וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עוד אכזבה: מעמדו של גאשפר פוטוצ'ניק בסכנה

המאמן הסלובני של בני הרצליה עלול לשלם בתפקידו על שרשרת התוצאות החלשות. ההפסד באשדוד היה הרביעי ברציפות של הכחולים, שעומדים על מאזן 10:4

באדיבות ONE

מכבי אשדוד/באר טוביה חגגה הערב (ראשון) ניצחון ביתי ראשון העונה בליגת העל, ובצד המפסיד סוערות הרוחות. מעמדו של מאמן בני הרצליה, גאשפר פוטוצ'ניק, והוא עלול לסיים את תפקידו.

הרצליה פתחה את העונה בצורה חלשה וגירדה את קרקעית הטבלה, אבל בחודש שעבר הצליחה לצאת לשני ניצחונות רצופים ונדמה היה שהיא מתחילה לברוח מהתחתית.

אלא שזו הייתה אשליה זמנית. ההפסד הערב היה הרביעי ברציפות שספגה הקבוצה, והיא מסתבכת מחדש בתחתית. לאחר שהילטון ארמסטרונג הוחלף בג'רל בנימון, מעריכים גורמים סביב המועדון כי גם הפרידה מהמאמן מתקרבת.

הרצליה נחשבה עד לפני שנה לאחת הקבוצות היציבות בכל הקשור למאמנים, ומיקי גורקה החזיק בתפקיד במשך יותר משלוש עונות רצופות. אבל אז נקלע המועדון לסחרור: תחילה שימש אלון שטיין כמאמן זמני, אחריו הגיע אריק שיבק ובקיץ האחרון הוחתם פוטוצ'ניק.

פוטוצ'ניק עצמו לא מתכוון להתפטר, ובסיום המשחק אמר: "פתחנו לא טוב ואיפשרנו לאשדוד לשלוט בקצב. אחר כך ביצענו מספר שינויים ויכולנו לנצח, אבל שלוש התקפות רצופות שבהן איבדנו את הכדור לא הותירו לנו סיכוי. מאותו רגע ואילך הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. אני בטוח שראשי המועדון לא מרוצים. איך אפשר להיות מרוצה אחרי הפסד כזה? אנחנו נירגע ואז נשב ונחשוב מה עושים".

עוד בנושא:

בני הרצליה הובסה 94:73 על ידי מכבי אשדוד/באר טוביה

גשפאר פוטוצ'ניק מאמן בני הרצליה. קובי אליהו
נפרדים? פוטוצ'ניק/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully