וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חבריי לקבוצה אמרו לי לא לקחת סיכון": אנס קאנטר מסביר למה החליט לא לנסוע ללונדון

הסנטר שביקר את הנשיא ארדואן לא יצטרף למשחק של הניקס, בראיון ל-i24NEWS הסביר: "המשטר הטורקי רודף אחרי אנשים שמתבטאים נגדו"

שחקן ניו יורק ניקס אנס קאנטר. GettyImages
מגזים או שנוהג בהיגיון? אנס קאנטר/GettyImages

אנס קאנטר שחקן הניו יורק ניקס לא יצטרף לנסיעה של קבוצתו ללונדון ב-17 בינואר למשחק הבינלאומי נגד וושינגטון, מכיוון שהוא חושש לחייו. קאנטר, יליד טורקיה, לא מסתיר את דעתו על התנהלות הממשלה הטורקית ומרבה לבקר את נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן תוך שהוא מגדיר את המשטר 'אלים ודיקטטורי, אשר מהלך אימים על העם הטורקי'. קנטר מספר בראיון לערוץ החדשות הבינלאומי i24NEWS על סידורי האבטחה שרצו לסדר לו. "בהתחלה הם אמרו שאני יכול לבוא, אבל אמרו שאני יכול להגיע לאימון - ומיד לחדר המלון. למשחק - ומיד לחדר במלון. אתה לא יכול לעזוב את החדר במלון. אתה צריך להיות בחדר, עם אבטחה 24/7 וקיבלתי את זה. אך בהמשך הגענו להחלטה משותפת שעדיף שלא אגיע למשחק".

קנטר הסביר כי יש לו חשש ממשי לחייו באם יעזוב את ארצות הברית כי "המשטר הטורקי מפורסם בכך שהוא רודף אנשים אשר מתבטאים נגד המשטר, במיוחד באירופה. ישנם מקרים רבים בהם המשטר רדף אחר מורים, עיתונאים, וכו'. לכן, כאשר אני מדבר עם חברי לקבוצה, הם אומרים לי: 'אל תיקח סיכון'.

הסנטר מכחיש את ההטענות לפיהן הוא לא טס בגלל בעיות ויזה ואף מציג את אשרת הנסיעה שלו: "זאת אשרת הנסיעה שלי. היא מוכיחה שאני יכול לטוס לכל מקום שאני רוצה. רציתי להציג אותה בפני כל העולם כי הוא אמר שמדובר בבעיות ויזה, להוכיח שהוא משקר ושהממשל הטורקי גרם לו להגיד את זה".

קנטר מספר כי חבריו לקבוצה שואלים אותו על מה הוא ומשפחתו עוברים. "זה עצוב עבורם שחבר לקבוצה עובר דברים כאלה. הם רוצים שאני אצא איתם, אבלה איתם, פשוט אשחק כדורסל. אני מנסה להסביר להם מה בדיוק קורה ולכן כואב להם". קנטר מספר כי לא דיבר עם משפחתו זמן רב. לטענתו, קשר עם משפחתו עשוי לסכן אותם ואף להעמיד את אביו בפני גזר דין של 15 שנים בכלא.

בהמשך התייחס קנטר לשמועות על טרייד בינו לבין זאק רנדולף מסקרמנטו, ואמר: "רק שמעתי את השמועה היום והייתי בשוק. אני חושב שכל העולם יודע על האהבה שיש בליבי לניו יורק. זה הבית שלי. אני אוהב את ניו יורק אבל אם זה יקרה - אני לא יכול לשלוט בזה כי זה לא בידיים שלי".

עוד בנושא
אנס קאנטר לא יטוס עם הניקס ללונדון: "מרגלים טורקים יהרגו אותי"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

באדיבות: אתר החדשות הבינלאומי i24NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully