וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות שיתופו של דניס סוארס: ברצלונה תשלם לסיטי 800 אלף יורו

הקשר רשם את הופעתו ה-70 במדי ברצלונה, שתחויב לשלם בהתאם להסכם עם סיטי מ-2013. ואלוורדה במסר לקוטיניו: "מי שלא מרוצה צריך להילחם"

עריכה: מתן חדד

החיים ללא ליאו מסי ולואיס סוארס לא פשוטים, וברצלונה חוותה זאת אמש (חמישי) על בשרה. ארנסטו ואלוורדה העלה הרכב משני למשחק הראשון בשמינית גמר הגביע הספרדי מול לבנטה, וראה את הקבוצה מציגה יכולת ירודה ומפסידה 2:1 - כשרק במזל לא נרשמה תבוסה.

קבאקו (14) ומאיורל (18) כבשו למנצחת הפתיעה - שהובסה על ידי אותה ברצלונה 5:0 לפני שבועיים בליגה הספרדית - אולם בארסה השיגה שער חוץ חשוב מאוד לקראת הגומלין מפנדל של פיליפה קוטיניו (85).

הברזילאי, שבתקופה האחרונה הפך למחליף כמעט קבוע, הציל את בארסה ואולי כעת יזכה לקרדיט מחודש מואלוורדה, שבאופן לא מפתיע נשאל בסיום בדיוק על אותו נושא. "כשדמבלה לא שיחק שאלתם אותי אך ורק עליו. עכשיו זה אותו דבר, רק הפוך", אמר המאמן, ושלח מסר לקוטיניו. "מה שחשוב זה מה השחקנים האלה עושים כדי לשנות את הסיטואציה. אם אתה לא מרוצה, אתה חייב להילחם עוד יותר כדי לשנות את זה. פיליפה נתן לנו המון בעבר ועוד יתרום לנון המון בעתיד, אבל אם אציב אותו בהרכב במקום דמבלה, תשאלו את אותן שאלות על דמבלה. צריך להתמקד במי שנמצא על כר הדשא".

עוד בנושא

גביע המלך: לבנטה הפתיעה עם 1:2 על הרכב משני של ברצלונה
"ניימאר התקשר חמש פעמים לברצלונה והתחנן לחזור לשורותיה"

דניס סוארס, ברצלונה. AP
בישול שעלה ביוקר. דניס סוארס אמש/AP

עוד שחקן מתוסכל שסייע לבארסה להשיג אמש תוצאה סבירה הוא דניס סוארס. הקשר סחט את הפנדל שקוטיניו כבש אחרי סלאלום מצוין, והוכיח לואלוורדה שאולי מגיעות לו יותר הזדמנויות, על רקע הדיווחים והשמועות על כך שיושאל לקבוצה אחרת (ארסנל?). כך או כך, ברצלונה אמנם הרוויחה שער חוץ מההופעה של סוארס אמש, אבל גם תשלם על כך ביוקר: בעקבות שיתופו, היא מחויבת כעת להעביר למנצ'סטר סיטי תשלום בגובה 800 אלף יורו - כפי שסוכם בעסקה שנחתמה ביניהן. על פי הסכם המכירה של סוארס לברצלונה ב-2013, אם יגיע ל-70 הופעות במדי הקבוצה סיטי תקבל 800 אלף יורו. אמש רשם סוארס את הופעתו ה-70.

זו הייתה גם הופעת בכורה פושרת עבור הבלם הקולומביאני ג'ייסון מוריו. ואלוורדה הודה בסיום שהצבתו לצד בלמים צעירים וחסרי ניסיון הייתה "לא פיירית בשבילו", אבל הוסיף: "עבור החבר'ה הצעירים זה היה מבחן לא קל. אני חושב שמוריו עשה עבודה טובה מאוד, אני מרוצה מההופעה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully