וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: מונס דאבור מועמד לוולנסיה

החלוץ הישראלי של זלצבורג, ששמו הוזכר בנוגע למספר קבוצות אחרות סומן על ידי העטלפים, המחזיקים באחת ההתקפות הגרועות בספרד העונה

עריכת וידאו: מתן חדד

האם ימיו של מונס דאבור בזלצבורג ספורים? בשבועות האחרונים דווח כי חלוץ נבחרת ישראל מועמד למספר קבוצות באירופה, והפעם הגיעה תורה של קבוצה חדשה להצטרף לרשימה. בתקשורת הספרדית טוענים היום (שלישי) כי "דאבור מתקרב לוולנסיה", אולם כדי לצרפו ככל הנראה תצטרך לשחרר את אחד מחלוציה - קווין קמיירו, סנטי מינה, רודריגו או מישי בטשואיי.

שם נוסף שהוזכר בנוגע לעטלפים - רק כדי להביא כמה גבוה כרגע מעמדו של דאבור באירופה - הוא אלברו מוראטה, שנרכש על ידי צ'לסי מריאל מדריד תמורת 60 מיליון ליש"ט. במוראטה, יש לציין, מתעניינת גם סביליה, שמסתמנת כפייבוריטית לצרפו.

באותו דיווח בספרד נטען שגם פולהאם עוקבת אחרי החלוץ הישראלי, שסיים את 2018 כמלך השערים של מפעלי הקבוצות הבכירים ביבשת (ליגת האלופות והליגה האירופית), עם 12 - חמישה יותר מכריסטיאנו רונאלדו, למשל, ושלושה יותר מליאונל מסי.

ולנסיה, אחת הקבוצות הגדולות ביבשת בתחילת העשור הקודם, סיימה את העונה שעברה במקום הרביעי בלה ליגה. את העונה הנוכחית פתחה פחות טוב והיא מדורגת במקום ה-12 עם 16 שערי זכות בלבד - הכי מעט בספרד (ביחד עם לגאנס וסוסיאדד).

עוד בנושא:

מנור סולומון הגיע להתרשמות בשחטאר דונייצק, מתנהל מו"מ מתקדם להעברתו
בית"ר ירושלים: אנז' פרדי פלומן סיכם לשלוש שנים וחצי, ירוויח כ-225 אלף יורו לעונה

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג חוגג. רויטרס
השדרוג בדרך. דאבור/רויטרס

רפואה ואיביץ' בדרך לעונה מושלמת - סיכום מחזור 17 של "הפודיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully