וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה עלתה לרבע גמר גביע המלך עם 0:3 מול לבנטה

צמד מזליקי של עוסמאן דמבלה בתוך דקה (30 ו-31) ושער נוסף של ליאונל מסי (54) סידרו למחזיקת הגביע בארבע השנים האחרונות את הכרטיס לרבע הגמר עם 2:4 בסיכום המפגשים

עריכת וידאו: מתן חדד

שלב שמינית גמר הגביע הספרדי ננעל הערב (חמישי) עם 0:3 נינוח מאוד של ברצלונה מול לבנטה ו-2:4 בסיכום המפגשים. גם ריאל בטיס עלתה שלב עם 2:2 מול ריאל סוסיאדד בחוץ ואספניול השלימה את התמונה עם 1:3 ביתי נגד ויאריאל המקרטעת.

שמונה העולות לרבע הגמר: ריאל מדריד, חטאפה, ריאל בטיס, ברצלונה, סביליה, ולנסיה, ג'ירונה, אספניול.

עוד בנושא:

ליאו מסי ניפץ עוד שיא, עולם הכדורגל מצדיע: "הוא מגלקסיה אחרת"
בעקבות שיתופו של דניס סוארס: ברצלונה תשלם לסיטי 800 אלף יורו
סולארי על ויניסיוס: "מלא בכישרון, אבל אסור לשכוח שהוא בן 18"

עוסמאן דמבלה שחקן ברצלונה מול מוזס סיימון שחקן לבנטה. רויטרס
דמבלה מול סיימון/רויטרס

ברצלונה - לבנטה 0:3 (2:4 בסיכום)

בשבוע שעבר ארנסטו ואלוורדה עלה בהרכב חסר מאוד ושילם עם הפסד 2:1, שגם היה יכול להסתיים בתוצאה רעה יותר עבור הקטאלנים. בקאמפ נואו הוא כבר עלה בהרכב חזק מאוד, כולל מרבית הכוכבים שלו. זה נגמר עם 0:3 קליל מאוד מול לבנטה ועלייה לרבע גמר הגביע. למי שדאג, בארסה עדיין בתמונת הטרבל וגם יכולה להשלים זכייה חמישית ברציפות בגביע המלך. עוסמאן דמבלה כבש צמד די מזליקי בתוך דקה (30 ו-31) וליאונל מסי (מי אם לא הוא?) השלים את הניצחון בדקה ה-54 עם בעיטה קטנה ומלאת רגש כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

דקה 25: הזדמנות גדולה לברצלונה. מסי קיבל כדור בצד שמאל של הרחבה ובעט חזק וחד, אבל אייטור פרננדס הצליח ליפול מהר אל הדשא ולהדוף לקרן.

דקה 30: גול! רובר משום מה ניסה לעבור את ליאונל מסי ליד הרחבה שלו, הארגנטינאי חטף לו, חדר לרחבה, זה איכשהו הגיע לדמבלה, אחד משחקני ההגנה עוד הרחיק, אבל היישר על הרגל של הצרפתי ומשם פנימה, 0:1 לברצלונה שעולה במצב הזה בזכות שער חוץ.

דקה 31: גול! מסי הכניס כדור עומק יפה לדמבלה, שהלך עם זה שמאל והעביר כדור רוחב, הפעם פרננדס הגיב רע והדף את זה לשערו הוא, 0:2 לבארסה ו-2:3 בסיכום.

דקה 54: גול! ברצלונה יצאה להתקפה קטלנית. דמבלה קיבל בימין והעביר למסי, שעבר את השומר שלו ובעט בעיטה "חצופה" מול פרננדס לפינה, 0:3 לברצלונה ו-2:4 בסיכום.

הרכב ברצלונה: יאספר סילסן, נלסון סמדו, ג'ייסון מוריו, קלמון לנגלה, ג'ורדי אלבה (סרג'י רוברטו, 74), איבן ראקיטיץ', ארתור, ארתורו וידאל, פיליפה קוטיניו (לואיס סוארס, 63), עוסמאן דמבלה (דניס סוארס, 77), ליאונל מסי.

הרכב לבנטה: אייטור פרננדס, רובר, סרחיו פוסטיגו (ג'ייסון, 71), אריק קבאקו, קוקה, מוזס סיימון, סאנין פרציץ', חוסה קמפאניה (שייק דוקורה, 68), אניס בארדי, בורחה מאיורל (רפאל דוואמנה, 61), עמנואל בואטנג.

משחקים נוספים:

ריאל סוסיאדד - ריאל בטיס 2:2 (בטיס עלתה אחרי 0:0 במשחק הראשון)
לסוסיאדד: איגור סובלדייה (40), מיקל מרינו (62), לבטיס: סרחיו קנאלס (37), לורן (70), ג'ובאני לו סלסו (הורחק, 91)

אספניול - ויאריאל 1:3 (אספניול עלתה עם 3:5)
לאספניול: פאבלו פיאטו (34, פנדל), בורחה איגלסיאס (37 בפנדל, 74), לוויאריאל: סמואל צ'וקווזה (42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully