וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "לא נביא חיזוק, ג'רמי פארגו הוא הרכש שלנו"

8.1.2019 / 17:17

רגע לפני בודצ'נוסט ("המשחק הכי מסוכן שלנו מאז שנכנסתי לתפקיד"), מאמן מכבי תל אביב הבהיר שהסגל לא ישתנה והוסיף: "צריך להיות יותר נחושים בסיבוב השני, להיות כל הזמן בשיאנו"

באדיבות ONE

מכבי תל אביב קיימה היום (שלישי) את מסיבת העיתונאים הרשמית והאימון המסכם לקראת משחק היורוליג מחר נגד בודוצ'נוסט ממונטנגרו (21:05, שידור ישיר בספורט 5). הצהובים מגיעים למשחק מהמקום ה-14 במפעל, עם 5 ניצחונות ו-11 הפסדים, מרחק שלושה ניצחונות ממילאנו ובאיירן מינכן שממוקמות בשלב זה במקומות 7-8 שמובילים לפלייאוף.

המשחק מחר הוא הראשון מבין שניים השבוע, כשביום שישי תתארח מכבי תל אביב במוסקבה אצל צסק"א. הצהובים יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון על בודוצ'נוסט, עליה גברו בסיבוב הראשון במונטנגרו, תחסל באופן כמעט סופי את סיכויי ההעפלה לשלב הפלייאוף, כשניצחון ישאיר את הקבוצה בתמונה. טאריק בלאק, ששב לסגל במשחק נגד הפועל אילת ביום ראשון, יקבל דקות משמעותיות יותר, בתקווה שלא יפצע שוב, ואילו ג'רמי פארגו ששב לאימוני הקבוצה אחרי כמעט שלושה חודשים, עדיין לא יתלבש.

"מחר מצפה לנו המשחק הכי מסוכן שלנו מאז שנכנסתי לתפקיד", אמר יאניס ספרופולוס. "לבודצ'נוסט יש מאמן חדש, שחקנים חדשים, נצטרך להיות מאוד מרוכזים ולדעת שמחכה לנו משחק קשה. אחרי אילת אמרתי שאנחנו צריכים לשחק הגנה הרבה יותר טובה, אי אפשר לסמוך כל הזמן על התקפה טובה, וזה משהו שארצה לראות מחר. אנחנו צריכים להיות יותר נחושים עכשיו בסיבוב השני, אין לנו את הלוקסוס לא לשחק היטב. אנחנו צריכים להיות בשיאנו כל הזמן, להיות מוכנים מנטלית להילחם ולנצח משחקים".

המאמן נשאל לגבי חיזוק אפשרי והבהיר: "אנחנו חושבים רק על משחקים, אני לא רוצה להפריע לכל המאמצים האלה עם הבאת שחקנים אחרים. כבר יש לנו רכש לקבוצה - ג'רמי פארגו, זה יהיה החיזוק שלנו".

אלכס טיוס הוסיף: "כל משחק הוא מסוכן וחשוב, אנחנו רוצים להשיג ניצחון ביתי. כל משחק הוא משחק שחייבים לנצח כרגע, בעיקר משחקי הבית. יהיה טוב לראות את נוריס קול, הוא משחק טוב, אנחנו יודעים מה הוא אוהב לעשות".

עוד בנושא:

החתמה מעניינת: ג'ורדן קרופורד מצטרף לעירוני נהריה
בעקבות השעיית ליאור אליהו: בר טימור יהיה הקפטן הזמני של הפועל ירושלים
הפועל תל אביב תשאיר את פרנקו למרות הכישלון? "אם לא יקרה משהו, הפרויקט כולו יקרוס"

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
משחק שאסור להפסיד. ספרופולוס/קובי אליהו

בודוצ'נוסט מדורגת במקום ה-15 ביורוליג עם שלושה ניצחונות מ-16 משחקים. הקבוצה עברה שינוי גדול מאוד בשבועות האחרונים עם צירופם של שלושה שחקני מפתח - נוריס קול, ששיחק אשתקד במדים הצהובים, הגיע מהליגה האיטלקית, הפורוורד ג'יימס בל ששיחק בהפועל חולון בעבר ובדרושפאקה בעונה שעברה הצטרף גם הוא והסנטר הגיאורגי המוכשר גוגה ביטדזה תופס מקום משמעותי בצבע. גם בגזרת המאמן עברה הקבוצה שינוי עם פיטוריו של אלכסנדר דזיקיץ', ומינויו של יסמין רפשה במקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully