וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תשאיר את פרנקו למרות הכישלון? "אם לא יקרה משהו, הפרויקט כולו יקרוס"

8.1.2019 / 8:21

אחרי הפסד עשירי ב-13 משחקים, האדומים ישקלו לבצע זעזוע, כשהמאמן שלווה על ידי מאבטחים לרכבו עשוי להיות מפוטר, על אף המצב הכלכלי: "אם יוחלט שהוא הבעיה, הוא יסיים את דרכו". בקבוצה מאמינים כי האוול ישחק בגן נר

ONE

הצניחה של הפועל תל אביב לא עוצרת אחרי שאמש (שני) רשמה הקבוצה את הפסדה העשירי ב-13 משחקי ליגה כשנוצחה 73:68 על ידי הפועל באר שבע בדרייב אין. היה זה הפסד הבית החמישי בשבעה משחקים עבור הקבוצה שהעפילה רק לפני כתשעה ימים לחצי גמר גביע המדינה, וזאת למרות שהובילה ביתרון דו ספרתי בשלבים גדולים במשחק.

בסיום המשחק לווה המאמן דני פרנקו על ידי שני מאבטחים לרכבו וזאת לאחר שכמה עשרות אוהדים חיכו לו ביציאה, קיללו אותו ודרשו ממנו להתפטר. למאמן אין כוונה להתפטר, על אף דרישות האוהדים.

מנגד, בסביבה הקרובה של הנהלת הקבוצה כבר מתחיל הלחץ לבצע זעזוע: "אם נמשיך להיות שקטים, נגמור במלחמת ההשרדות ולא במלחמה על הכניסה לפלייאוף", אמר אחד ממקורבי המועדון, "אף מאמן לא היה מחזיק כאן במאזן הנוכחי. יש נסיבות מקלות, יש סיטואציה כלכלית, אבל גם יש הרגשה שאם לא יקרה משהו, הפרויקט כולו יקרוס".

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. קובי אליהו
מסרב לקחת אחריות על המצב. דני פרנקו/קובי אליהו

כפי שפרסמנו בעבר, אחת הסיבות שבהנהלת הפועל תל אביב לא העלו על הפרק את האפשרות להפרד מפרנקו היא כלכלית. הקבוצה שרויה בגרעון מתמשך מזה מספר שנים, וכבר ביצעה כמה מהלכים העונה שהרחיבו אותו. פרידה מהמאמן, ששכרו לא נמוך, והבאת מאמן חדש, תעלה לקבוצה סכום כסף משמעותי נוסף. עם זאת, אחד מאנשי המועדון אמר אמש כי: "המצב הכלכלי לא מזהיר, אבל צריכים להיות ענייניים, ואם יוחלט שהמאמן היא הבעיה, הוא יסיים את דרכו".

מי שלא שיחק אמש היה ריצ'רד האוול, שסובל מפציעת קרסול ועל אף שניסה ורצה לעלות על הפרקט, לא יכל לשחק. היה זה המשחק השני בתקופה האחרונה שהמתאזרח של האדומים מפספס, כשבשניהם רשמה הקבוצה הפסדי בית, וראתה כיצד שחקני פנים של היריבות חוגגים עליה. בבאר שבע היה זה ג'אקים דולנדסון בן ה-35 שנהנה מערב מדהים של 14 נקודות ו-20 ריבאונדים. "בלי ריצ'י אנחנו לא מסוגלים לנצח משחק", הודו בקבוצה אתמול. במועדון מקווים כי האוול יוכל לשוב לאימונים בימים הקרובים לקראת המשחק נגד גלבוע/גליל, אותו מגדירים בהפועל כ"משחק שהפסד בו עשוי לחסל את הסיכויים לפלייאוף".

  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully