וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידייה דשאן לא סולח לקרים בנזמה: "הוא עבר את הגבול, לא אשכח לו את זה"

מאמן נבחרת צרפת מסביר למה כל כך נפגע מהדברים של חלוץ ריאל מדריד. וגם: "ששת החודשים הקרובים יכריעו את עתידם של שמונה שחקנים בריאל"

עריכה: מתן חדד

מאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן התייחס ליחסים שלו עם קרים בנזמה, ואמר שלעולם לא יסלח לו. דשאן הוליך את נבחרת צרפת בקיץ לזכייה במונדיאל ברוסיה, אבל עשה זאת ללא חלוץ ריאל מדריד, שהודח מהסגל בעקבות פרשת ואלבואנה. במסגרת הפרשה, בנזמה נחשד שתיווך בין חברו לבין קשר ליון, שנדרש לשלם 150 אלף יורו כדי שקלטת סקס בכיכובו לא תדלוף לרשת. בנזמה הושעה מהנבחרת, וטען ש"דשאן נכנע ללחץ של הגזענים בצרפת".

עוד בנושא
ספרד: כריסטיאן סטואני כבש במספרת, ולנסיה עם עוד תיקו מאכזב
היום בספרד: כל הגדולות בפעולה, ברצלונה תנסה להתאושש מטראומת הגביע

קארים בנזמה ריאל מדריד. רויטרס
שילם מחיר כבד. בנזמה/רויטרס

דשאן נשאל על בנזמה, ואמר: "יש אנשים שיכולים לספק אמירות שיש להן השלכות שהן מעבר לבינתי, ולעולם לא אוכל לסלוח על זה. ברגע הזה הרגשתי שהוא עבר את הגבול. אני בחרתי שחקנים לסגל, כולם צרפתים, ומעולם לא עלה בדעתי לבחור מישהו רק על פי הצבע שלו או הדת שלו. ובדיוק להפך - מעולם לא עלה בדעתי לפסול מישהו על סמך הקריטריונים האלה, כי זה אפילו גרוע יותר". העונש של בנזמה, כדוע, היה כואב במיוחד: הוא לא נכלל בסגל של הנבחרת ברגע הגדול שלה, וידע שיכול היה להיות חלק מקבוצה היסטורית.

עוד באותו נושא

חלון בשיגעון: ריאל מדריד פנתה לטוטנהאם בנוגע להארי קיין, פרשת קוטיניו מסתבכת

לכתבה המלאה
איסקו שחקן ריאל מדריד מאוכזב. רויטרס
לשמחתו, יגיע מאמן אחר. איסקו/רויטרס

עוד בריאל מדריד: הכותרת ב"אס" טוענת ש"ששת החודשים הקרובים יכריעו את עתידם של שמונה שחקנים בריאל". השמונה הם קיילור נבאס (השוער שהבהיר שהוא רוצה להיות שוער ראשון, אבל ירד לספסל כמחליף של טיבו קורטואה, וכעת שכר את ז'ורז'ה מנדס כסוכנו), קיקו קאסייה (השוער שלא שיחק דקה העונה), חזוס ואייחו, מרסלו (שתרומתו שנויה במחלוקת, ועל פי הדיווחים מעוניין מאוד לעבור ליובנטוס), לוקה מודריץ' (שגם הוא על פי הדיווחים עדיין מעוניין לעבור לאינטר לחבריו הקרואטים, אפילו אם יקבל שכר נמוך יותר), איסקו (שנמצא ביחסים רעים עם המאמן סולארי, אבל מתנחם בעובדה שהוא לא צפוי להישאר, אלא אם יקרה נס בלתי צפוי), גארת' בייל (הוולשי הלא יציב והפצוע התמידי, שמדי שבוע מוכיח כמה ריאל טעתה כשהחליטה להמר עליו כמנהיג הבא של הקבוצה), ומריאנו (שגם הוא לא יציב, פצוע ולא מרשים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully