וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי פארגו בסגל מכבי תל אביב למשחק בבאר שבע

13.1.2019 / 15:50

אחרי הניצחון הענק במוסקבה, הגארד של הצהובים חוזר לפעילות אחרי שלושה חודשים ויקבל דקות מוגבלות מיאניס ספרופולוס במשחק נגד האדומים מהנגב (18:45, 5SPORT). בכורה לג'ורדן קרופורד בנהריה שתארח את ראשון לציון

באדיבות ONE

משחקי המחזור ה-14 בליגת העל יינעלו מחר (שני). בקרב מעניין בקונכייה תארח הפועל באר שבע, שרושמת עונת בכורה נהדרת בליגת העל, את מכבי תל אביב (64:66 למכבי ביד אליהו בסיבוב הראשון) אחרי הניצחון הענק במוסקבה. ג'ורדן קרופורד יערוך בכורה בעירוני נהריה שתארח בביתה את מכבי ראשון לציון החמה (58:75 לראשון לציון בבית מכבי בסיבוב הראשון).

עוד בנושא
לאיזה מועדון כדורסל יש את המחלקת המדיה הכי טובה?
אחרי הניצחון על צסק"א: מכבי תל אביב רואה בזוסמן כעתיד של המועדון, טיוס שוב בתוכניות
זו רוח הקבוצה, לא המועדון! על הניצחון של מכבי תל אביב מול צסק"א

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
חוזר לעניינים. ג'רמי פארגו/יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע - מכבי תל אביב (18:35, 5SPORT)

אחרי הניצחון על הפועל תל אביב בשבוע שעבר, בהפועל באר שבע יודעים שהם קרובים מאוד להבטחת ההשארות בליגת העל לעונה נוספת, ויוכלו להתרכז במאבקים כדי להכנס לפלייאוף. האדומים משחקים בחודש האחרון ללא הכוכב של הקבוצה בחלק הראושן של העונה, סמאג'ה כריסטון, שצפוי לחזור לפעילות רק בשבוע הבא במקרה הטוב, והגארד סילאס מלסון מחליף אותו בינתיים בצורה לא מרשימה במיוחד. בבאר שבע מקווים לאולם מלא נגד מכבי תל אביב, ואולי לרשום ניצחון ראשון אי פעם על הצהובים.

שלושה חודשים אחרי שנפצע, ג'רמי פארגו חוזר לסגל של מכבי תל אביב. הגארד נרשם למשחק בבאר שבע במקומו של דיאנדרה קיין שיקבל מנוחה לפני ברצלונה, והוא אמור לקבל דקות מוגבלות מהמאמן יאניס ספרופולוס. במכבי מאושרים אחרי הניצחון הגדול על צסק"א מוסקבה ביום שישי, והיום חזרו להתאמן כשהם מבקשים מהשחקנים להביא את אותה צורת מלחמה גם למשחק בקונכייה. יובל זוסמן, שהיה המצטיין של הקבוצה במוסקבה, ימשיך לקבל את הקרדיט מהמאמן היווני במשחק מול קבוצה שהקשתה עליהם מאוד בסיבוב הראשון.

עוד באותו נושא

הקבוצה של המדיה: מצעד מועדוני הכדורסל בישראל באתרים וברשתות

לכתבה המלאה
ג'ורדן קרופורד, ניו אורלינס פליקנס. AP
ג'ורדן קרופורד/AP

עירוני נהריה - מכבי ראשון לציון (18:30, משולב ב-5SPORT)

הניצחון הגדול על בני הרצליה בשבוע שעבר העלה את עירוני נהריה מעט מעל הקבוצות שמרכיבות את מלחמת ההשרדות, אך בעין שרה יודעים שהדרך להשארות בליגה עוד ארוכה. נהריה הובסה העונה פעמיים נגד ראשון לציון בחוץ בליגה ובגביע, ובקבוצה מקווים ללמוד מהטעויות במשחקים נגדם כדי הפעם להפתיע. ג'ורדן קרופורד, אחד הזרים המעניינים שנחתו כאן השנה, יערוך בכורה מול הכתומים. איגור נסטרנקו, שהצטיין במשחק נגד הרצליה, יקווה להמשיך את המומנטום נגד הקבוצה בה גדל.

חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות העלו את מכבי ראשון לציון למרכז הטבלה, כשבעיר היין לא רוצים לעצור. מלבד ההצטרפות הנהדרת של אלכס המילטון ודיימון סימפסון ששינו לחלוטין את פניה של הקבוצה, במועדון מציינים לטובה את חזרתו לכושר של קמרון לונג, שהיה ממובילי הקו שגרמו לפיטוריו של צביקה שרף והחלפתו בגיא גודס. בצוות המקצועי הזהירו את השחקנים משאננות במשחק, ומקווים להמשיך במסע לעבר הפלייאוף גם בנהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully