וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגושפנקה של אבוקסיס: סיכום המחזור ה-17 בליגת העל

מאמן בני יהודה משדרג שחקנים אבל בדרך למעלה היה צריך להראות שהוא משדרג גם את עצמו, והמהפך מול הפועל באר שבע הוא סימן נהדר. סיכום המחזור של יוסיפוביץ, כולל ההרתעה העצמית של באר שבע, הבכי הקבוע של כץ וגעגועים למאבק אליפות, אואזיס והפסקות חשמל

עריכת וידאו: מתן חדד

במנג'ר הישן, כשמשחק המחשב הזה עוד לא החזיק בסאונד, הייתי טורף דיסקים של אואזיס בזמן שיובנטוס שלי לוקחת עוד אליפות. פבלובית, הכל התחבר במוח, וטקינארדי ומורנינג גלורי הפכו לגוף אחד. גוף מנצח, אלא מה.

כי כשלא הייתי מנצח, הייתי דופק ריסטרט ומתחיל מהתחלה. ככה זה, אתה ילד בן עשר, אתה רוצה לנצח, ואם אתה מפסיד, אתה מתוסכל, וזה נורא, להיות מתוסכל כשברקע ליאם גלאגר צורח רול ווית' איט.

עם הזמן אתה מתבגר קצת, ולא רק מתחיל לשחק עם קבוצות חלשות יותר מיובנטוס של דל פיירו וזידאן - אלא גם הופך הוגן יותר, ישר יותר. אתה עושה ריסטרט רק כשאתה עף מאירופה, או מפסיד במשחק עונה, או שהפער הופך מוגזם מכדי לסגור. ואז אתה עובר עוד שלב, ומגיע ל"נגעת נסעת" המיוחל. זהו, אתה פייר, ישר, מה שקורה זה מה שזה. אין לחזור לאחור.

אבל אז אתה בטעות עושה חילוף לא נכון ומפסיד למילאן, למשל. ואתה יודע שאתה כבר בן אדם ישר, אלוהים (של המנג'ר) בטח רואה, אתה לא ילד קטן. תתרגל לחיים, בחיים אין ריסטרט. אז אתה מתחיל לחפש תירוצים להפסיק את המשחק באמצע, כדי שהעונה לא תישמר, ובפעם הבאה תצטרך להתחיל מהתחלה. פתאום אתה שמח שאמא מבקשת שתצא להוריד כביסה, שצריך לצאת לבית הספר, או לשיעור נהיגה. פתאום אתה מייחל להפסקת חשמל, כולל פעם אחת שאתה מייחל לה כל כך חזק שאתה יוצא לארון החשמל כדי לבדוק אם בטעות הסוויץ' נפל ואז כשאתה רק מוודא שהוא למעלה אתה בטעות מוריד אותו והופ - הבית חושך. אבל היי, לעונה שלך חזר האור. ותודה למייקל אואן, שהגיע בעבור 16.75 מיליון.

עוד בנושא

דסה ירד בדרישות, אבל עדיין מסרב להצעת מכבי תל אביב
שחקני בית"ר לא אהבו את ההודעה על החתמת שטקוס
קלאודמיר עבר בדיקות בהפועל תל אביב, שממתינה לעזרא

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. דני מרון
תנו להם כבר את הצלחת ובואו נגמור עם זה/דני מרון

אז זהו, שרובנו בוגרים עכשיו. אוהדי ליגת העל, עיתונאים שמסקרים אותה, מאמנים ושחקנים שמשתתפים בה. אתמול, כשוולאדן איביץ' נתן ראיון מחצית כעוס אחרי 0:2 קל(ללללללללל), קיוויתי שתהיה הפסקת חשמל לכל העונה הזו. כי זהו, זה נגמר. וחבל, היה פוטנציאל. מרוץ האליפות לא תם, הוא אף פעם לא באמת התחיל - אתמול אפילו מיכה כבש ומכבי כל כך טובה שאפילו הצלחת של באר שבע מ-2017/18 בסכנה. ומה השאלות הבוערות שנותרו לעונה הזו: האם הצהובים ירשמו עונה מושלמת? האם בלבול יגיע לאירופה? מי תרד לצד אשדוד? זהו?

כמו שפרסם איש חשוב בסטורי, ליגה ישראלית בלי מרוץ אליפות היא כמו שוחד בלי כסף. אז די. הנה עוד אחד של אצילי ושער-עונה של ריקן, ועוד רביעייה. אולי יתקיים כבר הטקס, וייני יניף צלחת וכל השחקנים ישתו שמפניה-סופרנובה וכולנו נעשה ביחד ריסטרט ונתחיל מהתחלה? אפשר אפילו כמו שהיה בארגנטינה, שתי עונות בתוך אחת, אפרטורה וקלאוסורה. באורוגוואי יש אפילו שלוש. יאללה, בואו נציל את העונה, זרמו, Roll With It.

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
מוכן לקפיצה. יוסי אבוקסיס/קובי אליהו

רפואה ואיביץ' בדרך לעונה מושלמת - סיכום מחזור 17 של "הפודיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully