וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולארי על ויניסיוס: "מלא בכישרון, אבל אסור לשכוח שהוא בן 18"

מאמן ריאל מדריד דיבר לקראת הגומלין נגד לגאנס בגביע (0:3 לבלאנקוס במשחק הראשון) ופירגן: "הוא מוקף בשחקנים שעוזרים לו"

עריכה: מתן חדד

אחרי ה-0:3 הנוח במשחק הראשון, ריאל מדריד תצא מחר (רביעי, 22:30, ספורט 3) למשחק הגומלין בחוץ נגד לגאנס במסגרת שמינית גמר הגביע הספרדי. בנוסף, גם אתלטיקו מדריד תארח את ג'ירונה (20:30, ספורט 3) אחרי 1:1 במשחק הראשון, והתמודדות מסקרנת נוספת תפגיש בין סביליה לאתלטיק בילבאו (21:30, ספורט 2, 1:3 לסביליה במשחק הראשון), שייפגשו בפעם השלישית בתוך שבוע.

עוד בנושא:

ליאו מסי ניפץ עוד שיא, עולם הכדורגל מצדיע: "הוא מגלקסיה אחרת"
איסקו לא שותף: "סולארי זמני ובחר להתעמת עם השחקן הכי איכותי שלו"
דידייה דשאן לא סולח לקרים בנזמה: "הוא עבר את הגבול, לא אשכח לו את זה"

איסקו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
"איסקו? זה לא תלוי בי, אני רק המאמן"/GettyImages

לגאנס - ריאל מדריד (22:30, ספורט 3)

הבלאנקוס מגיעים עם יתרון מבטיח של 0:3 מהמשחק הראשון, ועל הדרך רוצים להשלים ניצחון שלישי רצוף בכל המסגרות אחרי ה-1:2 בליגה על בטיס. המארחת בעיקר עסוקה במאבקי תחתית בליגה, אך גם אם היא תודח, היא תשמח לשאוב ביטחון ולהשיג תוצאה טובה מול אלופת אירופה. טוני קרוס, מרקו אסנסיו וטיבו קורטואה חזרו להתאמן, אך סביר להניח שיקבלו מנוחה נוספת על מנת להחלים לחלוטין מפציעותיהם.

מאמן ריאל מדריד, סנטיאגו סולארי, אמר לקראת המשחק: "זה נכון, יש לנו יתרון די גדול מהמשחק הראשון, אבל אסור לנו לחשוב עליו. זה משחק חדש מבחינתנו, ואנחנו רוצים לנצח אותו. קארים בנזמה? מקווים שהוא יהיה כשיר, אבל גם אם לא, יש לנו שחקנים אחרים שיכולים לשחק במקומו".

המאמן נשאל על רכש ועל האפשרות שאיסקו יעזוב וענה: "זה באמת לא משהו בתלוי בי, אני רק המאמן". לסיום, סולארי פירגן לויניסיוס ג'וניור: "יש לו המון כישרון, הוא עוד יוכיח את עצמו. אסור לשכוח שהוא רק בן 18. לשמחתנו הוא מוקף בשחקנים מנוסים שיעזרו לו".

עוד באותו נושא

ליאו מסי ניפץ עוד שיא, עולם הכדורגל מצדיע: "הוא מגלקסיה אחרת"

לכתבה המלאה
שחקן אתלטיקו מדריד פיליפה לואיס. רויטרס
צפוי לחזור לסגל. פיליפה לואיס/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ג'ירונה (20:30, ספורט 3)

נראה כי הכל תלוי בקולצ'ונרוס, שהשיגו 1:1 בחוץ במשחק הקודם וישמחו לזכות העונה בגביע ראשון מאז 2010. דייגו סימאונה צפוי לקבל בחזרה את המגן הברזילאי פיליפה לואיס, שחזר להתאמן בצורה מלאה ואמור לשוב לסגל. ג'ירונה אמנם חווה עונה נהדרת ונמצאת במקום השישי בליגה הספרדית, אך היא נמצאת בעיצומו של רצף של שישה משחקים ללא ניצחון ויהיה לה קשה מאוד להשיג את הניצחון המיוחל דווקא בוונדה מטרופוליטנו.

אבר באנגה שחקן סביליה. רויטרס
סביליה צריכה להיזהר משאננות. אבר באנגה/רויטרס

סביליה - אתלטיק בילבאו (21:30, ספורט 2)

זה לא דבר שרואים בכל יום: מדובר במפגש שלישי בין הקבוצות בתוך שבוע, כשמהאזן עומד כרגע על ניצחון אחד לכל קבוצה. בילבאו אמנם גברה על סביליה 0:2 בבית במחזור הליגה האחרון והשיגה ניצחון ליגה שני רצוף, אך בגביע היא נכנעה לה בבית 3:1 וכעת צפוי לה אתגר לא פשוט בכלל ברמון סאנצ'ס פיחואן. למרות זאת, סביליה צריכה להיזהר משאננות שכן בילבאו כבר הוכיחה לה ביום ראשון האחרון שהיא מסוגלת לסכן אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully