וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד השופטים בודקים אם ניתן להמיר את האדום לשכטר באדום לריקן

15.1.2019 / 13:09

באיגוד מבינים שריקן היה צריך לקבל אדום בדרבי, אך צעד כזה מנוגד לתקנון: "אם היתה מערכת וידאו, ההרחקה של שכטר היתה נמנעת"

צילום ועריכה: קובי אליהו

באיגוד השופטים בדקו הבוקר אם ניתן תקנונית להמיר את הכרטיס האדום של איתי שכטר ולהשית אותו על אבי ריקן. על פי תקנון ההתאחדות לכדורגל אי אפשר לעשות צעד כזה, כך ששכטר יצטרך לשאת בעונש למרות שלכולם ברור כי נעשה במקרה הזה טעות בזיהוי. מי שהיה צריך לקבל את הכרטיס האדום זה אבי ריקן, שיצא מהאירוע עם כרטיס צהוב בלבד. באיגוד השופטים טוענים כי צוות השיפוט יכול היה גם להסתפק בכרטיסים צהובים לכל המעורבים, אבל הכרטיס האדום לשכטר, שלמעשה היה צריך להיות לריקן, הוא סביר מכיוון שאמת המידה היא עוצמת הדחיפה. "ברגע שריקן בא בריצה ודחף בעוצמה, הוא היה צריך להיות מורחק", אמר גורם באיגוד. "אם אלה היו דחיפות רגילות בלבד, אפשר היה להסתפק בצהובים, אבל ברגע ששחקן בא בריצת אמוק לאירוע ודוחף בעוצמה, הוא צריך לקבל אדום כך שהיה מקום לאדום לריקן, אלא שהיה טעות בזיהוי".

עוד בנושא:

איתי שכטר זועם: "הורחקתי כי זיו אדלר מחפש אותי"
ולאדן איביץ' דווקא מרוצה: "נקודה אחת זה לא כזה נורא"

שחקני מכבי תל אביב, הפועל תל אביב. קובי אליהו
מי היה צריך להיות מורחק? המהומה אתמול/קובי אליהו

המקרה של אתמול ממחיש עוד יותר לגורמים באיגוד השופטים עד כמה הם זקוקים למערכת הוידאו שתיכנס לשימוש בחלק מהמגרשים כבר העונה במשחקי הפלייאוף. "אם המערכת היתה מושמשת היתה נמנעת ההרחקה השגויה של שכטר", אמרו באיגוד. "זו טעות אנוש. צוות שלם של שופטים הכי בכירים לא הבחין שזה אבי ריקן שדחף ולא שכטר. זה לא טוב שזה קרה, אבל זה יכול לקרות ואם היה וידאו אז זה לא היה קורה".

באשר לטענות של איתי שכטר כאילו זיו אדלר מחפש אותו, אמרו באיגוד: "אפשר לחשוב כבר מה היה ביניהם? אדלר שלף לו פעמיים אדום, אבל כמה פעמים אדלר שפט אותו ולא הרחיק אותו? בטוח שעשרות פעמים בכל השנים. זו לא טענה רצינית. לאדלר יש שיבוץ בגביע מחר למשחק בין בני סכנין למכבי חיפה והוא רצה לבוא למשחק מחר כשהוא מורה על הרחקת שכטר בטעות? זה בכלל רציני לחשוב משהו כזה? מה, שופט רוצה להכשיל את עצמו?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully