וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 11.1: פברגאס חתם במונאקו, מוניר עובר לסביליה

שחקן צ'לסי עבר רשמית, ברצלונה תקבל מיליון יורו על מוניר. סארי תקף את באיירן, אבא של ניימאר מכחיש את הדיווחים. כל ההעברות והשמועות

עריכה: מתן חדד

העברות

* ססק פברגאס חתם באופן רשמי לשלוש שנים וחצי במונאקו וינסה להציל את אכזבת העונה בצרפת. הופעת הבכורה שלו עשויה להיות כבר ביום ראשון מול מארסיי. על פי דיווחים, צ'לסי תקבל תמורתו כ-10 מיליון ליש"ט.

* ברצלונה הודיעה כי הושג סיכום בינה ובין סביליה על העברתו של מוניר. האנדלוסים ישלמו על השחקן שחוזהו היה אמור לפוג בקיץ מיליון יורו בלבד.

* החלוץ האיטלקי מנולו גביאדיני שב לקדנציה שנייה בסמפדוריה. עדיין לא פורסם כמה כסף קיבלה עליו סאות'המפטון.

* אחרי חצי עונה בווסקה ו-13 הופעות בלה ליגה, הקיצוני בן ה-27 סרדאר גורלר חזר לטורקיה כשחתם לשנה וחצי בגוזטפה. מדובר בעסקת השאלה, כאשר ווסקה ששילמה עליו 2.5 מיליון יורו בקיץ והפכה אותו לרכש היקר בתולדותיה, תקבל כעת 400 אלף יורו.

* בוקה ג'וניורס ניצלה את סעיף השחרור של ז'ורמן קמפוסאנו, קשרה הקולומביאני בן ה-22 של אתלטיקו נסיונל, שתקבל עבורו 4 מיליון דולר.

* שבוע אחרי שפוטר מבנפיקה ליסבון בעיצומה של השנה הרביעית שלו בתפקיד, רוי ויטוריה בן ה-48 מונה למאמנה החדש של אל נאסר הסעודית וחתם על חוזה לשנה וחצי.

* אייטור קראנקה הספרדי התפטר מאימון נוטיגהאם פורסט מהצ'מפיונשיפ.

כך הודיעה מונאקו על החתמת פברגאס

שמועות

* על פי "ספורט", ברצלונה מתלבטת האם לצרף חלוץ נוסף בחלון הנוכחי. אחד השמות שעלו הוא אלברו מוראטה בהשאלה מצ'לסי.

* בספרד טוענים שמוניר הגיע עם סביליה לסיכום. משום שחוזהו יסתיים בקיץ, ברצלונה צפויה לקבל עליו שלושה מיליון יורו בלבד.

* מאוריציו סארי הכחיש את השמועות על עזיבה אפשרית של וויליאן לברצלונה ותקף את באיירן מינכן על הפנייה לקאלום האדסון-אודוי: "זה לא מקצועי, הם מדברים על שחקן שתחת חוזה. הם לא גילו כלפינו כבוד".

* על פי "טוטוספורט", מנצ'סטר יונייטד הציעה ליובנטוס טרייד בין פול פוגבה לדוגלאס קוסטה - אולם הגברת הזקנה לא מתלהבת מההצעה, ורוצה להחזיר את פוגבה מבלי לשחרר את הברזילאי.

* "ניימאר התקשר חמש פעמים לברצלונה והתחנן לחזור", כך מדווח העיתון הקטלאני "אל מונדו דפורטיבו". על פי הדיווח, אביו של כוכב פריס סן ז'רמן העביר מסרים דומים לאלופת ספרד ואמר: "הוא טעה כשחתם בפ.ס.ז' בקיץ 2017. הוא מאוד מאוכזב ומצטער על מה שהיה". אביו של הכוכב פרסם באינסטגרם שלו צילום מסך של הכתבה, ועליה הכיתוב "פייק ניוז".

* חוזר לאנגליה? ה"מירור" מדווח שקריסטל פאלאס ופולהאם מעוניינות בחלוצה של צ'לסי המושאל ולנסיה, מישי בטשואיי הבלגי.

* האם מנצ'סטר יונייטד תהפוך את קאלידו קוליבאלי לשחקן ההגנה היקר בהיסטוריה? על פי ESPN, השדים האדומים שרצו לשלם 100 מיליון יורו כדי לרכוש את בלם נאפולי בחורף, יהיו מוכנים להתקרב בקיץ ל-120 המיליון שדורשת הקבוצה האיטלקית.

* יובנטוס צפויה להודיע רשמית על החתמתו של ארון ראמזי לאחר הסופרקאפ האיטלקי, אבל במקביל ממשיכה לעבוד על עסקת איסקו, אותו היא מקווה לצרף מריאל מדריד בקיץ והמגעים בעיצומם.

* יובנטוס מקווה להאריך את חוזהו של מריו מנדז'וקיץ' עוד לפני המפגש עם אתלטיקו מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות. החלוץ הקרואטי קיבל הצעה לחתום עד 2022.

* מגעים מתקדמים בין בורוסיה דורטמונד לאייאקס בנוגע לרכישת הקשר המרוקני חכים זייש. על פי דיווחים שונים, דורטמונד תרכוש את השחקן ותשאיר אותו כמושאל באייאקס עד לתום העונה.

* מי שעשוי לעזוב את אייאקס כבר עכשיו הוא הברזילאי דויד נרס, שנמצא במגעים מתקדמים עם גוואנגז'ו אברגרנדה המציעה לו חוזה של 4 מיליון יורו לעונה ותשלם להולנדים 43 מיליון.

* "האינדפנדנט" הבריטי טוען כי ריאל מדריד היא זו שעומדת מאחורי סירובו של כריסטיאן אריקסן לדון בהארכת חוזהו בטוטנהאם. הבלאנקוס מוכנים לשלם 100 מיליון יורו בקיץ עבור הפליימייקר הדני בן ה-26 וכבר יצרו איתו קשר, בעוד התרנגולים הבהירו כי לא ינהלו משא ומתן על פחות מ-250 מיליון יורו.

דייגו לאינס שחקן קלוב אמריקה. רויטרס
בדרך ללה ליגה. דייגו לאינס/רויטרס

* ברנלי הציבה תג מחיר של 50 מיליון ליש"ט על הבלם ג'יימס טרקובסקי, בעקבות ההתעניינות מצד קבוצות בכירות וביניהן ליברפול שמעוניינת לצרפו בהשאלה, על פי דיווח של "הסאן".

* ווטפורד החלה בשיחות עם נציגיו של מקסוול קורנה, שחקן הכנף בן ה-22 של ליון שמבוקש גם במילאן, כך על פי "ל'אקיפ". ליון רוצה לקבל עבורו 20 מיליון יורו.

* מונצ'י סימן את קשישטוף פיונטק, הסקורר הפולני הלוהט של גנואה, כמטרת הרכש המרכזית שלו בינואר. פיונטק מוערך בכ-70 מיליון יורו.

* שאלקה הגיעה לסיכום עם נאפולי בנוגע לשאילת הקשר הקרואטי מרקו רוג (23) עד לסיום העונה, אבל השחקן עצמו מעדיף לעבור לסביליה שרוצה גם אופציית רכישה.

* אחרי הסיכום עם אנטליהספור בנוגע לצירופו של וויליאם ואנקר בהשאלה, מונאקו עצרה את המגעים בעקבות בעיות שהתגלו בבדיקות הרפואיות של הקשר האחורי. ואנקר יעבור בדיקות נוספות ונראה כי גם אם יחתום, לא יוכל לעמוד לרשות תיירי הנרי באופן מיידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully