראשון (13) עבור הבלאנקוס, שנאלצו להסתדר ללא פצועים רבים ואיבדו גם את קארים בנזמה ששבר את האצבע לקראת תום המחצית הראשונה. במחצית השנייה ריאל הלכה אחורה ושילמה כשבדקה ה-67 סרחיו קנאלס איזן, אבל אז הגיע כדור חופשי של דני סבאיוס בדקה ה-88, שכבש מול הקבוצה בה גדל.

סנטיאגו סולארי אמר לאחר המשחק: "כולנו חיפשנו את הניצחון, כמו תמיד. היו לנו הרבה בעיות, יש לנו הרבה פצועים, אבל ננסה להחזיר אותם לכשירות כמה שיותר מהר. זה לא סוד שאנחנו צריכים את כולם זמינים בחזרה, ומהר. סבאיוס נושא את הצבעים של בטיס בלב שלו, היה מרגש עבורו לכבוש כאן". לגבי האפשרות שאיסקו יביע רצון לעזוב בינואר: "כל השחקנים בקבוצה חשובים, אין כאן שאלה בכלל".

דני סבאיוס הוסיף אחרי השער המרגש עבורו: "המועדון הזה (בטיס) נתן לי המון ואני נתתי לו בחזרה. קשה מאוד לשחק במועדון כמו ריאל מדריד כי תמיד יש תחרות ואתה יכול לשבת על הספסל, הדבר הכי נכון עבור איסקו כרגע יהיה לעבוד קשה. הוא חשוב לנו מאוד".
עוד בנושא:

הרבה מזל וכדור חופשי של דני סבאיוס סידרו לריאל מדריד 1:2 מול ריאל בטיס

סנטיאגו סולארי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
ניצחון בזכות לא מעט מזל. סולארי/רויטרס

למרות הניצחון, הנושא החם, כפי שכבר עולה מדבריהם של סולארי וסבאיוס, היה אי שיתופו של איסקו. למרות שבעה שחקנים פצועים ועוד בנזמה, שהתווסף במהלך המשחק, קשר נבחרת ספרד לא שותף אפילו לשנייה וראה איך שחקן כמו כריסטו גונסאלס מריאל מדריד קסטייה מועדף על פניו כחילוף. מאז מינויו של סנטיאגו סולארי, הוא לא ממש התרשם מאיסקו ולא העניק לו קרדיט רב כשהוא לא פותח איתו באף משחק.

כמה דקות לפני שריקת הפתיחה עלה ב"מארקה" טור של רובן חימנס, שקרא לקשר לעזוב. "איסקו, עזוב עכשיו", נכתב שם, "כי סנטיאגו סולארי לא רוצה אותך, כי החברים שלך לקבוצה לא מגנים עליך, כי הקפטנים לא מגבים אותך וכי המועדון נטש אותך בזמן שאתה הגנת על אחרים. עזוב ותזכה לשחק, איסקו. שחק במקום בו ירצו אותך כי די ברור שבריאל מדריד היחידים שתומכים בך הם האוהדים ולא אף אחד שמועסק במועדון. איסקו, עזוב עכשיו כי שחקן עם האיכויות שלך לא יכול להמתין חצי שנה על הספסל כדי לחכות שהמאמן יעזוב. סולארי כאן באופן זמני, אבל הוא החליט להתעמת עם השחקן הכי איכותי בסגל".

שחקן בכיר נוסף שישב על הספסל ולא זכה לשנייה על המגרש היה מרסלו. המגן הברזילאי ספג קריאות בוז מאוהדי ריאל במשחק הבית האחרון בליגה וגילה העונה יכולת חלשה, מה שגרם למאמן לספסל אותו. סרחיו ראמוס זכה למחמאות ב"מארקה", שם נכתב כי הוא "קרא היטב את ההתקפות של בטיס יחד עם וראן ונאצ'ו, מנהיג אמיתי במרכז ההגנה". על סולארי נכתב: "גילה תעוזה רבה עם ההחלטות שלו. הוא שינה את השיטה ועבר לשחק עם חמישה בהגנה והעניש את מרסלו ואיסקו, שלא שותפו לשנייה. הוא חזר לקו אחורי של ארבעה ברבע השעה האחרונה, המשחק בסביליה יכול להיזכר כמשמעותי עבורו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully