וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: ליאור אליהו עוד לא חוזר, שביעות רצון מהזרים שהצטיינו

12.1.2019 / 23:37

ירושלים הודיעה שהקפטן המושעה יחזור רק עוד שבוע ("הייתה שיחה טובה"), הפצועים ג'ונסון ובאטלר חזרו ובלטו בניצחון על נס ציונה: "המנהיגים השקטים שלנו"

ONE

גם לאחר חזרתו של ליאור אליהו מהשעיה, השקט לא הושב לחלוטין על כנו בהפועל ירושלים. המועדון הודיע הערב (שבת) כי על אף שובו של השחקן לאימונים, הוא ייכלל בסגל הקבוצה רק בעוד שבוע, במשחק הליגה נגד גלבוע/גליל, וכך החמיץ כעבור זמן קצר את הניצחון על עירוני נס ציונה 82:90 ויחמיץ גם את המפגש עם פואנלברדה ביום שלישי בליגת האלופות.

בסוף השבוע נפגש אליהו עם המאמן עודד קטש והמנכ"ל גיא הראל. "הייתה שיחה טובה", אמר קטש, "אבל החלטנו כמועדון שיש דרך שבה הוא ישתלב חזרה, ושכך זה יהיה טבעי יותר, לאחר שבוע של אימונים".

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. אתר הפועל ירושלים, אתר רשמי
עוד לא. אליהו/אתר רשמי, אתר הפועל ירושלים

בנוגע למשחק עצמו, שבו נראתה ירושלים בדרך לניצחון קליל והסתבכה לקראת הסיום, הוסיף המאמן: "זה יהיה חוסר צניעות להתייחס רק לעצמנו. שיחקנו נגד קבוצה עם כישרון, ויש גם דקות שבהן היריבה רצה. אנחנו צריכים להישאר רגועים ולא לכפות דברים. זה השיעור שלנו, וצריך למצוא את הדרך לנצח משחקים כאלה. לא שיחקנו בצורה מספיק רגועה כדי 'להעניש' אותם. אין פה זחיחות ואין יהירות. השחקנים מבינים את המשמעות של כל משחק. אנחנו צריכים להתנהל ולשחק בצניעות, גם כשאנחנו מובילים ב-15 הפרש".

מלבד חסרונו של אליהו, נהנה קטש מסגל מלא במצבת הזרים לראשונה זה שבועות ארוכים, כששני השחקנים שהיו פצועים עד לאחרונה - כריס ג'ונסון ודשון באטלר - הם שניים מהבולטים בקבוצה, עם 15 ו-14 נקודות בהתאמה (75 אחוזים מהשדה יחד). "כריס ודשון הם כוח, הם מביאים את האיזון לקבוצה, ובמובן מסוים הם המנהיגים השקטים שלנו", החמיא להם המאמן.

מאמן נס ציונה, נדב זילברשטיין, יצא מהארנה ברגשות מעורבים. "כשאתה משחק נגד ירושלים, אתה חייב להיות אגרסיבי במשך 40 דקות. הם קלעו ב-90 אחוזים מהצבע, ואסור שזה יקרה. אפילו באימון קשה לעשות את זה. השינוי הגיע כשעברנו לשחק בהרכב נמוך, ריווחנו את המשחק ושינינו את ההגנה, כך שכפינו עליהם להגיע לזריקות שהם לא רצו. היו כמה מהלכים לא חכמים שביצענו בדקות האחרונות".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully