וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרבית פרטי עסקת סולומון לשחטאר דונייצק סוכמו, הכל תלוי בצה"ל

8.1.2019 / 18:20

רק עניין שירותו הצבאי של הקשר בן ה-19 מונע את המעבר למועדון הפאר מאוקראינה. נכון לעכשיו, סולומון אמור לסיים את שירותו בעוד כשנה. אבי לוזון מנסה למצוא פיתרון מול צה"ל

עריכה: מתן חדד

מנור סולומון בדרך לשחטאר דונייצק: אחרי זמן רב ששמו נקשר בשלל מועדונים בחו"ל, מרבית פרטי העסקה סוכמו וכעת הכל תלוי בשחרור מוקדם מצה"ל. הקשר ההתקפי בן ה-19 הגיע אמש להתרשמות במועדון הפאר האוקראיני וערך שיחות עם ראשי המועדון, כשבמקביל התנהל משא ומתן מתקדם בין מכבי פתח תקוה לקבוצה. עם הנחיתה באוקראינה עבר סולומון בדיקות רפואיות, שהיו תנאי להתחלת המגעים. מה שכרגע מונע את סגירת העסקה באופן סופי הוא עניין השירות הצבאי של סולומון. אבי לוזון מנסה למצוא פתרון מול צה"ל, כשנכון לעכשיו הוא אמור לסיים את שירותו בעוד כשנה.

אם אכן יחתום בסופו של דבר, יהפוך סולומון ללגיונר הישראלי השני באוקראינה, אחרי שגל שיש לבש את המדים של וולין לוצק בעונת 2013/14.

סולומון, שיחגוג בקיץ את יום הולדתו ה-20, ערך את הופעת הבכורה שלו במדי מכבי פתח תקוה לפני כשנתיים, וסומן כתקווה גדולה. העונה הוא כבש 4 שערים ב-18 הופעות בכל המסגרות, ואף הספיק לרשום שתי הופעות בנבחרת ישראל.

שחטאר היא אלופת אוקראינה בשנתיים האחרונות. בסך הכל היא זכתה ב-11 אליפות במהלך ההיסטוריה, זכתה ב-12 גביעים, זכתה פעם אחת בליגה האירופית, והשתתפה פעמים רבות בשנים האחרונות בשלב הבתים של ליגת האלופות. העונה עמדה שחטאר על סף העפלה לשמינית הגמר בצ'מפיונס, אולם בסופו של דבר הודחה בשלב הבתים והעפילה לסיבוב הבא בליגה האירופית.

הסגל שלה מורכב בעיקר משחקנים מקומיים וברזילאיים, כמו כן, בסגל נכלל גם שחקן מוכר מנקודת מבט ישראלית - לארי קאיודה, שהצטיין בעבר במכבי נתניה.

עוד בנושא

אלישע לוי פוטר ממכבי פתח תקוה, מוראד מגמאדוב החליפו
סיכום המחזור על הגושפנקה של יוסי אבוקסיס

מנור סולומון מכבי פתח תקוה לפני סתיו נסיקובסקי (מימין), טום שלח הפועל כפר סבא. קובי אליהו
אתגר חדש בדרך. מנור סולומון/קובי אליהו

רפואה ואיביץ' בדרך לעונה מושלמת - סיכום מחזור 17 של "הפודיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully