וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונצ'יץ' משאיר אבק להארדן ודוראנט: המגמות של אולסטאר 2019

הרוקי של דאלאס שני רק ללברון בהצבעות לאולסטאר במערב, ה-MVP של העונה שעברה רק במקום השביעי. ההכרזה על הקפטנים והחמישיות: ב-24 בינואר

רויטרס

בעוד חמישה שבועות תיקח ה-NBA הפסקה של כמה ימים לטובת משחקי האולסטאר שייערכו הפעם באולמה של שארלוט. ההצבעה לשחקנים שייטלו חלק במעמד הזה נמצאת בעיצומה ויש מגמה אחת שמאוד בולטת עד עכשיו: לוקה דונצ'יץ', הרוקי הסלובני הסנסציוני של דאלאס, ממוקם במקום הרביעי הכללי עם מעל ל-2.2 מיליון הצבעות כשהיחידים שמקדימים אותו הם לברון ג'יימס עם מעל 2.7 מיליון הצבעות, יאניס אנטטוקומפו עם מעל 2.6 מיליון וקיירי אירווינג מבוסטון עם מעל 2.3 מיליון הצבעות.

המאוכזב הגדול בינתיים מההצבעות הוא ה-MVP של שתי סדרות גמר ה-NBA האחרונות, קווין דוראנט. כוכבה של גולדן סטייט אפילו לא בחמישייה הראשונה של שחקני המערב כשמלבד לברון ג'יימס ולוקה דונצ'יץ' מקדימים אותו גם דרק רוז ממינסוטה, פול ג'ורג' מאוקלהומה סיטי וחברו לקבוצה סטף קרי. ואיפה ג'יימס הארדן מלך סלי הליגה ממוקם? הוא רק במקום השלישי בגארדים של המערב והשביעי בסך הכל עם 1.6 מיליון הצבעות.

עוד בנושא:

מילווקי משוכנעת: "יאניס אנטטוקומפו השחקן הטוב ב-NBA, הוא ה-MVP"
"חבריי לקבוצה אמרו לי לא לקחת סיכון": אנס קאנטר מסביר למה החליט לא לנסוע ללונדון

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס, מול ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. AP
משאיר אבק למלך הסלים וה-MVP של הליגה. דונצ'יץ'/AP

יאניס אנטטוקומפו מוביל בגאון את ההצבעות במזרח כשהוא מקדים את קוואי לאונרד כוכב טורונטו, ג'ואל אמביד הסנטר של פילדלפיה, דוויין וויד ממיאמי שצפוי לערוך הופעת פרידה וקיירי אירווינג כוכבה של בוסטון שקיבל כמעט 2.4 מיליון הצבעות (שני במזרח ושלישי בסך הכל).

כידוע, לאוהדים שהחלו להצביע מה-25 לדצמבר, יש משקל של 50 אחוז בהצבעה הכללית. יתר 50 האחוזים מתחלקים שווה בשווה בין השחקנים ופאנל של התקשורת. הפורמט של העונה שעברה לפיו שני השחקנים שקיבלו הכי הרבה קולות במערב ובמזרח יבחרו את הקבוצות שלהם יימשך גם השנה. החמישיות והקפטנים יוכרזו ב-24 בינואר והמחליפים יוכרזו כעבור שבוע. בעונה שעברה לברון ג'יימס וסטף קרי קיבלו את מירב הקולות ובחרו את הקבוצות. הפעם שניהם במערב ואם לא תהיינה הפתעות, לברון "יעשה כוחות" עם יאניס אנטטוקומפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully