וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: רצף הניצחונות של פנרבחצ'ה הסתיים עם הפסד 84:78 לחימקי מוסקבה

הרוסים שוב חסרו את שבד הפצוע אך שרדו הארכה ועצרו את המוליכה אחרי 12 ניצחונות. אולימפיאקוס שרדה מותחן מול באסקוניה

באדיבות ONE

בווידאו: מכבי תל אביב - הפועל אילת 91:101

הסיבוב השני ביורוליג המשיך לצבור היום (שלישי) תאוצה עם המחזור ה-17, בו קיבלנו הפתעה אדירה כשחימקי מוסקבה גברה 78:84 על פנרבחצ'ה אחרי הארכה. אולימפיאקוס של דיוויד בלאט גם הזדקקה להארכה וגברה 87:91 על באסקוניה. ריאל מדריד ניצחה 67:75 את גראן קנאריה.

עוד בנושא

משחק מצוין לגל מקל ב-78:107 של זניט על פארמה
בלאט לא השאיר לפיטינו סיכוי: אולימפיאקוס הביסה את פנאתינייקוס בדרבי הנצחי
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

איגור וילאצב שחקן חימקי מוסקבה עם סטפן מרקוביץ', מלקולם תומאס. דני מרון
ניצחון גדול. שחקני חימקי/דני מרון

חימקי מוסקבה - פנרבחצ'ה 78:84

מוליכת הטבלה, שמשאירה אבק בינתיים לכדורסל האירופי, הייתה בטוחה שהיא בדרך לטיול שיסתיים עם ניצחון 13 ברציפות, אך היא נתקלה ביריבה מפתיעה שגם בלי הכוכב הגדול אלכסיי שבד, השיגה ניצחון דרמטי ויוקרתי והנחילה לה הפסד שני העונה באירופה.

זה התחיל בלי הפתעות ואת הרבע הראשון הטורקים סיימו ביתרון עשר נקודות נוח, 13:23. ברבע השני המארחים השלימו ריצת 2:14 אדירה, חזרו לעניינים ואף עלו ליתרון, אבל הטורקים הצליחו לרדת להפסקה ביתרון 38:41. ברבע השלישי הרוסים הצליחו להשאיר את פנר על 13 נקודות בלבד ונכנסו לרבע המכריע ביתרון 54:57, שם העניינים היו צמודים ביותר ובסיום הלכנו להארכה אחרי 72:72.

בהארכה חימקי נעזרה בקהל הביתי כדי להשיג 78:84 דרמטי וגדול על אחת מהקבוצות החזקות באירופה. סטפן מרקוביץ' הוביל את רשימת הקלעים עם 13 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים, אנתוני גיל עם 12 ו-7 ריבאונדים ודי בוסט קלע 12 והוסיף 5 אסיסטים. מליח מחמטוגלו בלט בפנר עם 18 נקודות.

ז'לגיריס קובנה - אנאדולו אפס 79:58

הטורקים שנרגעו אחרי פתיחת העונה האדירה חזרו בגדול עם ניצחון חוץ מרשים על חשבון הקבוצה של שרונאס יאסיקביצ'יוס, בערב התקפי מזעזע (46 אחוז מ השדה, 27 אחוז ל-3, 14 איבודים לעומת 13 אסיסטים). אדריאן מוארמן בלט עם 23 נקודות, בריאנט דנסטון הוסיף 13, מנגד אף לא שחקן אחד קלע בספרות כפולות.

אולימפיאקוס - באסקוניה 87:91

היוונים הגיעו מעודדים אחרי הופעה גדולה וניצחון 75:101 על א.א.ק אתונה כשגם ביורוליג החבורה של דיוויד בלאט נמצאת בכושר חיובי. אחרי שהמשחק בספרד היה חד-צדדי לטובת הקבוצה מפיראוס, הפעם האורחים נתנו פייט רציני למרות שנאלצו להסתדר ללא הכוכב הגדול, טוקו שנגליה הפצוע. המשחק היה צמוד לכל אורכו: באסקוניה ירדה להפסקה ביתרון 43:47 וברבע הרביעי העלתה את היתרון לתשע נקודות, אך אז המארחים נתנו גז והצליחו לאזן ל-80:80 ולשלוח את המשחק להארכה. שם, הקהל הביתי עשה את שלו ועזר לאולימפיאקוס להשיג ניצחון לא קל אחרי הארכה. אקס גלבוע/גליל, זאק לידיי, הוביל את בלאט עם 23 נקודות ו-9 ריבאונדים. קוסטאס פאפאניקולאו הוסיף 22 ו-6 ריבאונדים וגם גיאורגיוס פרינטזיס היה מצוין עם 19 ו-5 אסיסטים. נייג'ל וויליאם-גוס קלע 17 והוסיף 6 אסיסטים.

גראן קנאריה - ריאל מדריד 75:67

החבורה של פאבלו לאסו נראית נפלא ביורוליג, אבל בליגה הספרדית היא לא מלקקת דבש כשהפסידה מוקדם יותר השבוע לאסטודיאנטס מהתחתית. באירופה, הניצחון במחזור הקודם על מכבי תל אביב החזיר את הספרדים למסלול הניצחונות, זאת אחרי שההפסד לפנר קטע רצף של חמישה נצחונות רצופים. למזלם של הבלאנקוס, הפרקט המחליק בגראן קנאריה כבר הוחלף ולמרות שזה לא היה קל, הם השיגו ניצחון הודות לרבע רביעי נהדר. סרחיו יוי הוביל עם 16 נקודות, רודי פרננדז הוסיף 11 ו-5 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully