וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלדין האריך חוזהו בירושלים, חומסקי: "בושה גדולה למדינת ישראל שאמארה לא קיבל אזרחות"

הכוכב יישאר לפחות עד סוף 2020/21, אחד מבעלי המועדון ירה: "אין הרבה אנשים שמשפיעים על התודעה העולמית כמו אמארה". גיא הראל: "כרגע היורוליג לא אופציה"

באדיבות ONE

הפועל ירושלים הודיעה היום (שני) לכלי התקשורת שתערוך "מסיבת עיתונאים מיוחדת" בארנה, שם בישרה על הארכת חוזהו של ג'יימס פלדין בשנתיים נוספות, עד תום עונת 2020/21. "מרגע שהגעתי לירושלים באוגוסט הרגשתי בבית. התאהבתי בעיר, באנשים ובארגון של הפועל ירושלים", אמר כוכב האדומים. "לכן החלטתי לפנות להנהלת המועדון ולהציע שאם הם מעוניינים אשמח להישאר כאן בחוזה ארוך טווח ואני שמח שלאחר מו"מ קצר הגענו להסכם שישאיר אותי במדים האדומים לפחות עד סוף עונת 20/21. אני מרגיש מבורך לשחק במועדון נהדר עם אוהדים יוצאים מן הכלל, ואני בטוח שנמשיך להצליח ולא פחות מכך להנות מהדרך ביחד".

עודד קטש הוסיף: "אין ספק שמדובר במהלך משמעותי עבור המועדון. על האופי שלו נאמר כבר הרבה, הוא בחור נהדר וטים פלייר אמיתי. את היכולות שלו למדנו כבר להכיר והעונה הוא מפגין אותן ברמה גבוהה מאוד. המועדון הזה שואף תמיד להתחרות על כל תואר ואני בטוח שג'יימס יהיה חלק משמעותי ביכולת להתמודד על כל התארים כבר העונה וגם בשנתיים הבאות".

איל חומסקי, שותף-מנהל ומבעלי המועדון, בירך על ההחתמה: "מעבר לעובדה שמדובר בשחקן כדורסל מצוין ומוכח, ג'יימס הוא קודם כל אדם נפלא שהתחבר במהירות מרגשת למועדון, לעיר ולקהילה. אנחנו רוצים לבנות בטווח הארוך מותג מנצח אבל כזה שיש לו גם נשמה, ובשביל דבר כזה לא מספיק רק שחקנים מצוינים אלא צריך גם בני אדם כאלה וג'יימס הוא הדוגמה הטובה ביותר לשחקנים שאנחנו רוצים שיהיו חלק מהדבר הגדול הזה שנקרא הפועל "בנק יהב" ירושלים".

עוד בנושא:

אחרי עוד אכזבה: מעמדו של גאשפר פוטוצ'ניק בבני הרצליה בסכנה
ליגת העל: הפועל תל אביב קטעה את רצף ההפסדים וניצחה 91:96 את גלבוע/גליל
הפועל ירושלים: ליאור אליהו עוד לא חוזר, שביעות רצון מהזרים שהצטיינו

ג'יימס פלדין, הפועל ירושלים. אתר רשמי
לא הולך לשום מקום. פלדין/אתר רשמי

אייל חומסקי נשאל על סוגיית האזרחות של אמארה סטודמאייר וירה: "כרגע העובדה שאמארה לא קיבל אזרחות זו בושה גדולה למדינת ישראל, האיש הוא נכס לאומי ברמה יוצאת דופן, עם השפעה עצומה על דעת קהל עולמית, דוגמא אמיתית לבנאדם שהפך לציוני, יהודי, שומר מסורת. אין הרבה אנשים שמשפיעים על כך על התודעה העולמית כמו אמארה סטודמאייר, שהגיע לכאן בסוג של התנדבות, שירות לאומי, ולא יכול להיות שהמדינה מפנה עורף לדמות כזאת. אני מקווה שהדבר הזה ישתנה".

בנוסף, במסיבת העיתונאים נשאל המנכ"ל גיא הראל על פרשת ליאור אליהו ואמר: "ליאור הוא חד-משמעית הקפטן שלנו, הנושא של לקיחת הסרט ממנו אפילו לא עלה לדיון. כשזה קרה היתה שיחה עם השחקנים, אמרנו להם שליאור הוא חלק מהמשפחה ולפעמים בתוך המשפחה יש מצבים לא נעימים שצריכים להיות מטופלים בדרכים לא נעימות".

על חלום היורוליג הנצחי של אורי אלון אמר הראל: "כרגע היורוליג לא אופציה מבחינתנו ואנחנו לא אופציה מבחינתו. אנחנו במפעל טוב וחזק שאנחנו מרוצים בו".

עוד באותו נושא

הפועל ירושלים: ליאור אליהו עוד לא חוזר, שביעות רצון מהזרים שהצטיינו

לכתבה המלאה
אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
"נכס לאומי ברמה יוצאת דופן, עם השפעה עצומה על דעת קהל עולמית". סטודמאייר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully