וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטי ווילבקין מודה: "השנה הזאת קשה, גם לי באופן אישי"

9.1.2019 / 7:58

לפני בודצ'נוסט (21:05, ספורט5), כוכב מכבי תל אביב מספר: "עברנו הרבה בעיות כקבוצה. הרבה דברים שונים קרו, זה היה אתגר גדול"

באדיבות ONE

מכבי תל אביב תעלה הערב (חמישי, 21:05, ספורט5) למשחק קריטי בעונת היורוליג הנוכחית כשתארח את בודוצ'נוסט ממונטנגרו. הצהובים מגיעים למשחק עם חמישה ניצחונות מ-16 משחקים, בידיעה שכל תוצאה מלבד ניצחון תגמור כמעט באופן סופי את חלום הקאמבק והעלייה לפלייאוף.

המאמן יאניס ספרופולוס הזהיר בימים האחרונים את שחקני הקבוצה גם מהאפשרות שהיריבה שממול תשנה דברים בהשוואה למה שעשתה עד כה העונה, בשל הצטרפותם של נוריס קול, ג'יימס בל, גוגה ביטדזה והמאמן יסמין רפשה, וכן מהדרך שבה צריך לבוא למשחק מהסוג הזה, בו הצהובים נחשבים פייבוריטים. במכבי תל אביב יודעים כי המונטנגרים יודעים לשחק בקצב מהיר, במיוחד כעת עם נוריס קול, וירצו לשלוט בקצב ולעשות עבודה טובה יותר הגנתית.

עוד בנושא:

יאניס ספרופולוס: "לא נביא חיזוק, ג'רמי פארגו הוא הרכש שלנו"
יורוליג: רצף הניצחונות של פנרבחצ'ה הסתיים עם הפסד 84:78 לחימקי מוסקבה

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
ירצה לשלוט בקצב. ספרופולוס/דני מרון

"לא חשבתי על פייבוריטים או משהו כזה, אנחנו צריכים לבוא ולשחק הגנה טובה יותר. בארבעת המשחקים האחרונים ספגנו מעל 90 נקודות, וזה משהו שהמאמן בטוח לא רוצה. כדי שנהיה מוצלחים יותר, אנחנו צריכים להיות טובים יותר באספקט הזה", אמר סקוטי ווילבקין לקראת המשחק. "אנחנו צריכים לנצח, ההופעה שלי תהיה חשובה, אנחנו רוצים להגן על הבית שלנו. שיחקנו טוב יותר כאן, וזה עוזר לנו לשחק בבית".

על ההתמודדות מול השחקנים החדשים, ביניהם נוריס קול, הוסיף ווילבקין: "המאמנים עושים את העבודה, אולי זה יותר קשה כי אין הרבה חומר על השחקנים החדשים והמאמן החדש, אבל אנחנו עובדים עם מה שיש. אלה עדיין אותם שחקנים, אנחנו מכירים את השחקנים האלה מקבוצות אחרות. כשאתה מכניס מאמן חדש לתמונה יש אנרגיות אחרות וזה משהו שצריך להיזהר ממנו. נוריס קול מהיר, הוא אוהב להיכנס לצבע, נצטרך לשמור אותו מהצבע, לעצור אותו מהדברים שהוא אוהב לעשות".

ווילבקין עמד בתקופה האחרונה במרכזה של ביקורת, גם על יכולתו, וכשהוא נשאל על ההבדלים ברמה בין היורוליג ליורוקאפ, הוא מגלה חלק מתחושותיו: "אין ספק שהיורוליג היא רמה אחת מעל היורוקאפ, לפחות, אבל זה לא משהו חדש בשבילי, שיחקתי ביורוליג לפני שנתיים. השנה הזאת היתה קשה, הרבה דברים שונים קרו, הרבה בעיות שעברנו כקבוצה, וגם לי באופן אישי. זה היה אתגר גדול, אבל יש עוד חצי מהעונה לפנינו, ואנחנו מצפים למה שיבוא".

ג'רמי פארגו, ששב בימים האחרונים לאימוני הקבוצה, צפוי לחזור לאימונים מלאים במהלך השבוע הבא, וההערכות הן שחזרתו לפרקט תהיה בעוד כשבועיים.

עוד באותו נושא

יאניס ספרופולוס: "לא נביא חיזוק, ג'רמי פארגו הוא הרכש שלנו"

לכתבה המלאה
סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
עונה לא פשוטה. ווילבקין/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully