וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אחרי קרב עיקש, מכבי תל אביב ניצחה 76:81 את בודוצ'נוסט

בתום משחק לא נעים לצפייה וכשברקע מחאת האוהדים, הצליחו הצהובים להתגבר על הופעה מרשימה של האקס נוריס קול (25 נק') ולהעלות את מאזנם ל-11:6, ווילבקין בלט עם 16 והשתיק את האוהדים שקראו נגדו. בשישי: צסק"א מוסקבה

ג'וני אובריאנט מכבי תל אביב. מגד גוזני
משחק שחייבים לנצח. אובריאנט/מגד גוזני

אולי יותר מכל משחק אחר העונה, הניצחון הערב (רביעי) של מכבי תל אביב, 76:81 על בודוצ'נוסט, שיקף מה המיקום הריאלי של הצהובים ביורוליג. במשך קרוב ל-30 דקות, החבורה של יאניס ספרופולוס רדפה אחרי אחת הקבוצות החלשות ביורוליג וכזו שטרם ניצחה מחוץ לביתה העונה, דבר שהיה לא רחוק מלהתממש הערב. האקס נוריס קול הגיע נחוש להוכיח את עצמו באולם בו שיחק בשנה שעברה וקלע מכל עמדה אפשרית, הכישרון הגיאורגי גוגה ביטאדזה התעלל בגבוהים של מכבי דקות ארוכות ולולא התעוררות מאוחרת של המארחת, היה נרשם אחד ההפסדים המביכים של מכבי תל אביב, גם בעידן הלא נוצץ בלשון המעטה בו היא מצויה. סקוטי ווילבקין, שהתעלה ברבע האחרון וסיים עם 16 נקודות השתיק את האוהדים שקראו נגדו קריאות בוז, יובל זוסמן קיבל קרדיט נרחב מספרופולוס והציג יכולת טובה. אלופת המדינה העלתה את מאזנה ל-11:6 רגע לפני משחק החוץ הקשה במוסקבה מול צסק"א בשישי, שם היא תקווה לעשות את הבלתי יאומן ולנצח.

עוד לפני המשחק כמה עשרות אוהדי מכבי תל אביב, המכנים עצמם "המטה להצלת מכבי תל אביב מעצמה" הניפו שלטים נגד הנהלת הקבוצה, והתנהלותה המקצועית. מדובר באחת המחאות המאורגנות הגדולות ביותר נגד הנהלת הצהובים שנראו בשנים האחרונות, כשהמחאות הקודמות שנראו ביציעי יד אליהו היו בעיקר נגד מחירי המנויים שהאמירו עם השנים. בין השלטים שהונפו נכתב: "איפה מכבי א'?" , "תחזירו לנו את מכבי", "תמכרו את המועדון", "אף אחד לא חזק יותר מהמועדון", "לא תמכרו - חרם מנויים", ועוד. במהלך המשחק עצמו התעמתו כמה מהם עם יו"ר המנהלת שמואל פרנקל שהגיע לצפות במשחק בדרישה לשינוי שיטת הפיינל פור וחזרה לשיטת הסדרות, היו"ר שמעון מזרחי הגיע וסייע להרגיע את המהומה.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 16 נקודות, טאריק בלאק 12 ו-7 ריבאונדים, דיאנדרה קיין 11, ג'וני אובריאנט 10, יובל זוסמן ואלכס טיוס 8 כ"א, ג'ון דיברתולומיאו 6, קנדריק ריי ומייקל רול 3 כ"א, אנג'לו קלויארו וג'ייק כהן 2 כ"א.

קלעו לבודוצ'נוסט: נוריס קול 25 נקודות (9 מ-12 מהשדה), ארל קלארק 13, אדווין ג'קסון וקוטי קלארק 10 כ"א, גוגה ביטאדזה 8 ו-8 ריבאונדים, נמניה גורדיץ' ופיליפ ברוביץ' 4 כ"א, ג'יימס בל 2.


עוד בנושא:

מכבי תל אביב בחרה להישאר חשופה בעניין ג'רמי פארגו

מהלך המשחק

רבע 1

ספרופולוס העלה בחמישייה את סקוטי ווילבקין, דיאנדרה קיין, אנג'לו קלויארו, אלכס טיוס וג'וני אובריאנט. מנגד רפשה בחר באדווין ג'קסון, נוריס קול, ארל קלארק, פיליפ ברוביץ' וג'יימס בל. קול עלה להוט להוכיח לאקסית מה הוא שווה, קלע את כל 10 הנקודות הראשונות של המונטנגרים וקבע 4:10. ההתקפה הצהובה לא תיפקדה ברבע הראשון ובסיום 10 הדקות, 12:18 לאורחת.

רבע 2

הרמה ברבע השני לא התעלתה הרבה מעבר ל-10 הדקות הראשונות, מהלך סל ועבירה של רול הכניס קצת אנרגיה בצהובים, 24:27 לבודוצ'נוסט. הצהובים כבר הגיעו ל-32:32, אבל התעוררות נוספת של קול קבעה 34:37 למונטנגרים עם הירידה לחדרי ההלבשה.

רבע 3

הקצב ההתקפי עלה, אבל הצהובים לא הצליחו להשיג את הקבוצה של רפשה, שלשה של ארל קלארק קבעה 46:50 לבודוצ'נוסט. ג'ון דיברתולומיאו נכנס לראשונה עמוק בתוך הרבע, שלשה שלו השלימה ריצת 0:8 ונתנה לצהובים יתרון ראשון, 53:56. סל ועבירה של אדווין ג'קסון, באדיבותו של קלויארו, ציננו את ההתלהבות המקומית וקבעו 59:60 לאורחת לפני הרבע המכריע.

רבע 4

המשחק המשיך להיות צמוד, שלשה של זוסמן מהפינה נתנה לצהובים מעט אוויר עם 66:69, חמש דקות לסיום. ג'אמפ שוט של קיין קבע 70:79 למארחת וקירב אותה לניצחון. שתי נקודות של ווילבקין מהקו סגרו עניין, 76:81 בסיום.

מחאת אוהדי מכבי תל אביב. מגד גוזני
מחאת האוהדים/מגד גוזני
אוהדי מכבי תל אביב מוחים. מגד גוזני
עוד אימפריה נעלמת?/מגד גוזני
אוהדי מכבי תל אביב מתעמתים עם כוחות האבטחה. מגד גוזני
מתעמתים עם שמואל פרנקל. אוהדי מכבי תל אביב/מגד גוזני
שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב מפריד במהומת האוהדים. מגד גוזני
בא לעשות סדר. שמעון מזרחי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully