וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזר המאמן שהיה שותף לשתי סנסציות בגביע הצרפתי תוך 24 שעות

ג'ימי מודסט, כדורגלן נבחרת קייפ ורדה לשעבר, חגג בשבת עם סנואה מהליגה השלישית את הדחתה של מונפלייה ויום לאחר מכן ניצח עם נואזי לה גראן מהליגה השישית את גאזלק אז'קסיו: "לא האמנתי שאחווה יומיים כאלה"

רויטרס

הגביע הצרפתי שמר על המסורת וסיפק הפתעות למכביר בסיבוב התשיעי, אבל רק אדם אחד היה שותף לשתי הפתעות שונות ואחראי לסיפור הקסום של סוף השבוע. מדובר בשחקן לשעבר בשם ג'ימי מודסט, בחור בן 37 שהיה בנבחרת קייפ ורדה ושימש כשחקן הגנה בקבוצות בצרפת (ניור, ברסט, לה מאן) וגם בצ'כיה (בוהמיינס), קפריסין (פאפוס, סלאמינה) ויוון (גליפדה).

אחרי שפרש מכדורגל, במשך שלוש השנים האחרונות, הוא התמנה לעוזר מאמן אנטאנט סנואה מהליגה השלישית, ולפני שנה וחצי הצטרף גם לצוות האימון של קבוצת נואזי לה גראן החובבנית מהליגה השישית. קבוצתו הראשונה הדהימה ביום שבת את מונפלייה מהמקום הרביעי בליגה הבכירה עם ניצחון 0:1, ואתמול (ראשון) הוא היה על הספסל של נואזי לה גראן, שהפתיעה את גאזלק אז'קסיו מליגת המשנה עם 1:2 ביתי. "אין לי מילים, בעיקר כי אני עייף ומרוקן רגשית", אמר מודסט ל"לה פריסיאן". "לא תיארתי לעצמי שאחווה יומיים כאלה, זה פשוט נפלא".

בשבת: סנואה היממה את מונפלייה עם ניצחון 0:1
בראשון: נואזי לה גראן החובבנית הדיחה את גאזלק אז'קסיו

בשבת, שעה וחצי אחרי סיום המשחק בסן גראטיין, מודסט ויתר על הארוחה החגיגית של הקבוצה במסעדה וכבר הצטרף להכנות של המאמן מוסא סידיבה. "אמרנו לשחקנים שיחגגו ואנחנו יחד עם המאמן ונסן בורדו כבר חשבנו על משחק הליגה הבא", ניסה מודסט להסביר. "אנשים לא מודעים לקשיים היומיומיים שלנו. אין לנו פיזיותרפיסט, אנחנו בקושים יכולים לצאת למשחקי חוץ, וזה ככה כבר שלוש שנים, אבל השחקנים נותנים הכול וזה באמת יפה".

אבל מבחינה רגשית, הסנסציה של נואזי לה גראן הייתה משמעותית יותר מבחינת עוזר המאמן. "זה מועדון שהוא 100 אחוז חובבני, לכולם יש עבודות אחרות וזו פעם ראשונה שהם שיחקו במשחק כזה. אף אחד לא רגיל להתעניינות התקשורתית, אבל שחקנים קיצרו את חופשות החג, התאמנו קשה מ-28 בדצמבר ועשינו את זה", אמר מודסט, שמקווה כעת להימנע ממפגש בין שתי הקבוצות שלו בשלב הבא. "זה יהיה מסובך מדי. אני יודע שלאנשים זה נראה מוזר שאני עוזר מאמן בשתי קבוצות שונות, אבל אחד זה מועדון מקצועני והשני חובבני, ואני עובד עם שני חברים טובים שלי. המשכורת כעוזר מאמן בסנואה לא מספיקה כדי שאמשיך עם האהבה שלי, אז אני צריך לעשות עוד דברים ומאמן גם קבוצות ילדים בנואזי לה גראן. אני לומד את התפקיד, אולי יום אחד גם אהיה מאמן ראשי, אבל זה לא יהיה באנטאנט או נואזי לה גראן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully