וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 13.1: פארדס בדרך לצ'לסי, בטשואיי עובר למונאקו

הארגנטינאי של זניט צפוי להגיע תמורת 30 מיליון יורו, גם ראביו יצטרף? החלוץ הבלגי חובר להנרי, ריאל מדריד פנתה לטוטנהאם בנוגע לקיין

עריכה: מתן חדד

העברות

* יוקוהאמה היפנית הודיעה על הארכת חוזהו של חלוצה בן ה-51, קאזויושי מיורה, בעונה אחת. מיורה כבר מחזיק בתואר השחקן הפעיל המבוגר ביותר בליגה מקצוענית ברחבי העולם.

* אחרי הבאתו של גביגול, פלמנגו ביצעה עסקת ענק כשרכשה מקרוזיירו בסכום של 15 מיליון יורו את ג'ורג'אן דה ארסקאטה, קשר נבחרת אורוגוואי בן ה-24.

* מונפלייה רכשה מקרסנודאר את המגן השמאלי מיכאילו ריסטיץ', שלפני שנתיים היה מועמד למכבי תל אביב. הסרבי בן ה-23 חתם על חוזה ארוך טווח, סכום ההעברה לא פורסם.

שמועות

* ה"גזאטה דלו ספורט" מדווח שקשר זניט, לאנדרו פארדס, נמצא בדרכו לצ'לסי תמורת 30 מיליון יורו. מאוריציו סארי זקוק למחליף לססק פברגאס, וביקש את הארגנטינאי בן ה-24.

* ועוד בצ'לסי: ה"לאקיפ" טוען שהבלוז פנו רשמית לפריס סן ז'רמן בנוגע לאדריאן ראביו, ושהם מנסים לרכוש אותו החודש ולזכות בשירותיו לפני שיהפוך לשחקן חופשי בקיץ.

* ואדים ואסילייב, סגן נשיא מונאקו, אישר כי מישי בטשואיי יצטרף לקבוצה מהנסיכות וצפוי לחתום רשמית מחר. מדובר בהשאלה עד לסיום העונה מצ'לסי, ללא אפשרות רכישה.

* ה"אס" הספרדי טוען שריאל מדריד פנתה רשמית לטוטנהאם בנוגע להארי קיין בן ה-25, וביקשה שהתרנגולים ינקבו במחיר בו הם מעוניינים בתמורה לחלוץ האנגלי. טוטנהאם דורשת עבור הכוכב הגדול שלה לא פחות מ-350 מיליון יורו.

* עוד בריאל מדריד: בספרד טוענים ש"קשישטוף פיונטק הפך ליעד המרכזי של הקבוצה בינואר", כשהבלאנקוס רוצים את הקשר הפולני של גנואה, 23, שכבש העונה כבר 13 שערים בסרייה A. אחרי ש"טוטומארקט" האיטלקי יצא אתמול בכותרת "אתם רוצים את איסקו, תנו לנו את דיבאלה", ומדווח ש"פלורנטינו פרס רוצה את פאולו דיבאלה, והציע ליובנטוס לכלול את איסקו בעסקה", היום ב"Mediaset " האיטלקי מדווחים ש יובנטוס רוצה את לוקה מודריץ'. במקביל ב"אס" מדווחים: "ששת החודשים הקרובים יכריעו את עתידם של 8 שחקנים בריאל".

* ב"איבנינג סטנדרד" טוענים שברצלונה טרם ויתרה על האפשרות להחתים את וויליאן מצ'לסי. כזכור, הקטלאנים הציעו עבור הקשר הברזילאי כסף ואת מלקום, אך הבלוז סירבו. כעת הם צפויים להגיש הצעה כספית משופרת.

* ועוד בצ'לסי: ה"טיימס" מדווח שהבלוז יסכימו למכור את קאלום הדסון-אודוי לבאיירן מינכן תמורת 40 מיליון יורו, אך רק תמורת סעיף רכישה בחזרה שיאפשר להם לקנות אותו במחיר דומה.

* החלוץ החדש של צ'לסי? מאמן מילאן ג'נארו גאטוסו על גונסלו היגואין: "אם שחקן החליט משהו, קשה לשכנע אותו אחרת. נקווה שלא יעזוב". לידיעה המלאה

* ווסטהאם, שעלולה לאבד את כוכב הגדול מרקו ארנאוטוביץ' לקבוצה מסין שמציעה לו שכר חסר תקדים, מעוניינת להחתים את קשרה של ניוקאסל ג'ונג'ו שלבי. היא גם מקווה שארנאוטוביץ' יישאר, ואף עשויה להציע לו חוזה חדש ומשופר.

* גארת' סאותגייט, מאמן נבחרת אנגליה שהוליך אותה לחצי גמר המונדיאל ברוסיה, מועמד לאימון מנצ'סטר יונייטד. יונייטד עוד לא פנתה להתאחדות, עמה לסאותגייט יש חוזה עד 2022.

עוד באותו נושא

דידייה דשאן לא סולח לקרים בנזמה: "הוא עבר את הגבול, לא אשכח לו את זה"

לכתבה המלאה
וויליאן שחקן צ'לסי. רויטרס
ברצלונה עדיין רוצה אותו. וויליאן/רויטרס

מה הבעיה עם קוטיניו בברצלונה?

מה קורה עם קוטיניו? כתבה ב"squawka" מפרטת איך עם הברזילאי בהרכב, ברצלונה סבלה מבעיות בהגנה בעקבות שינוי המערך מ-3-3-4 ל-1-1-4-4, סיבה שבגללה ואלוורדה בחר להשאיר אותו על הספסל במשך ארבעה משחקים רצופים. קוטיניו התאמן כל קדם העונה על תפקיד במרכז השדה, לאחר מכן נאלץ להתאים את עצמו לאגף בשיטה החדשה, מה ש"הוביל לתצוגות מבולבות של השחקן". זה ייצר חורים במרכז השדה, ונטל גדול מדי על בוסקטס. בנוסף, הוא גם נפצע, עוסמן דמבלה נכנס להרכב והציג יכולת משופרת, וכעת בשביל שקוטיניו יחזור להרכב הוא צריך "לקוות" שדמבלה ידעך או שסוארס ייפצע כדי שוואלוורדה יחזור לשחק ב-3-3-4.

אין פלא שעיתוני אנגליה דנים באפשרות שקוטיניו יעזוב את ברצלונה, שגם ככה גדושה בכישרון התקפי, וכשהביאה אותו חשבה על מיקום אחרי עבורו, על מערך אחר, ונאלצה לשחק בלי דמבלה (שמלכתחילה הוגדר כמחליף של ניימאר, בעוד קוטיניו אמור היה להיות מחליף של אינייסטה). אתמול ואלוורדה נשאל על קוטיניו, ואמר ש"יש משחקים שבהם יש לך יותר מזל מאשר במשחקים אחרים. היו לו כמה משחקים גדולים אצלנו, ונקווה שיהיו לו עוד. לקוטיניו יש הרבה איכויות, ואנחנו צריכים לנצל אותן. דמבלה וקוטיניו יכולים לשחק יחד". כך או כך, אתמול ב"סאן" דיברו על הצעת ענק ממנצ'סטר יונייטד על הברזילאי (145 מיליון ליש"ט!), וגם ב-BBC אף ציינו ש"ברצלונה שינתה גישה וכבר מוכנה לדון בהצעות על קוטיניו". על פי "מונדו דפורטיבו", קוטיניו המאוכזב מודאג מעט ממצבו אבל לא מוכן לוותר על המקום בברצלונה. עם זאת, הוא "ייאלץ לשקול דברים מחדש אם יראה שאין שינוי בתקופה הקרובה". "אס" מדווח היום שמה שהרתיח לאחרונה את ואלוורדה הייתה הגישה של קוטיניו, שהתבקש להיכנס כמחליף אבל התמהמה על הספסל מול חטאפה ולכאורה התנהל באיטיות הפגנתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully